Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консерви м’ясо-рослинні (каша горохова зі свининою, каша гречана зі свининою, каша рисова зі свининою, каша перлова зі свининою, каша пшоняна зі свининою)
Очікувана вартість
20 148 000,00 UAH
UA-2024-04-10-001806-a 442ae6f17f0a4ce6a1daec2f4325990c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довбик Наталія Миколаївна

380445276642 NDovbyk@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Довбик Наталія Миколаївна
380445276642
NDovbyk@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2024 11:40
Початок аукціону: 22 квітня 2024 11:40
Очікувана вартість: 20 148 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 201480 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46000 кілограм
каша горохова зі свининою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
46000 кілограм
каша гречана зі свининою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
46000 кілограм
каша рисова зі свининою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
46000 кілограм
каша перлова зі свининою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
46000 кілограм
каша пшоняна зі свининою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.

Сума забезпечення: 201480 UAH
10 квітня 2024 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 10:07
Додаток 2.docx
10 квітня 2024 10:07
Оголошення.doc
10 квітня 2024 10:07
Додаток 1.docx
10 квітня 2024 10:07
Додаток 5.docx
10 квітня 2024 10:07
Додаток 3.docx
10 квітня 2024 10:07
Додаток 6.docx
10 квітня 2024 10:07
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ціна одиниці товару
Дата подання: 12 квітня 2024 13:57
Дата відповіді: 15 квітня 2024 12:58
Доброго дня! В додатку 3 міститься вимога щодо вартості одиниці товару, а саме: "Ціна за одиницю не повинна перевищувати 87,60 грн. з ПДВ" кожної позиції. В рамках очікуваної вартості учасник має повне право коригувати самостійно ціни на продукцію. Оголошенням передбачено, що ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення, передбачене в технічних вимогах Замовника. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, тож просимо внести відповідні зміни в Додаток 3 до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Очікувана вартість предмету закупівлі «Консерви м’ясо-рослинні (каша горохова зі свининою, каша гречана зі свининою, каша рисова зі свининою, каша перлова зі свининою, каша пшоняна зі свининою)» сформовано з найнижчих цін проведеного моніторингу по кожному виду каш, які є складовою предмету закупівлі, згідно з вимогами законодавства та розпорядчих актів Держприкордонслужби, підтверджених та доведених до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України з метою здійснення закупівлі.
невідповідність коду ДК предмету закупівлі
Дата подання: 12 квітня 2024 14:31
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:00
Добрий день, шановний Замовнику! Згідно Оголошення Вами заплановано закупівлю асортименту консерв м'ясо-рослинних - каш з м'ясом. Код ДК 021:2015: 15130000-8, за яким опублікована дана закупівля, відповідає товарам категорії "М'ясопродукти", які згідно п. 3.5 та п. 3.7.1 ДСТУ 7680:2015 повинні містити 60% знежилованого м'яса та/або печінки, язиків (м'ясний продукт або консерви м'ясні). Каші з м'ясом не повинні містити в свому складі такий великий відсоток м'яса, тож класифікація закупівлі не відповідає цьому коду ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти». Натомість саме каші з м'ясом відповідають коду ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, оскільки містять в собі не лише м'ясний продукт, а й рослинну складову - кашу. Отже, просимо оголосити дану закупівлю відповідно до норм та вимог чинного законодавства, оскільки учасники не зможуть виконати технічні вимоги до даного коду класифікатора, що є дискримінацією і порушенням принципів закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Спрощена закупівля за предметом «Консерви м’ясо-рослинні (каша горохова зі свининою, каша гречана зі свининою, каша рисова зі свининою, каша перлова зі свининою, каша пшоняна зі свининою)», номер у PROZORRO UA-2024-04-10-001806-a, здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», якою затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості).
