Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ |
Код ЄДРПОУ: | 00712108 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26 |
Контактна особа: |
Токайчук Маріна Віталіївна +380382640229 hrdlvm.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 14 315 920,92 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 579,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 17:33 |
Оголошення про вiдкритi торги.doc | |
08 квітня 2024 16:46 |
Додаток 2 Інформація про відсутність підстав встановлених пунктом 47.docx | |
08 квітня 2024 16:46 |
Додаток 1 Кваліфікаціи_ні критеріі_.docx | |
08 квітня 2024 16:46 |
Додаток 4 Інформація про субпідрядників.doc | |
08 квітня 2024 16:46 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
08 квітня 2024 16:46 |
Додаток 5 Проєкт договору.doc | |
08 квітня 2024 16:46 |
ТД вул. Ю. Сіцінського.docx | |
08 квітня 2024 16:46 |
Оголошення про вiдкритi торги.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-27-000008 ● e042d670ce2c4790814989552256a89d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2024 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 27.06.2024 № 47-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
24. UA-2024-04-08-011447-a; 08.04.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-28 11:30:47
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкція будівлі віварію з надбудовою по вул. Юхима Сіцінського, 26 в м. Хмельницький, Хмельницької області (коригування ІІ) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-011447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
- надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, а саме: зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, експертній звіт тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-03 15:20:56
Поясненнями з додатками
Доброго дня, Хмельницькою регіональною державною лабораторією Держпродспоживслужби розглянуто Ваш запит від 2024-06-28 11:30:47. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення із додатками на Ваш запит у вкладенні.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БК-ТЕРЕМ |
14 300 000,00
UAH з ПДВ
|
14 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БК-ТЕРЕМ #39078687 |
Переможець |
14 300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 11:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 16:12
|
Додаткова угода БК ТЕРЕМ.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 11:12
|
Договір | укладений |
08 травня 2024 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |