Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та перекриття даху адмінбудівлі, гаражного приміщення та фарбування гаражних боксів та внутрішньої частини адмінбудівлі, облаштування санвузла за адресою: вул. Незалежності, 3, м. Умань, Черкаської області
Очікувана вартість
1 338 762,00 UAH
UA-2024-04-09-009854-a fc9a216b01a84922a79245653d81c2fc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Колотило

+380960493282 uk_2903@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 40109037
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хоменко, 3/1
Контактна особа: Юрій Колотило
+380960493282
uk_2903@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2024 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 17 квітня 2024 12:19
Початок аукціону: 17 квітня 2024 12:19
Очікувана вартість: 1 338 762,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 693,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт та перекриття даху адмінбудівлі, гаражного приміщення та фарбування гаражних боксів та внутрішньої частини адмінбудівлі, облаштування санвузла за адресою: вул. Незалежності, 3, м. Умань, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20302, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Незалежності, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2024
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування : власний бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 09 квітня 2024 15:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 квітня 2024 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2024 15:35
Обгрунтування_Ремонт даху та ін.pdf
09 квітня 2024 15:35
ТД_Ремонт даху та ін_09_04.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000015 ● 56a934f80eab4acfa768dadf7054af17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 11:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

30.04.2024 № 41-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 30.04.2024 № 41-З


Витяг з переліку процедур закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-09-009854-a, 09.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-02 16:18:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-09-009854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чи було виявлено Замовником під час розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця ПОЛЯНИЦІ К.В., що в довідці від 12.04.2024 про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядників), необхідних для надання послуг, відсутня інформація про техніку, яка згідно з технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) необхідна для навантаження і вивезення сміття (екскаватор, автомобілі-самоскиди, кран на автомобільному ходу (п.6, п.20 технічного завдання))?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-07 09:00:31

Відповідь Замовника на запит на пояснення

У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Щодо розміщення обґрунтування на власному веб-сайті звертаємо увагу відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (URL: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04401345/info), Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Державної казначейської служби України (URL: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) реєстру Суб’єктів господарювання державного сектору економіки Фонду державного майна України (URL: https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html) Замовник НЕ є розпорядником коштів, одержувачем коштів або ж суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відмічаємо, що відповідно до п. 2 Розділу І. Загальні положення Положення про Управління поліції охорони в Черкаській області Управління має самостійний баланс, рахунки в установах банків у національній та іноземній валютах. А також, що дана закупівля здійснює за кошти власного бюджету (доходів від власної діяльності). Окрім того, Замовник не має власного веб-сайту, оскільки створення такого не є обов’язковим для діяльності Замовника.
Окрім того, згідно судової практики, наприклад Рішення від 10 січня 2023 року справа № 580/5409/22 Черкаського окружного адміністративного суду визначено, що
Суд урахував, що вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю врегульовані ст.10 ЗУ №922-VIII.
Так, згідно з ч.ч.1-3 ст.10 ЗУ №922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз`яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз`яснень. У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до статті 19 цього Закону.
Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов`язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5 150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Частиною 4 ст.10 ЗУ №922-VIII визначено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, оприлюднити інформацію, зазначену у ч.1 чт.10 ЗУ №922-VIII в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування є правом замовника, а не обов`язком.
На підставі аналізу зазначеного відмічаємо, що Замовник не є суб’єктом, що зобов’язаний здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Очікувана вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. Відповідно до вищезазначеного Наказу Замовник під час визначення очікуваної вартості закупівлі може використати декілька методів її розрахунку, одним з яких є Метод порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг. Замовником було проведено аналіз (моніторинг) вартості аналогічних державних закупівель та проаналізовано ціни щодо товарів, які будуть застосовуватися для виконання робіт. Замовником було попередньо розроблено проектно-кошторисну документацію з відповідними розрахунками.
Повідомляємо також, що згідно законодавства для послуг з поточного ремонту Замовника не обов’язково здійснювати експертизу проектно-кошторисної документації.
3. Умовами тендерної документації не передбачається будь-яких окремих вимог, щодо техніки, яка повинна бути зазначена чи повинна міститись у власності учасника. Зокрема умовами тендерної документації також не обмежується можливість учасників здійснювати вивезення сміття на підставі договору щодо управління відходами або інших договірних відносин або інших альтернатив. Таким чином відсутність зазначеної Вами техніки в довідці про наявність матеріально-технічної бази не суперечить умовам тендерної документації, а також жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції та не спотворює його.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-08 14:39:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-09-009854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) Яким чином учасник відкритих торгів з особливостями ФОП ПОЛЯНИЦЯ К.В. підтвердив можливість виконання робіт технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), зокрема навантаження сміття екскаватором на автомобілі-самоскиди (п. 6 технічного завдання) та наявність крану на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т (п. 20 технічного задання)?
У складі тендерної пропозиції учасника в довідці від 12.04.2024 «Про наявність техніки, механізмів та обладнання (власних, орендованих, та які наявні в субпідрядників), необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах тендерної документації» (далі – Довідка) зазначена лише власна техніка (лазерний рівень, перфаратор, шуруповерт, електродрель, шліфувальна кутова машинка, зварювальний апарат, електро лобзик, плиткоріз електричний, плиткоріз ручний, рівень, подовжувач, компресор, обігрівач електричний, молоток відбійний, пила циркулярна, ліса будівельні, шуруповерт електричний, бетонозмішувальна машина, міксер будівельний).
Додатком 8 до тендерної документації чітко визначена форма надання довідки для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), яка містить розділ 1 «Власна техніка», розділ 2 «Орендована техніка», розділ 3 «Техніка субпідрядника» (у разі залучення).
Форма цієї Довідки передбачає включати техніку, необхідну для надання послуг, визначених у технічних вимогах тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-13 16:36:36