Особливостями визначено, що для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Розпорядчими актами Держприкордонслужби затверджено перелік та обсяги закупівлі, а також коди згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, зокрема, консервів м’ясо-рослинних (каша горохова зі свининою, каша гречана зі свининою, каша рисова зі свининою, каша перлова зі свининою, каша пшоняна зі свининою), та доведено до Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, який уповноважено рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, яким визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Визначений код ДК 021:2015 відповідає даній закупівлі.
Розбіжності в вимогах до товару №1
Дата подання: 15 квітня 2024 13:49
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:40
Доброго дня! На першому аркуші Додатку 3 вказано, що "Маса нетто консерви в банці повинна бути 325-525 г.". На другому аркуші у п. 2 вказано вже "Маса нетто консерви в банці повинна бути 250-525 г.. Просимо усунути розбіжності та вказати конкретну вагу консерви, оскільки вага однієї ж/б впливає на вартість товару.
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що у Додатку 3 до Оголошення визначено вимоги до різних видів каш, зазначені відповідні різні ДСТУ, що передбачає різні види фасування. Для розширення кола учасників та запобігання дискримінаційних вимог застосовано розширені межі ваги банки, оскільки на ринку обігу товарів присутні пропозиції щодо різної ваги.
Розбіжності в вимогах до товару № 2
Дата подання: 15 квітня 2024 13:51
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:41
Н першому аркуші додатку 3 п. 4 вкзано "Термін придатності до споживання консервів у день їх постачання до замовника повинен становити не менше 15 місяців.". На другому аркуші п. 4 вказано "Термін придатності до споживання консервів у день їх постачання до замовника повинен становити не менше 20 місяців." Тож просимо увнести зміни до тендерної документації та чітко визначити термін придатності
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що у Додатку 3 до Оголошення визначено вимоги до різних видів каш, зазначені відповідні різні ДСТУ, різні терміни придатності.
Розбіжності в вимогах до товару № 3
Дата подання: 15 квітня 2024 13:53
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:49
На першому аркуші Додатку 3 п. 1 вказано, що "Консерви м’ясо-рослинні повинні відповідати ДСТУ 7048:2009". На другому аркуші Консерви м’ясо-рослинні (каша пшоняна зі свининою повинні відповідати ДСТУ 4607:2006 «Консерви м'ясо-рослинні. Каші з м'ясом. Загальні технічні умови».Просимо усунути розбіжності.
Відповідь: Дякуємо за запитання та повідомляємо, що у Додатку 3 до Оголошення визначено вимоги до різних видів каш, зазначені відповідні різні ДСТУ.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ПраймСелл 16 380 600,00
UAH з ПДВ
15 599 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БІС АГРО ГРУП" 16 866 360,00
UAH з ПДВ
15 599 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" 19 941 000,00
UAH з ПДВ
15 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" 16 891 200,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 18 160 800,00
UAH з ПДВ
16 450 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АСПРОД" 17 719 200,00
UAH з ПДВ
17 026 440,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 19 264 800,00
UAH з ПДВ
17 029 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" 19 540 800,00
UAH з ПДВ
18 864 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 20 106 600,00
UAH з ПДВ
20 106 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 квітня 2024 10:49
Електронний підпис
29 квітня 2024 10:07
дов фіз особа
29 квітня 2024 10:07
дов юр особа
29 квітня 2024 10:07
дов МВС
25 квітня 2024 19:37
Електронний підпис
25 квітня 2024 19:35
рішення
24 квітня 2024 11:55
Електронний підпис
24 квітня 2024 11:53
рішення
24 квітня 2024 11:53
наказ
24 квітня 2024 11:53
досвід постачання 2
18 квітня 2024 14:48
Електронний підпис
18 квітня 2024 14:45
мат тех база.pdf
18 квітня 2024 14:45
проект договору.PDF
18 квітня 2024 14:45
25.03.24.zip
18 квітня 2024 14:45
гар лист термін дії.PDF
18 квітня 2024 14:45
витяг ПДВ.jpg
18 квітня 2024 14:45
дов ліцензія.PDF
18 квітня 2024 14:45
Витяг з ЄДР ПраймСелл.pdf
18 квітня 2024 14:45
виписка ЄДР ЮО.PDF
18 квітня 2024 14:45
баланс.PDF
18 квітня 2024 14:45
згода проект договору.PDF
18 квітня 2024 14:45
Статут нова редакція.PDF
18 квітня 2024 14:45
досвід постачання.pdf
18 квітня 2024 14:45
рішення надання згоди.PDF
18 квітня 2024 14:45
наказ та паспорт.pdf
18 квітня 2024 14:45
дов працівники.PDF
18 квітня 2024 14:45
дов чисті активи.PDF
18 квітня 2024 14:45
тех вимоги.pdf
18 квітня 2024 14:45
пропозиція.PDF
18 квітня 2024 14:45
Гарантія 115586-GL-99-16.rar

