Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура Світлодіодний світильник растровий Optima 36Вт 3000Lm 5000K ECONOM
Очікувана вартість
29 160,00 UAH
UA-2024-04-08-004436-a 402a0af688894665bc7ae9bd02a97c72
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жидкіх Ірина

+380552491361 economnewtendd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Незалежності, 22/1
Контактна особа: Жидкіх Ірина
+380552491361
economnewtendd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Згідно річного плану закупівель на 2024 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штука
Світлодіодний світильник растровий Optima 36Вт 3000Lm 5000K ECONOM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Незалежності,22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 квітня 2024  —  25 грудня 2024
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 15 банківських днів та після перевірки його на відповідність медико-технічним вимогам та фізичного стану Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

08 квітня 2024 12:05
№113.pdf
08 квітня 2024 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична-особа-підприємець Курапова Валерія Геннадіївна
#3303403663
Переможець 29 160,00
UAH
08 квітня 2024 12:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 12:10
№113.pdf укладений
08 квітня 2024 12:10