Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109037 |
Місцезнаходження: | 18008, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хоменко, 3/1 |
Контактна особа: |
Юрій Колотило +380960493282 uk_2903@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 12:19 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 338 762,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 693,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування : власний бюджет | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 15:35 |
Обгрунтування_Ремонт даху та ін.pdf | |
09 квітня 2024 15:35 |
ТД_Ремонт даху та ін_09_04.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000015 ● 56a934f80eab4acfa768dadf7054af17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.04.2024 № 41-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 30.04.2024 № 41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-09-009854-a, 09.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 16:18:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-09-009854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чи було виявлено Замовником під час розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ПОЛЯНИЦІ К.В., що в довідці від 12.04.2024 про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядників), необхідних для надання послуг, відсутня інформація про техніку, яка згідно з технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) необхідна для навантаження і вивезення сміття (екскаватор, автомобілі-самоскиди, кран на автомобільному ходу (п.6, п.20 технічного завдання))?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 09:00:31
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Щодо розміщення обґрунтування на власному веб-сайті звертаємо увагу відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (URL: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04401345/info), Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України (URL: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) реєстру Суб’єктів господарювання державного сектору економіки Фонду державного майна України (URL: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) Замовник НЕ є розпорядником коштів, одержувачем коштів або ж суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відмічаємо, що відповідно до п. 2 Розділу І. Загальні положення Положення про Управління поліції охорони в Черкаській області Управління має самостійний баланс, рахунки в установах банків у національній та іноземній валютах. А також, що дана закупівля здійснює за кошти власного бюджету (доходів від власної діяльності). Окрім того, Замовник не має власного веб-сайту, оскільки створення такого не є обов’язковим для діяльності Замовника.
Окрім того, згідно судової практики, наприклад Рішення від 10 січня 2023 року справа № 580/5409/22 Черкаського окружного адміністративного суду визначено, що
Суд урахував, що вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю врегульовані ст.10 ЗУ №922-VIII.
Так, згідно з ч.ч.1-3 ст.10 ЗУ №922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз`яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз`яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до статті 19 цього Закону.
Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов`язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Частиною 4 ст.10 ЗУ №922-VIII визначено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, оприлюднити інформацію, зазначену у ч.1 чт.10 ЗУ №922-VIII в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування є правом замовника, а не обов`язком.
На підставі аналізу зазначеного відмічаємо, що Замовник не є суб’єктом, що зобов’язаний здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Очікувана вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано ціни щодо товарів, які будуть застосовуватися для виконання робіт. Замовником було попередньо розроблено проектно-кошторисну документацію з відповідними розрахунками.
Повідомляємо також, що згідно законодавства для послуг з поточного ремонту Замовника не обов’язково здійснювати експертизу проектно-кошторисної документації.
3. Умовами тендерної документації не передбачається будь-яких окремих вимог, щодо техніки, яка повинна бути зазначена чи повинна міститись у власності учасника. Зокрема умовами тендерної документації також не обмежується можливість учасників здійснювати вивезення сміття на підставі договору щодо управління відходами або інших договірних відносин або інших альтернатив. Таким чином відсутність зазначеної Вами техніки в довідці про наявність матеріально-технічної бази не суперечить умовам тендерної документації, а також жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції та не спотворює його.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-08 14:39:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-09-009854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) Яким чином учасник відкритих торгів з особливостями ФОП ПОЛЯНИЦЯ К.В. підтвердив можливість виконання робіт технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема навантаження сміття екскаватором на автомобілі-самоскиди (п. 6 технічного завдання) та наявність крану на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т (п. 20 технічного задання)?
У складі тендерної пропозиції учасника в довідці від 12.04.2024 «Про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядників), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах тендерної документації» (далі – Довідка) зазначена лише власна техніка (лазерний рівень, перфаратор, шуруповерт, електродрель, шліфувальна кутова машинка, зварювальний апарат, електро лобзик, плиткоріз електричний, плиткоріз ручний, рівень, подовжувач, компресор, обігрівач електричний, молоток відбійний, пила циркулярна, ліса будівельні, шуруповерт електричний, бетонозмішувальна машина, міксер будівельний).
Додатком 8 до тендерної документації чітко визначена форма надання довідки для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), яка містить розділ 1 «Власна техніка», розділ 2 «Орендована техніка», розділ 3 «Техніка субпідрядника» (у разі залучення).
Форма цієї Довідки передбачає включати техніку, необхідну для надання послуг, визначених у технічних вимогах тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:36:36
відповідь на запит - 2
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне: Закупівля послуг здійснюється згідно Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №655 від 13.04.2016 року, та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Зокрема Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначає Порядок визначення предмета закупівлі, згідно якого ч.3,4 Розділу І Загальні положення визначено: «3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301».
Відмічаємо, що для проведення процедури закупівлі послуг з поточного ремонту відсутні окремі нормативно-правові, які б регулювали дані відносини.