Публічні документи

20 квітня 2024 12:17
Електронний підпис
20 квітня 2024 12:17
Електронний підпис
19 квітня 2024 22:28
3.8 Сертифікат ISO.pdf
19 квітня 2024 22:28
11. Протокол.pdf
19 квітня 2024 22:28
12. Виписка з ЄДР.pdf
19 квітня 2024 22:28
6.2 Додаткова угода.pdf
19 квітня 2024 22:28
витяг мвс.rar
19 квітня 2024 22:28
8. Наказ директора.pdf
19 квітня 2024 22:28
15. Дозвільні документи.pdf
19 квітня 2024 22:28
17. Витяг з ЄДР оригінал.pdf
19 квітня 2024 22:28
6.14 Специфікація.pdf
19 квітня 2024 22:28
3.6Лист від вробника.pdf
19 квітня 2024 22:28
16. Витяг ПДВ оригніал.jpg
19 квітня 2024 22:28
1. Про кошти.pdf
19 квітня 2024 22:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2024 20:44
Електронний підпис
21 квітня 2024 20:44
Електронний підпис
20 квітня 2024 19:43
Електронний підпис
20 квітня 2024 19:43
Електронний підпис
20 квітня 2024 19:36
Генега А..pdf
20 квітня 2024 19:36
Матвійко Д..pdf
20 квітня 2024 19:36
Guarantee.rar
20 квітня 2024 19:36
Шубяк В..pdf
20 квітня 2024 19:36
Додаток 3.pdf
20 квітня 2024 19:36
Документ по HACCP 2.pdf
20 квітня 2024 19:36
ISO 9001.pdf
20 квітня 2024 19:36
Угрин Р..pdf
20 квітня 2024 19:36
Додаток 1.pdf
20 квітня 2024 19:36
Скан платника податку.pdf
20 квітня 2024 19:36
Документи по HACCP.pdf
20 квітня 2024 19:36
Декларація виробника.pdf
20 квітня 2024 19:36
Документи по HACCP 1.pdf
20 квітня 2024 19:36
Яненко М..pdf
20 квітня 2024 19:36
Барандій В..pdf
20 квітня 2024 19:36
Генега Н..pdf
20 квітня 2024 19:36
Державний контроль.pdf
20 квітня 2024 19:36
ISO 22000.pdf