відповідь на запит - 2

У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне: Закупівля послуг здійснюється згідно Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №655 від 13.04.2016 року, та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Зокрема Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначає Порядок визначення предмета закупівлі, згідно якого ч.3,4 Розділу І Загальні положення визначено: «3. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301».
Відмічаємо, що для проведення процедури закупівлі послуг з поточного ремонту відсутні окремі нормативно-правові, які б регулювали дані відносини.
Відповідно до листа від 11.03.2014 року № 7/15-2747 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» визначено: виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
В окремих обгрунтованих випадках центральний орган виконавчої влади, до сфери діяльності якого належать відповідні об'єкти, або замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обгрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт.
Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» було затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (далі – Настанова) та припинено дію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Окремих норм законодавства щодо поширення дії Настанови на послуги поточного ремонту не визначено. Наголошуємо, що Замовником не було поширено дію Настанови на дану закупівлю.
Отже, Замовник не був зобов’язаний та не включав, до вимог тендерної документації будь-які окремі вимоги щодо порядку оформлення документів на відповідність кваліфікаційним критеріям.
Переможцем процедури закупівлі було підтверджено відповідність пропозиції Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом надання в складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для надання послуг. Зазначене повністю відповідає вимогам тендерної документації, що передбачені ч.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Необхідно звернути увагу, що здійснення діяльності з перевезення та управління відходами згідно законодавства може здійснювати лише на підставі дозвільних документів (ліцензія, дозвіл на перевезення, інші). Умовами тендерної документації не вимагається наявність таких документів в учасника, отже учасники мають право при здійсненні такої діяльності залучати інших суб’єктів господарювання та підставі договірних відносин.
З урахуванням вимог Особливостей та Закону ч. 7 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної докумнтації передбачає: У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт У ОБСЯЗІ НЕ МЕНШЕ НІЖ 20 ВІДСОТКІВ ВІД ВАРТОСТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
В складі тендерної пропозиції ФОП ПОЛЯНИЦЯ К.В. надано коштористі розрахунки відповідно до яких вартість позиції 6. Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 та 20 Крани на автомобільному ходу,
вантажопідйомність 6,3 т складає 34 365грн, тобто менше 20% від вартості тендерної пропозиції. Отже, учасник не зобов’язаний зазначати інформацію щодо субпідрядника, чи вказувати обладнання останнього у інформації про наявність-матеріально-технічної бази.
Учасником процедури закупівлі гарантовано виконання робіт пов’язаних з управлінням відходами, оскільки тендерна документація не містить будь-яких окремих вимог щодо згаданих робіт, Замовник не може розглядати надану інформацію, як таку що не відповідає вимогам документації, а також у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення щодо усунення невідповідностей, оскільки згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В даному випадку немає можливості зазначення посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності оскільки відсутня вимога зазначення конкретної техніки в інформації про наявність матеріально-технічної бази.