Відповідно до листа від 11.03.2014 року № 7/15-2747 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» визначено: виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
В окремих обгрунтованих випадках центральний орган виконавчої влади, до сфери діяльності якого належать відповідні об'єкти, або замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обгрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт.
Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» було затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (далі – Настанова) та припинено дію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Окремих норм законодавства щодо поширення дії Настанови на послуги поточного ремонту не визначено. Наголошуємо, що Замовником не було поширено дію Настанови на дану закупівлю.
Отже, Замовник не був зобов’язаний та не включав, до вимог тендерної документації будь-які окремі вимоги щодо порядку оформлення документів на відповідність кваліфікаційним критеріям.
Переможцем процедури закупівлі було підтверджено відповідність пропозиції Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом надання в складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для надання послуг. Зазначене повністю відповідає вимогам тендерної документації, що передбачені ч.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Необхідно звернути увагу, що здійснення діяльності з перевезення та управління відходами згідно законодавства може здійснювати лише на підставі дозвільних документів (ліцензія, дозвіл на перевезення, інші). Умовами тендерної документації не вимагається наявність таких документів в учасника, отже учасники мають право при здійсненні такої діяльності залучати інших суб’єктів господарювання та підставі договірних відносин.
З урахуванням вимог Особливостей та Закону ч. 7 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної докумнтації передбачає: У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт У ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ ВІД ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
В складі тендерної пропозиції ФОП ПОЛЯНИЦЯ К.В. надано коштористі розрахунки відповідно до яких вартість позиції 6. Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 та 20 Крани на автомобільному ходу,
вантажопідйомність 6,3 т складає 34 365грн, тобто менше 20% від вартості тендерної пропозиції. Отже, учасник не зобов’язаний зазначати інформацію щодо субпідрядника, чи вказувати обладнання останнього у інформації про наявність-матеріально-технічної бази.
Учасником процедури закупівлі гарантовано виконання робіт пов’язаних з управлінням відходами, оскільки тендерна документація не містить будь-яких окремих вимог щодо згаданих робіт, Замовник не може розглядати надану інформацію, як таку що не відповідає вимогам документації, а також у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення щодо усунення невідповідностей, оскільки згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В даному випадку немає можливості зазначення посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності оскільки відсутня вимога зазначення конкретної техніки в інформації про наявність матеріально-технічної бази.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-09-009854-a від 20.05.2024 року відмічаємо, що Замовник не включав, до вимог тендерної документації будь-які окремі вимоги щодо порядку оформлення документів на відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі щодо обладнання, яке повинно бути наявне в учасників процедури закупівлі ФОП Поляниця К.В. було підтверджено відповідність пропозиції Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом надання в складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для надання послуг. Зазначене повністю відповідає вимогам тендерної документації, що передбачені ч.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Необхідно звернути увагу, що здійснення діяльності з перевезення та управління відходами згідно законодавства може здійснювати лише на підставі дозвільних документів (ліцензія, дозвіл на перевезення, інші). Умовами тендерної документації не вимагається наявність таких документів в учасника, отже учасники мають право при здійсненні такої діяльності залучати інших суб’єктів господарювання та підставі договірних відносин. З урахуванням вимог Особливостей та Закону ч. 7 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної докумнтації передбачає: У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В складі тендерної пропозиції ФОП Поляниця К.В. надано коштористі розрахунки відповідно до яких вартість позиції 6. Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 та 20 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т складає 34 365грн, тобто менше 20% від вартості тендерної пропозиції. Отже, учасник не зобов’язаний зазначати інформацію щодо субпідрядника, чи вказувати обладнання останнього у інформації про наявність-матеріально-технічної бази. Учасником процедури закупівлі гарантовано виконання робіт пов’язаних з управлінням відходами, оскільки тендерна документація не містить будь-яких окремих вимог щодо згаданих робіт, Замовник не може розглядати надану інформацію, як таку що не відповідає вимогам документації, а також у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення щодо усунення невідповідностей, оскільки згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В даному випадку немає можливості зазначення посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності оскільки відсутня вимога зазначення конкретної техніки в інформації про наявність матеріально-технічної бази. Тим самим у Замовника відсутня можливість розміщення повідомлення щодо усунення невідповідностей, що в свою чергу виключає наявність елементів складу порушення. В тому числі, повідомляємо про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом проведення роз’яснювальних робіт по суті вказаного в ч.3 Розділу ІІ. Констатуючої частини висновку та недопущення зазначеного у подальшому.
2024-05-24 09:15:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОЛЯНИЦЯ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 338 762,00
UAH з ПДВ
|
1 135 627,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" |
1 135 627,40
UAH з ПДВ
|
1 135 627,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОЛЯНИЦЯ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2748918358 |
Переможець |
1 135 627,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 13:54
|
договір 7009 ремонт даху Ум-1.pdf | укладений |
01 травня 2024 13:08
|