Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручка та Стрічка для бейджу з нанесенням Національний університет «Запорізька політехніка»
Очікувана вартість
8 800,00 UAH
UA-2024-04-08-009482-a 25258ca833d447208e80ae1879b81030
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр НАУМЕНКО

+380680905330 zakupivlinuzp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Запорізька політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02070849
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64
Контактна особа: Олександр НАУМЕНКО
+380680905330
zakupivlinuzp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Закупівля без використання електронної системи проводиться відповідно до пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Ручка та Стрічка для бейджу з нанесенням Національний університет «Запорізька політехніка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2024
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 квітня 2024 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мамай Олег Миколайович
#2977812033
Переможець 8 800,00
UAH
08 квітня 2024 15:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 15:36
Договір від 08.04.2024 №566-юр.pdf укладений
08 квітня 2024 15:36