Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги діагностики та ремонту кухонного обладнання (ремонт електричних плит) в БЛ "Лідер"
Очікувана вартість
7 172,64 UAH
UA-2024-04-10-002676-a 78ddabb0b8194a04b69306596246c94d
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пригода Наталія Олександрівна

+380459568378 borosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408355
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, Київський Шлях,35
Контактна особа: Пригода Наталія Олександрівна
+380459568378
borosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50880000-7: Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Пояснення по суті скарги (додаткові) На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 5824-р/пк-пз від 02.04.2024 Управління освіти і науки Бориспільської міської ради надало інформацію щодо проведення процедури закупівлі UA-2023-05-31-008436-a за ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (Придбання миючих засобів) (далі – процедура закупівлі) за скаргою № UA-2024-03-26-003064-a.a1 від 30 березня 2024 року фізичної особи-підприємця Курінного Володимира Вікторовича (далі – Скаржник) на умови тендерної документації (далі – Скарга). Скаржником було розміщено заперечення на пояснення Замовника, з якими Замовник не погоджується з наступних причин. Щодо пунктів 1,2 та 7 Скарги. Скаржник не наводить інформацію та документи, які спростовують надані Замовником документи на підтвердження наявності двох виробників за позицією 1, які вимагалися тендерною документацією та самим Скаржником у Скарзі, а саме, витягами з державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ, із зазначенням номерів засобів в цьому реєстрі. Щодо повного переліку конкретних форм (рідкі, тверді, порошкоподібні тощо), у яких виробники виготовляють засоби, які відповідають вимогам тендерної документації, Замовник не має інформації. Також повної інформації не надано Скаржником. Щодо присутності на ринку України засобу іноземного виробника Концерн Еколаб, то Скаржник сам зазначає, що спілкувався з офіційним дилером в Україні, що свідчить про можливість постачання в Україні продукції цього виробника. Вимога щодо реєстрації в Україні в державному реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ цього засобу дотримана. Довідково повідомляємо, що діюча речовина натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти та діюча речовина дихлорізоціанурат натрію є однією й тою самою речовиною, оскільки варіантів написання назв однієї речовини існує декілька (Na-сіль ДХЦК, тощо), оскільки це дуже поширений дезінфектант, який застосовується в засобах різного призначення у різних пропорціях з різними іншими компонентами. Скаржник може легко перевірити цю інформацію за відкритими джерелами. Реєстрація засобів, які мають дезінфікуючі властивості у державному реєстрі дезінфекційних засобів МОЗ є обов’язковою згідно чинного законодавства Відповідно до пункту 3 Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2023 р. № 863 (далі - Положення) державній реєстрації та перереєстрації підлягають засоби, на діючі речовини яких встановлені медико-санітарні нормативи та які призначені для, зокрема: здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, закладах дошкільної освіти; профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах; миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями; деконтамінації шкіри рук персоналу підприємств харчової та переробної промисловості, громадського харчування, торгівлі тощо. А пунктом 4 зазначеного Положення визначено, що застосування та реалізація незареєстрованих засобів забороняється. Замовник вважає, що невідповідність товару, який може запропонувати Скаржник, вимогам технічної специфікації Тендерної документації не є підставою внесення змін до технічних вимог, оскільки продукція інших виробників відповідає зазначеним вимогам. А Скаржник має можливість пропонувати зазначену ним продукцію у тих закупівлях, вимогам яких вона відповідає. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимог Скаржника в частині цих пунктів Скарги. Щодо пункту 3 Скарги Скаржником не наведено Заперечень. Щодо пункту 4 Скарги. Скаржник наполягає, що має право пропонувати до закупівлі продукцію, виготовлену у 2023 році. Разом з тим, Замовник планує здійснення закупівлі засобів на тривалий строк. Якщо Скаржник постачатиме запропоновані ним засоби наприкінці цього року (у грудні 2024 року), то термін його придатності становитиме лише близько 50%, що не відповідає потребам Замовника та умовам тендерної документації. Протоколи випробувань повинні підтверджувати якість саме того товару, який пропонується до закупівлі Замовникові, отже Замовник не потребує надання протоколів випробувань, які видавалися на товар, який вироблявся виробником колись раніше. Крім того, здійснити точне планування витрат мийних засобів неможливо, отже якщо у Замовника залишаться складські запаси миючих засобів на наступний рік, він має бути впевненим, що вони є ефективними та такими, строк придатності яких не збігає. Щодо зазначення у протоколі дати виготовлення засобів, така вимога не встановлювалася Тендерною документацією. Разом з тим, протокол випробувань не може бути виданий раніше року виготовлення засобу. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимог Скаржника в частині цього пункту Скарги. Щодо пункту 5 Скарги. Скаржник має можливість звернутися за підтвердженням показника «Консистенція» до лабораторії, протоколи якої ним надавалися у інших закупівлях, сфера якої (додається) містить зазначений показник. Показник «Густина» схожий на показник «Консистенція» тільки на побутовому рівні, адже густина показує, наскільки речовина важка, а не густа. Наприклад, ртуть за кімнатної температури є рідиною, а густина в неї (13,5 г/см3) майже вдвічі більша за густину заліза (7,9 г/см3), яке є твердим. Отже показник «Консистенція» та показник «Густина» є абсолютно різними. Проведення випробувань саме за показником «Консистенція» відповідає потребам Замовника. Разом з тим, Замовник відповідно до чинного законодавства має законні підстави визначати, яке саме підтвердження відповідності учасники мають надавати. Зокрема, відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимог Скаржника в частині цього пункту Скарги. Щодо пункту 6 Скарги Скаржником не наведено Заперечень. З огляду на вищезазначену інформацію, у Замовника відсутні підстави внесення змін до Тендерної документації з підстав, викладених Скаржником у його Скарзі. Таким чином, Замовник вважає, що у Комісії відсутні підстави для задоволення Скарги та для зобов’язання Замовника внести зміни до вимог Тендерної документації, яка є такою, що повністю відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та Постанові від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Враховуючи зазначене, Управління освіти і науки Бориспільської міської ради просить Комісію ухвалити рішення щодо відмови у задоволенні Скарги фізичної особи-підприємця Курінний Володимир Вікторович від 30 березня 2024 року № UA-2024-03-26-003064-a.a1 у повному обсязі. Додатки: 1. Сфера лабораторії, протоколи якої надавалися Скаржником у інших закупівлях, яка містить показник «Консистенція».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Головатого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 50880000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 7 172,64
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 10:46

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2024 10:56
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Технічна помилка під час заповнення оголошення
Документи:
10 квітня 2024 11:08
Електронний підпис
10 квітня 2024 10:56
Договір_0001.pdf