Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з повірки приладів обліку теплової енергії розташованих в житлових будинках м. Миколаєва (повірка, засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги), (надалі – «послуга»), згідно коду 50410000-2 (послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) та уточненому коду 50413000-3 (послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів), Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 831 660,19 UAH
UA-2024-04-09-007267-a ● c77225223d7146d68445f81bcfb584db
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 30083966 |
Вебсайт: | http://www.ntec.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Вул. *********** |
Контактна особа: |
Трубін Валерій 380971672539 pto5@ntec.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 15:23 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 15:23 |
Очікувана вартість: | 3 831 660,19 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 158,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з повірки приладів обліку теплової енергії розташованих в житлових будинках м. Миколаєва (повірка, засобів вимірювальної техніки та інші метрологічні послуги),
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 квітня 2024
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 13:40 |
ДОДАТОК 3 (проєкт Договору) (повірка лічильники).docx | |
15 квітня 2024 13:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ(Повірка приладів обліку) зі змінами.docx | |
15 квітня 2024 13:40 |
Перелік змін до ТД (повірка лічильники).docx.pdf | |
15 квітня 2024 13:40 |
Протокол №51надання розяснення на звернення та внесення змін до тендерної документації(повірка лічильники).docx.pdf | |
09 квітня 2024 14:04 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії) повірка лічильників.docx | |
09 квітня 2024 14:04 |
ДОДАТОК 3 проєкт Договору (повірка лічильників).docx | |
09 квітня 2024 14:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ(Повірка приладів обліку).docx | |
09 квітня 2024 14:04 |
Додаток 6 (лист згода) повірка 2024.doc | |
09 квітня 2024 14:04 |
Додаток 4 (цінова пропозиція) повірка 2024.docx | |
09 квітня 2024 14:04 |
Протокол №47 ТД (повірка лічильників).pdf | |
09 квітня 2024 14:04 |
ДОДАТОК 2 ( технічна специфікація) повірка.docx | |
09 квітня 2024 14:04 |
ДОДАТОК 5 (лист про санкції).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Додатку 3
Дата подання: 12 квітня 2024 19:43
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:57
Відповідно до додатку 3 проекту договору пункту 3.4. Підрядник має право залучати до надання послуги Субпідрядника, заздалегідь письмово погодивши таке залучення із Замовником, при умові що обсяг послуг до яких залучається Субпідрядник є меншим за 20 відсотків від вартості Договору про закупівлю, та повідомивши найменування юридичної особи Субпідрядника, її місцезнаходження, код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер, а також зазначивши послуги, які будуть надаватися силами Субпідрядника, при цьому відповідальність за надані послуги перед Замовником несе Підрядник. Також у пункті 7.4.11. договору зазначено: Письмово погоджувати із Замовником рішення про залучення субпідрядника/співвиконавця для виконання послуг в обсязі меншому за 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг, повідомляючи найменування юридичної особи, її місцезнаходження, код платника податків згідно з ЄДРПОУ або податковий номер, та зазначити Послуги, які будуть надаватися силами субпідрядника/співвиконавця.
Встановлена вимога щодо письмового погодження замовником субпідрядників менше 20 відсотків обмежує можливості визначити найбільш конкурентну ціну та ставить в залежність учасника перед виконавцем.
Просимо Вас внести відповідні зміни до проекту договору, який суперечить умовам тендерної документації, та у пунктах 3.4 і 7.4.11 вказати: «не менше 20 відсотків».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Зміни до тендерної документації будуть внесеня найближчим часом.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 12 квітня 2024 19:44
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:01
Відповідно до додатку 3 проекту договору пункту 7.3.2. Залучати до виконання послуг Субпідрядників за погодженням із Замовником, залишаючись відповідальним перед Замовником за результат їхньої роботи. Субпідрядники, що залучаються повинні відповідати таким вимогам: мати свідоцтво про уповноваження на виконання повірки, мати підтверджений досвід роботи виконання таких послуг, мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові) достатні для виконання обсягу замовлених послуг.
Дана вимога обмежує прийняття участі в тендерній закупівлі субпідрядників. Учасник може мати власне уповноваження на проведення повірки ЗР ЗВТ та залучати до виконання робіт субпідрядників, які будуть виконувати демонтаж\монтаж або заміну елементів живлення лічильників тепла. Тобто такому субпідряднику не потрібно обов'язково мати уповноваження. Просимо вас внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом
Щодо Додатку 3
Дата подання: 12 квітня 2024 19:44
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:58
Відповідно до додатку 3 проекту договору пункту 4.5 До підписання Акту приймання-передачі виконаних послуг Підрядник зобов'язаний надати Замовнику всю необхідну документацію відповідно до умов Договору.
Просимо надати роз'яснення, яку саме документацію замовник має на увазі?
Відповідь: Документи вказані у пунктах 3.8, 3.8.1, 3.9 Додатку 3 проекту Договору.
Щодо Додатку 3
Дата подання: 12 квітня 2024 19:45
Дата відповіді: 15 квітня 2024 10:59
Відповідно до додатку 3 проекту договору пункту 3.9. Після повірки приладів обліку, по яких було надано Свідоцтво, зазначене в п.3.8. Договору, Підрядник здійснюється їх зворотний монтаж на об’єкти та гідравлічні випробування в присутності представника Замовника з підписанням відповідних актів Сторонами.
Цей пункт договору ставить в залежність виконавців перед замовником. Якщо замовник не зможе надати свого представника під час виконання робіт з монтажу та гідравлічних випробувань, виконавець може не виконати своєчасно відповідні роботи. Також при проведенні гідравлічних випробувань основні засувки можуть бути пошкодженні, що призведе до неможливості проведення гідравлічних випробувань на об'єкті та може призвести до невиконання учасником своїх зобов'язань по договору в строки, що може призвести до порушення строків початку опалювального сезону за конкретними адресами, де встановлені прилади обліку теплової енергії.
Просимо Вас внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» правом Замовника є отримання послуг належної якості, відповідно до чого саме Замовник встановлює вимоги до предмету закупівлі який буде відповідати потребам Замовника. Крім того, Замовник зацікавлений у якнайшвидшому отриманні послуг, які є предметом закупівлі, тому не в інтересах Замовника затягувати терміни отримання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Миколаївстандартметрологія" |
3 400 452,49
UAH з ПДВ
|
3 400 452,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС |
3 771 667,11
UAH з ПДВ
|
3 771 667,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Миколаївстандартметрологія" #02568259 |
Переможець |
3 400 452,49
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 11:19
|
Договір №323 повірка теплолічильників.pdf | укладений |
09 травня 2024 11:19
|