Публічні документи

19 квітня 2024 16:29
Електронний підпис
19 квітня 2024 16:29
Потужність ГК.pdf
19 квітня 2024 16:29
Договір дезка ГК.pdf
19 квітня 2024 16:29
03 Довідка МТБ.pdf
19 квітня 2024 16:29
Потужність ГК.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
09 Довідка ліцензія.pdf
19 квітня 2024 16:29
4 Лист виробника каша.pdf
19 квітня 2024 16:29
Виписка з ЄДР ГК 11,23.pdf
19 квітня 2024 16:29
Договір дезка ГК.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
Декларація виробника.pdf
19 квітня 2024 16:29
Наказ директор ГК.PDF
19 квітня 2024 16:29
витяг ГК .pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
09 Довідка ліцензія.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
Наказ ГК.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
Наказ ГК.pdf
19 квітня 2024 16:29
16 Додаток 2 Цінова.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
08 Лист пер дані.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
Виписка з ЄДР ГК 11,23.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
iso ГК_compressed.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
Наказ директор ГК.PDF.p7s
19 квітня 2024 16:29
04 Довідка працівники.pdf
19 квітня 2024 16:29
витяг ГК .pdf
19 квітня 2024 16:29
15 Довідка потужність.pdf
19 квітня 2024 16:29
iso ГК_compressed.pdf
19 квітня 2024 16:29
BG 1890.zip
19 квітня 2024 16:29
статут ГК_compressed_compressed.pdf
19 квітня 2024 16:29
16 Додаток 2 Цінова.pdf
19 квітня 2024 16:29
01 Письмова згода.pdf
19 квітня 2024 16:29
14 Додаток 1.pdf
19 квітня 2024 16:29
Витяг МВС.rar
19 квітня 2024 16:29
14 Додаток 1.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
Витяг МВС.rar.p7s
19 квітня 2024 16:29
08 Лист пер дані.pdf
19 квітня 2024 16:29
03 Довідка МТБ.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
01 Письмова згода.pdf.p7s
19 квітня 2024 16:29
акт 446 ГК 2022р (1).pdf

Публічні документи

19 квітня 2024 15:49
Електронний підпис
19 квітня 2024 15:49
Електронний підпис
19 квітня 2024 15:48
декларація виробника.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Сухолєнцева.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Варчук.pdf
19 квітня 2024 15:48
Акт 446.pdf
19 квітня 2024 15:48
Довідка чисті активи.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Юдіна.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Євтушенко.pdf
19 квітня 2024 15:48
Наказ Виноградча.pdf
19 квітня 2024 15:48
Акт 143-22.pdf
19 квітня 2024 15:48
Додаток 3.pdf.p7s
19 квітня 2024 15:48
наказ Голуб.pdf
19 квітня 2024 15:48
Виписка_від_07_02_2024р.pdf
19 квітня 2024 15:48
Додаток 2.pdf.p7s
19 квітня 2024 15:48
Лист-Згода_09.02.2023 (1).pdf
19 квітня 2024 15:48
статут.pdf
19 квітня 2024 15:48
аналогічний договір 1.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Фоменко.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Талан.pdf
19 квітня 2024 15:48
Довідка ліцензія.pdf.p7s
19 квітня 2024 15:48
наказ Холод.pdf
19 квітня 2024 15:48
ГЛ виробника.pdf.p7s
19 квітня 2024 15:48
Довідка ліцензія.pdf
19 квітня 2024 15:48
зміна групи HACCP.pdf
19 квітня 2024 15:48
ГЛ виробника.pdf
19 квітня 2024 15:48
Витяг з ЄДР 10.04.2024.pdf
19 квітня 2024 15:48
Додаток 3.pdf
19 квітня 2024 15:48
Додаток 2.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Гапічева.pdf
19 квітня 2024 15:48
Сертифікат 22000.pdf
19 квітня 2024 15:48
Наказ Лісниченко.pdf
19 квітня 2024 15:48
наказ Журавльова.pdf
19 квітня 2024 15:48
Наказ робітники.pdf
19 квітня 2024 15:48
аналогічнй договір 2.pdf

Публічні документи

21 квітня 2024 14:00
Електронний підпис
21 квітня 2024 14:00
Електронний підпис
21 квітня 2024 13:59
BG 1858.zip
21 квітня 2024 13:59
2.7. Витяг з ЄДР 02.04.pdf.p7s.zip
21 квітня 2024 13:59
2.7. Витяг з ЄДР 02.04.pdf
21 квітня 2024 13:59
14. Документи виробника.pdf