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-09-009854-a від 20.05.2024 року відмічаємо, що Замовник не включав, до вимог тендерної документації будь-які окремі вимоги щодо порядку оформлення документів на відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі щодо обладнання, яке повинно бути наявне в учасників процедури закупівлі ФОП Поляниця К.В. було підтверджено відповідність пропозиції Додатку 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом надання в складі тендерної пропозиції кошторисних розрахунків (у вигляді кошторисної документації, що повинна бути розроблена за допомогою ліцензованого програмного комплексу) вартості послуг передбачені чинним законодавством для надання послуг. Зазначене повністю відповідає вимогам тендерної документації, що передбачені ч.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Необхідно звернути увагу, що здійснення діяльності з перевезення та управління відходами згідно законодавства може здійснювати лише на підставі дозвільних документів (ліцензія, дозвіл на перевезення, інші). Умовами тендерної документації не вимагається наявність таких документів в учасника, отже учасники мають право при здійсненні такої діяльності залучати інших суб’єктів господарювання та підставі договірних відносин. З урахуванням вимог Особливостей та Закону ч. 7 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної докумнтації передбачає: У разі закупівлі робіт (послуг) учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В складі тендерної пропозиції ФОП Поляниця К.В. надано коштористі розрахунки відповідно до яких вартість позиції 6. Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3 та 20 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т складає 34 365грн, тобто менше 20% від вартості тендерної пропозиції. Отже, учасник не зобов’язаний зазначати інформацію щодо субпідрядника, чи вказувати обладнання останнього у інформації про наявність-матеріально-технічної бази. Учасником процедури закупівлі гарантовано виконання робіт пов’язаних з управлінням відходами, оскільки тендерна документація не містить будь-яких окремих вимог щодо згаданих робіт, Замовник не може розглядати надану інформацію, як таку що не відповідає вимогам документації, а також у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення щодо усунення невідповідностей, оскільки згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. В даному випадку немає можливості зазначення посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності оскільки відсутня вимога зазначення конкретної техніки в інформації про наявність матеріально-технічної бази. Тим самим у Замовника відсутня можливість розміщення повідомлення щодо усунення невідповідностей, що в свою чергу виключає наявність елементів складу порушення. В тому числі, повідомляємо про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом проведення роз’яснювальних робіт по суті вказаного в ч.3 Розділу ІІ. Констатуючої частини висновку та недопущення зазначеного у подальшому.

2024-05-24 09:15:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ПОЛЯНИЦЯ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 338 762,00
UAH з ПДВ
1 135 627,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" 1 135 627,40
UAH з ПДВ
1 135 627,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 10:14
Електронний підпис
23 квітня 2024 09:50
Довідка (1).zip
23 квітня 2024 09:50
пункт 47.pdf.asice
23 квітня 2024 09:50
пункт 47.pdf
23 квітня 2024 09:50
пункт 47_Validation_Report.pdf
19 квітня 2024 14:33
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:55
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:55
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:11
документи пропозиції.pdf
16 квітня 2024 13:11
пропозиція.pdf

