Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВГРЗ У ДСНС України в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 33926446 |
Місцезнаходження: | 77303, Україна , Івано-Франківська обл., калуш, вулиця Пушкіна 9а |
Контактна особа: |
Марків Зеновій Михайлович +380990714702 markivzen@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2024 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 10:47 |
Очікувана вартість: | 402 168,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 010,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 15:18 |
Зміни в закупівлі (протокол).docx | |
15 квітня 2024 13:41 |
Таблиця 1.1 (2).docx | |
09 квітня 2024 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 10:42 |
Таблиця 1.1.xlsx | |
09 квітня 2024 10:42 |
Зіскановане_20240409.png | |
09 квітня 2024 10:42 |
тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000007 ● 5d334b50ad16411da87239d990573b76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 11:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 34-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.05.2024 №34-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-04-09-002898-a 09.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 10:26:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-09-002898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким протоколом оформлено рішення Уповноваженої особи про внесення змін до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-08 13:47:33
Пояснення з власної ініціативи
Надано всі скановані документи згідно з оригіналом
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-05-09 11:34:37
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-09-002898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 1 розділу 5 ТД Замовником зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Відповідно до пункту 37 Особливостей передбачено, що «за обґрунтованим рішенням замовника відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону.
Оголошення про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону (крім інформації, визначеної пунктом 11 частини другої статті 21 Закону), а також інформацію щодо проведення відкритих торгів без застосування електронного аукціону та обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону.
Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, розкривається вся інформація (крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей), зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.»
Разом з тим, у пункті 11 оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-04-09-002898-a Замовником встановлено розмір мінімального кроку зниження ціни в сумі 2010,84 грн, та відсутнє обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону, що не відповідає вимогам пункту 37 Особливостей.
1. Чим керувався Замовник приймаючи рішення про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону та чому встановлено розмір мінімального кроку зниження ціни та не оприлюднено обґрунтування проведення замовником відкритих торгів без застосування електронного аукціону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-09 13:03:49
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-09-002898-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Відповідно до інформації зазначеної у протоколі від 23.04.2024 №38 уповноваженою особою визначено учасника ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
25.04.2024 ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА оприлюднено документи, які Замовником вимагалися від переможця торгів, однак уповноваженою особою скасовано рішення про визначення переможця торгів.
1. Чим керувався Замовник скасовуючи рішення про визначення переможця торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 11:21:42
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» ID: UA-2024-04-09-002898-a опублікованої 09.04.2024 року можу повідомити наступне:
Оголошення проведення відкритих торгів з особливістю передбачено тим, що закупівля послуг на дані види становить більше 100 тис.грн.
У зв’язку з тим, що для участі в торгах по закупівлі послуг прийняв участь тільки один учасник торгів та у своїй тендерній пропозиції надав усі необхідні документи згідно тендерної документації і так як у замовника не було причин на відхилення тендерної пропозиції даного учасника уповноваженою особою було прийнято рішення про повідомлення учасника про намір укласти договір з даним учасником торгів. Тендерна пропозиція являється єдиною та найбільш економічно вигідною пропозицією, та на основі умов визначених статтею 33 Закону та пунктом 46 особливостей було прийнято рішення про намір укласти договір.
Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено розмір мінімального кроку пониження ціни під час проведення електронного аукціону при проведенні відкритих торгів, тому було встановлення мінімальний крок пониження в розмірі 0,5% від запланованого бюджету закупівлі.
В зв’язку з неможливістю усунення порушень виявлених Державною аудиторською службою уповноваженою особою було прийнято рішення про відміну закупівлі до повного усунення виявлених порушень в тендерній документації відповідно до п.2 ч.17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-10 11:29:14
Пояснення з власної ініціативи
ВОЄНІЗОВАНА ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНА (АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА) ЧАСТИНА
ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
(ВГРЧ ГУ ДСНС України в Івано-Франківській області)
ПРОТОКОЛ
07.05.2024
м. Калуш
№ 39
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну процедури закупівлі.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 9.04.2024 № 37 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом «закупівлі Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів» (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-09-002898-а (надалі - Закупівля).
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень):
Не надано посилання на сторінку власного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів. (постанова КМУ № 710 від 11.10.2024 «Про ефективне використання державних коштів» (реквізити нормативно-правового акта, норми якого порушили; фіксація та опис порушення, яке припустилися і яке неможливо усунути; наслідки, до яких може призвести таке порушення; причини, через які не можете усунути порушення. Наприклад, у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень).
З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-09-002898-а, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів» (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-09-002898-а, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів згідно з пунктом 50 Особливостей.
Уповноважена особа Зеновій МАРКІВ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2024 10:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА |
402 168,00
UAH
|
402 168,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА #37001696 |
Рішення скасоване |
402 168,00
UAH
|
08 травня 2024 09:01
|
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА #37001696 |
Очікує рішення |
402 168,00
UAH
|
08 травня 2024 09:01
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 08 травня 2024 13:22 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень , що виникли через порушення вимог законодавства у сфері закупівель |
08 травня 2024 13:23
|
протокол |
Дата скасування відміни: | 13 травня 2024 09:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів» (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-09-002898-а, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. |
13 травня 2024 09:30
|
протокол |
Дата скасування відміни: | 15 травня 2024 14:11 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення уповноваженої особи від 9.04.2024 № 37 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом «закупівлі Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів» (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-09-002898-а (надалі - Закупівля). На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ виявлено ряд порушень при оформленні тендерної документації, які не можливо було усунути під час перевірки. Тому уповноваженою особою було прийнято рішення про відміну відкритих торгів Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-09-002898-а, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
15 травня 2024 14:11
|
протокол |
Дата оприлюднення: | 16 травня 2024 15:07 |
Кінець періоду оскарження: | 27 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень виявлених під час моніторингу |
16 травня 2024 15:07
|
Електронний підпис |
16 травня 2024 15:05
|
Протокол про відміну тендеру 1.docx |