Публічні документи

19 квітня 2024 17:28
Електронний підпис
19 квітня 2024 17:28
Електронний підпис
19 квітня 2024 17:26
Цінова пропозиція.pdf
19 квітня 2024 17:26
Витяг 307123.pdf.(1).p7s
19 квітня 2024 17:26
Тех паспорти авто.pdf
19 квітня 2024 17:26
Довідка щодо даних.pdf
19 квітня 2024 17:26
Сан обробка машин.pdf
19 квітня 2024 17:26
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 квітня 2024 17:26
Витяг 307123.pdf
19 квітня 2024 17:26
Довіреність Вітюк В.О..pdf
19 квітня 2024 17:26
Довідка ст 17.pdf
19 квітня 2024 17:26
Витяг 307123.pdf.(2).p7s
19 квітня 2024 17:26
Потужності склади.pdf
19 квітня 2024 17:26
Декларація каши.pdf
19 квітня 2024 17:26
17 Звіти 2024 нові.pdf
19 квітня 2024 17:26
25 Сертифікат ISO 45001.pdf
19 квітня 2024 17:26
Технічні вимоги.pdf
19 квітня 2024 17:26
12 Довідка п.2 ст. 20.pdf
19 квітня 2024 17:26
9 Наказ групи НАССР 2023.pdf
19 квітня 2024 17:26
Лист від виробника.pdf
19 квітня 2024 17:26
25 Сертифікат ДСТУ 45001.pdf

Публічні документи

21 квітня 2024 18:11
Електронний підпис
21 квітня 2024 18:11
Електронний підпис
21 квітня 2024 18:10
Цінова пропозиція.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2024 18:10
Витяг з ПДВ зав.pdf
21 квітня 2024 18:10
виписка ТОВ ОМП.pdf
21 квітня 2024 18:10
1.3.лист-відгук Т0320 пр.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Декларація каши.pdf
21 квітня 2024 18:10
6.2Сертифікат 14001.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
1.2.Накладна Т0320 прих.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Витяг з ПДВ зав.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Додаток 3 Технічні.pdf
21 квітня 2024 18:10
Листи-згода ОПД.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Техпаспорта ТЗ ОМП.pdf
21 квітня 2024 18:10
ФІН ЗВІТ за 2023 р.pdf
21 квітня 2024 18:10
Наказ групи Насср.pdf
21 квітня 2024 18:10
1.1.Договір Т0320 прих.pdf
21 квітня 2024 18:10
Листи-згода ОПД.pdf
21 квітня 2024 18:10
6.1Сертифікат EN ISO 9001-2018.pdf
21 квітня 2024 18:10
Опис+Статут зав.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
ФІН ЗВІТ за 2023 р.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
3.2Сертифікат НАССР 22000.pdf
21 квітня 2024 18:10
1.3.лист-відгук Т0320 пр.pdf
21 квітня 2024 18:10
Декларація каши.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
1.1.Договір Т0320 прих.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
6.6.Аудит НАССР від 02.24.pdf
21 квітня 2024 18:10
1.2.Накладна Т0320 прих.pdf
21 квітня 2024 18:10
Опис+Статут зав.pdf
21 квітня 2024 18:10
Наказ групи Насср.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
виписка ТОВ ОМП.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
6.2Сертифікат 14001.pdf
21 квітня 2024 18:10
Додаток 3 Технічні.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Техпаспорта ТЗ ОМП.pdf.p7s
21 квітня 2024 18:10
Довідка щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