Публічні документи

16 квітня 2024 20:13
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:13
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:13
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:13
Електронний підпис
16 квітня 2024 20:12
17.12. Оренда піскоструй.pdf
16 квітня 2024 16:51
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:51
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:02
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:02
Електронний підпис
16 квітня 2024 13:02
21.1. Ліцензія АВК5.pdf
16 квітня 2024 13:02
16.2.3. Навчання муляр.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
17.9. Нагорний оренда.pdf
16 квітня 2024 13:02
18.1.2. акт 1 ліцей 1.pdf
16 квітня 2024 13:02
16.3.5. Посвідчення ОП.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
18.2.6. акт 3 каз.pdf
16 квітня 2024 13:02
10. Довідка субпідряд.pdf
16 квітня 2024 13:02
7. Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
16.3.3. Владом електрика_1.pdf
16 квітня 2024 13:02
17.8. владом інструм.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
4. Довідка рахунок.pdf
16 квітня 2024 13:02
21.1. Ліцензія АВК5.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
2. Довідка ТОТ.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
17.9. Нагорний оренда.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
16.3.8. адмін ОП.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
19. Довідка КЕП.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
18.2.4. акт 1 каз.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
2. Довідка ТОТ.pdf
16 квітня 2024 13:02
4.1. Довідка з банку.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
10. Довідка субпідряд.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
15. Проєкт договору.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
17.5. УК оренда.pdf
16 квітня 2024 13:02
17.5. УК оренда.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
18.2.5. акт 2 каз.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
18.1. Договір 1 ліцей.pdf
16 квітня 2024 13:02
16.3.4. Владом оп_1.pdf
16 квітня 2024 13:02
16.3.5. Посвідчення ОП.pdf
16 квітня 2024 13:02
4.1. Довідка з банку.pdf
16 квітня 2024 13:02
16.3.9 ОП 1 котик розряди.pdf
16 квітня 2024 13:02
4. Довідка рахунок.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
18.2.5. акт 2 каз.pdf
16 квітня 2024 13:02
17.3. Договір оренди ТОВ.pdf
16 квітня 2024 13:02
19. Довідка КЕП.pdf
16 квітня 2024 13:02
18.2.6. акт 3 каз.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
15. Проєкт договору.pdf
16 квітня 2024 13:02
5.1. Опис 27.03.2024.pdf
16 квітня 2024 13:02
1. Довідка не рф.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
18.1.2. акт 1 ліцей 1.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
17.7. Накладна_2.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
16.2.3. Навчання муляр.pdf
16 квітня 2024 13:02
17.7. Накладна_2.pdf
16 квітня 2024 13:02
18.1. Договір 1 ліцей.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
16.3.4. Владом оп_1.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
16. Довідка працівники.pdf
16 квітня 2024 13:02
5.1. Опис 27.03.2024.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
1. Довідка не рф.pdf
16 квітня 2024 13:02
18.1.4. акт 3 ліцей 1.pdf.p7s
16 квітня 2024 13:02
17.8. владом інструм.pdf
16 квітня 2024 13:02
13.2. Довідка абзац 14 п. 47.pdf
16 квітня 2024 13:02
18.2.4. акт 1 каз.pdf
16 квітня 2024 13:02
7. Витяг ПДВ.pdf
16 квітня 2024 13:02
18.1.4. акт 3 ліцей 1.pdf
16 квітня 2024 13:02
16.3.8. адмін ОП.pdf
16 квітня 2024 13:02
15. Проєкт договору.pdf
16 квітня 2024 13:02
15. Проєкт договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛЯНИЦЯ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПОЛЯНИЦЯ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2748918358
Переможець 1 135 627,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 10:38

Вимога про усунення невідповідностей

1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано інформацію про поточний рахунок без зазначення банківських реквізитів; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно ч. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасники надають інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - інформацію про наявність поточного рахунку із зазначенням банківського рахунку для здійснення фінансових операцій.

Документи

22 квітня 2024 15:22
Довідка НАЗК
22 квітня 2024 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2024 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЯНИЦЯ КОСТЯНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2748918358
1 135 627,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2024 15:22
Довідка НАЗК
22 квітня 2024 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 травня 2024 13:54
договір 7009 ремонт даху Ум-1.pdf укладений
01 травня 2024 13:08