Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 22201590 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, вулиця Марії Лагунової будинок 17 А |
Контактна особа: |
Лабжінська Ірина Анатоліївна 380964883474 kuruivanna79@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 12:04 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 12:04 |
Очікувана вартість: | 11 385 812,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 929,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% від очікуваної вартості закупівлі Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 56929.06 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля оголошується на очікувану вартість
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету на умовах співфінансування, згідно Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590, та інших чинних законодавчих актів України. Замовник вправі здійснити оплату вартості виконаних робіт лише за наявності достатнього фінансування в межах Договірної ціни. В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки Замовник проводить поетапно за фактично виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 Замовнику документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, та ін.). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 16:04 |
Тендерна доккап рем зі змін 1204.rar | |
12 квітня 2024 11:07 |
Тендерна докум кап рем зі змін 12.04.rar | |
11 квітня 2024 14:25 |
Тендерна докум кап ремонт зі змінами.rar | |
08 квітня 2024 16:23 |
Тендерна докумантація капітальний ремонт.rar |
12 квітня 2024 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 16:04 |
Тендерна доккап рем зі змін 1204.rar
|
|||||||||
12 квітня 2024 11:07 |
Тендерна докум кап рем зі змін 12.04.rar
|
|||||||||
11 квітня 2024 14:25 |
Тендерна докум кап ремонт зі змінами.rar
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:23 |
Тендерна докумантація капітальний ремонт.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000023 ● 7db07c6a58cf443bae3fe2fb694af821
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-08-010907-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 12:35:18
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею № 11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київської області, замовником якої є Броварський ліцей № 11 Броварської міської ради Броварського району Київської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-08-010907-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 15:32:01
На Ваш запит надаємо інформацію та долучаємо відповідні документи на підставі яких було проведено закупівлю предметом якої є Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею № 11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київсько
1. З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, а саме розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм:
- визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»;
- очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Додатки (файли) – Лист-обгрунтування, передпроектна пропозиція, проектно-кошторисна документація, , звіт про проведення технічного обстеження будівель і споруд, експертний звіт
2. Надаємо інформацію про посилання , що згідно п. 4 ст.10 Закон Про публічні закупівлі «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування», тому надаємо посилання на Цифрову екосистему для підзвітного управління відновленням
https://dream.gov.ua/ua/project/DREAM-UA-120324-4A976BD3/profile?fromFilter[location]=3210600000
https://docs.google.com/document/d/1fuPxzYR7AkOJLLXvtfZeEGT-MgdYZ_0m/edit - рішення сесії
https://drive.google.com/file/d/1LS6GAb32yJaTFlCinLvdllWIPHqf2gt3/view протокол бюджетної комісії
https://docs.google.com/document/d/1l3upVMjiZMJ12UkET5JQYW9GdCe0PMxN/edit попередній проєкт пояснювальної записки
https://drive.google.com/drive/folders/1v0cBgbhcjjbC2nxm1DWfSM7Z6L4K5KeZ проєкт рішення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 14:03:24
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати обґрунтовані пояснення щодо того, яким чином ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
2. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ».
3. У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію з її документальним підтвердженням щодо того, яку посаду займала уповноважена особа Замовника - Ірина Лабжінська, станом на дату оголошення даної процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 12:01:32
На Ваш запит надаємо інформацію та долучаємо відповідні документи на підставі яких було проведено закупівлю предметом якої є Капітальний ремонт підвальних приміщень – найпростішого укриття Броварського ліцею № 11 на вул. Лагунової Марії, буд.17-А Броварської міської ради Броварського району Київсько
1.Надаємо пояснення щодо того, яким чином ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» підтверджено відповідність вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, в частині наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
При прийнятті рішення про визначення переможця було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» де в складі пропозиції до тендерної документації було подано учасником, саме в файлі Довідки_ листи інше rar. ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка чітко відповідає вимогам Замовника підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2. Надаємо інформацію, що договір про закупівлю з ТОВ «ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ» не був укладений з переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
3. Надаємо документальне підтвердження (обґрунтування) щодо необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
Згідно п. 49 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та протоколу «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» від 07 травня 2024 року, якій був опублікований на тендері UA-2024-04-08-010907-a.
4. Надаємо інформацію, що уповноважена особа - Ірина Лабжінська, станом на дату оголошення даної процедури закупівлі займає посаду фахівець з публічних закупівель згідно наказу № 12-К/ТР від 10.01.2022
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ" |
9 364 135,07
UAH з ПДВ
|
9 364 135,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
11 319 663,18
UAH з ПДВ
|
11 319 663,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОІНТЕГРАЛ КОМПАНІ" #43528348 |
Переможець |
9 364 135,07
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 15:16
|