21 квітня 2024 20:33
Електронний підпис
21 квітня 2024 20:32
цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2024 20:32
Licenziya.zip
21 квітня 2024 20:32
Довідка.zip
21 квітня 2024 20:32
Акт 446 склад 2023 рік.pdf
21 квітня 2024 20:32
Акт 143 транспорт 2023 рік.pdf
21 квітня 2024 20:32
лист- відгук.pdf
21 квітня 2024 20:32
Кв 2.pdf
21 квітня 2024 20:32
статутні документи 2022.pdf
21 квітня 2024 20:32
сан обробка.pdf
21 квітня 2024 20:32
декларація виробника.PDF
21 квітня 2024 20:32
акт звіряння.pdf
21 квітня 2024 20:32
Dovirenist.zip
21 квітня 2024 20:32
ISO 22000.pdf
21 квітня 2024 20:32
довідка МТБ.pdf
21 квітня 2024 20:32
Vytyag.zip
21 квітня 2024 20:32
Довідка (1).zip
21 квітня 2024 20:32
BG 1916-24G ISPOLIN PLUS.zip
21 квітня 2024 20:32
Акт 143 склад 2023 рік.pdf
21 квітня 2024 20:32
ISO 45001.pdf
21 квітня 2024 20:32
Статутні документи 2023.pdf
21 квітня 2024 20:32
ISO 14001.pdf
21 квітня 2024 20:32
Кв 1.pdf
21 квітня 2024 20:32
ISO 9001.pdf
21 квітня 2024 20:32
uaAAA.zip
21 квітня 2024 20:32
Статут.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПраймСелл

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "БІС АГРО ГРУП"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "АСПРОД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПраймСелл
#44528092
Переможець 15 599 900,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 15:06

Вимога про усунення невідповідностей

23.04.2024 року ТОВ «ПраймСелл» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «ПраймСелл» по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти» (Консерви м’ясо-рослинні (каша горохова зі свининою, каша гречана зі свининою, каша рисова зі свининою, каша перлова зі свининою, каша пшоняна зі свининою))», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-04-10-001806-a. Під час розгляду пропозиції ТОВ «ПраймСелл» виявлено невідповідності в інформації та документах у складі пропозиції учасника, а саме: 1. Пунктом 3 Додатку 4 до Оголошення визначено надання учасником: «3.1.Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2023 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 3.2.Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 3.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти» (консерви м’ясні та м’ясо-рослинні)». Учасником ТОВ «ПраймСелл» надано довідку від 18.04.2024 про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) з інформацією про укладання та виконання договору, укладеного у 2022 році з ТзОВ «Вуглеторфзбагачення», а також надано копію зазначеного у довідці договору та видаткову накладну і акт приймання-передачі товару, що є підтвердженням виконання договору. За результатами опрацювання цієї інформації встановлено, що договір поставки № 3 від 24.01.2022 не відповідає вимогам Замовника: «Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти» (консерви м’ясні та м’ясо-рослинні)», а саме: до предмета договору, зазначеного у Додатку 1 «Специфікація» до договору, не визначений код ДК, а також видатковою накладною та актом приймання-передачі товару код ДК товару не визначений. 2. Пунктом 1.1. Додатку 5 до Оголошення передбачено надання учасником: «1.1. Документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників та наказ про призначення або вступ на посаду, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - довіреність або доручення на особу учасника про надання повноважень цій особі підписувати (завіряти) документи пропозиції (у разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а уповноважена ним особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати документи пропозиції); У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.». Учасником ТОВ «ПраймСелл» на вимогу цього пункту надано наказ (розпорядження) № 1 від 31.01.2022 про прийняття на роботу Войтовича Володимира Миколайовича на посаду директора. Проте, у складі пропозиції учасника відсутня виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників про призначення або вступ на посаду, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2023 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти» (консерви м’ясні та м’ясо-рослинні); - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників про призначення або вступ на посаду, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Уповноважена особа Наталія Довбик

Документи

25 квітня 2024 15:14
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:14
Протокол 259.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПраймСелл
#44528092
15 599 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2024 15:14
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:14
Протокол 259.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2024 16:13
Додаткова угода 01-24 від 16.05.2024.pdf зміни до договору
16 травня 2024 16:13
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 16:35
Договір № 104-24 від 01.05.2024.pdf укладений
01 травня 2024 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна не істотних умов договору (оптимізація місць постачання)
Номер договору про закупівлю: 104-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML