Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою вул. Озерна, 10 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 187 664,00 UAH
UA-2024-04-10-002808-a a68a7e05d7e444ce99ffc1111024fd56
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2024 08:00
Очікувана вартість: 1 187 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 938,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 2% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
905 метр квадратний
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою вул. Озерна, 10 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, м. Київ, вул. Озерна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 2% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.
10 квітня 2024 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 10:47
Додатки до оголошення.docx
10 квітня 2024 10:47
Додаток № 6.rtf
10 квітня 2024 10:47
Оголошення.docx
10 квітня 2024 10:47
Додаток № 7.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

посвідчення
Дата подання: 10 квітня 2024 16:36
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:57
Доброго дня. Чим відрізняються """скановані копії оригіналів посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії""""" ВІД """копії свідоцтв про присвоєння/отримання (підвищення) робітничої кваліфікації асфальтобетонників із зазначенням присвоєного розряду та витягу з протоколу навчань""" Хіба це не одне й те саме? роз'ясніть будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, різниця полягає в тому, що деякі навчальні центри видають посвідчення про присвоєння/отримання (підвищення) робітничої кваліфікації, а інші свідоцтва про присвоєння/отримання (підвищення) робітничої кваліфікації.
накази ЦПУ, тощо
Дата подання: 10 квітня 2024 17:05
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:58
Вимагається підтвердити наявність працівників шляхом надання трудових книжок або наказів про прийняття на роботу або цивільно-правових угод. І потім пише - """"""Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу """ Точно КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА? Якщо працівники працюють за цивільно-правовими угодами по ним же не подаються повідомлення про прийняття на роботу, бо як раз цивільно-правові договори не є трудовими. І працівники не вважаються "робітниками" підприємства і на них не розповсюджується трудове право (відпустки мінімальна зарплата, тощо), а розповсюджується цивільний кодекс і те про що домовились у Договорі. Просимо роз'яснити. Може замовник мав на увазі надати повідомлення про прийняття на роботу щодо працівників які працюють на підставі наказу про прийняття на роботу або саме трудового договору (контракту)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до п.4.6. Додатку № 2 Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, але якщо учасники в складі пропозиції зазначили працівників які були прийняті на роботу до 17 червня 2015 р, тоді необхідно надати копії цивільно-правових угод, або копії наказів про прийняття на роботу.
Зважаючи на вищевикладене, Учасник для підтвердження працівників зазначених в довідці, та які будуть задіяний при виконанні капітального ремонту, повинен надати копію повідомлення про прийняття кожного працівника, які працюють на підприємстві відповідно до наказу або трудового договору.
кошторис інфляція
Дата подання: 10 квітня 2024 17:06
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:59
Чи враховувати ризики учасників будівництва та інфляцію при розрахунку ціни пропозиції?
Відповідь: Доброго дня, при закупівлі робіт по Закону України «Про публічні закупівлі» та розрахунку очікуваної вартості закупівлі, Замовник керується кошторисними нормами та «Настановою з визначення вартості будівництва».
ПУнкт 4.5 Додатку 2 не зрозумілий
Дата подання: 10 квітня 2024 17:10
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:00
У пункті 4.5 Додатку 2 пише - 4.5.""""""""Учасник повинен надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. """"""" Керівник не обов'язково є інженерно-технічним працівником. Наш на приклад не є. Як це узгоджується? Просимо пояснити або внести виправлення в Оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно Додатку №2 п. 4.5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства.
Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства.
Зважаючи на вище зазначене, на керівника підприємства надаються вказані документи, для того щоб підтвердити можливість створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства.
пункт 4.5 Додактку 2 не зрозумілий
Дата подання: 10 квітня 2024 17:14
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:01
У пункті 4.5 Додатку 2 пише - 4.5.""""""""Учасник повинен надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. """"""" На яких саме зазначених інженерно-технічних працівникиів треба дати документи - Головний інженер та/або виконроб, інженер охорони праці, інженер кошторисник або інженер проектувальник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, на всіх інженерно –технічних працівників, які зазначені у довідці, та будуть задіяні при виконанні капітального ремонту.
пункт 4.5. Додатку 2 не зрозумілий
Дата подання: 10 квітня 2024 17:17
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:02
У пункті 4.5 Додатку 2 пише - 4.5.""""""""Учасник повинен надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства.""""""" Якщо це - Головний інженер та/або виконроб, інженер охорони праці, інженер кошторисник або інженер проектувальник, то які документи на кожного з них давати? Ви пишете """"""""• У складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з: - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12;"""" Ну добре, надамо, а щодо рештитрьох людей які дати документи по охороні праці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно п.4.5. Додатку №2 зазначено, що Учасник повинен надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства.
• У складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з:
- посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»;
- загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників НПАОП 0.00-7.11-12;
Тому зважаючи на вищевикладене, надати документи, що підтверджують навчання зазначених інженерно-технічних працівників з питань охорони праці.
ISO 9001:2015
Дата подання: 11 квітня 2024 10:16
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:03
чи не буде підставою для відхилення наданий ідентичний сертифікат - ISO 9001:2018? Про ідентичність зазначено в самому стандарті ISO 9001:2018 за позначкою ISO 9001:2015 IDT.
Відповідь: Доброго дня, відповідно п.30. Додатку № 2 учасник може надати інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ISO 14001:2015
Дата подання: 11 квітня 2024 10:18
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:03
чи не буде підставою для відхилення надання сертифікату за ідентичним стандартом - ISO 14001:2019? Про ідентичність міститься позначка як в сертифікаті так і в самому ISO 14001:2019
Відповідь: Доброго дня, відповідно п.30. Додатку № 2 учасник може надати інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Технічне завдання
Дата подання: 15 квітня 2024 15:57
Дата відповіді: 16 квітня 2024 08:34
Прохання уточнити товщину фрезерування та товщину асфальтування тротуарів?
Відповідь: Доброго дня!
Товщина фрезерування вказана в Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.

Товщина асфальтування тротуарів повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-319:2016.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 155 517,20
UAH з ПДВ
1 155 517,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 травня 2024 10:34
Електронний підпис
03 травня 2024 10:33
4 Озерна 10.pdf
18 квітня 2024 14:06
Електронний підпис
18 квітня 2024 14:06
Електронний підпис
18 квітня 2024 14:05
Пропозиція Озерна, 10.pdf
18 квітня 2024 14:05
4.2.2 Штатний розпис.pdf
18 квітня 2024 14:05
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
18 квітня 2024 14:05
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
18 квітня 2024 14:05
15 Договір Озерна, 10.pdf
18 квітня 2024 14:05
16.2 Договір та акт АВК-5.pdf
18 квітня 2024 14:05
10 Дозвільні документи.rar
18 квітня 2024 14:05
33 Довідка про валюту.pdf
18 квітня 2024 14:05
11 Ліцензія з додатком.pdf
18 квітня 2024 14:05
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
18 квітня 2024 14:05
34 Довідка про мову.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 1 155 517,20
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 10:25

Документи

24 квітня 2024 10:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 155 517,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2024 10:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2024 14:02
Договір № 110-кр від 06.05.2024_0001.pdf укладений
06 травня 2024 14:01