Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
15 квітня 2024 12:18 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Шубін Іванна Олександрівна +380992110471 shubina_ivanna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 1 284 085,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 420,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 8 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 05 квітня 2024 15:24 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
05 квітня 2024 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:25 |
додаток 3.docx | |
05 квітня 2024 15:25 |
додаток 2. Стуса ТЗ.pdf | |
05 квітня 2024 15:25 |
Тендерна.docx |
05 квітня 2024 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2024 15:25 |
додаток 3.docx
|
|||
05 квітня 2024 15:25 |
додаток 2. Стуса ТЗ.pdf
|
|||
05 квітня 2024 15:25 |
Тендерна.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
1 068 000,00
UAH з ПДВ
|
1 068 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
1 277 664,58
UAH з ПДВ
|
1 277 664,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
1 068 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 17:18
|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Переможець |
1 277 664,58
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 10:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
І. Згідно із п.2.1. частини 2 розділу ІІІ тендерної документації замовник вимагав від учасника забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897, окрім підстав для неповернення забезпечення), інших нормативних актів законодавства України, з урахуванням вимог цієї тендерної документації. Згідно із п.4 Вимога до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, у реквізитах гарантії потрібно вказати інформацію щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, та зазначити таку інформацію: ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. У складі тендерної пропозиції учасник надав банківську гарантію № LVOG326231204, у якій неправильно вказано категорію бенефіціара (замовника). Зокрема, там вказано «юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади» замість «Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган». Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати банківську гарантію у новій редакції, в якій буде виправлено категорію бенефіціара. ІІ. Згідно із пунктом 6.5. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації було встановлено, що задля підтвердження виконання вимог Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року № 2320-IX (із змінами), Учаснику даної процедури відкритих торгів (з особливостями) у складі своєї тендерної пропозиції слід надати відповідний договір зі спеціалізованим підприємством/установою/організацією про надання послуг по захороненню побутових відходів IV класу чинний протягом всього строку надання послуг/виконання робіт. У складі тендерної пропозиції учасник надав Договір № 02/04/2024-01 від 02 квітня 2024 року, у якому не уточнено, що він укладений для надання послуг по захороненню побутових відходів саме IV класу. Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати підтвердження, що Договір № 02/04/2024-01 від 02 квітня 2024 року, укладений для надання послуг по захороненню побутових відходів саме IV класу або надати інший відповідний договір. ІІІ. Згідно із пунктом 6.7. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації було встановлено, що учасник має надати Сертифікат на систему менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику та Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається/надаються сертифікат/-и внутрішнього аудитора учасника (з числа його працівників), які підтверджують проходження навчання та успішне складання іспиту по вказаних системах управління, згідно із вказаними ДСТУ ISO. У складі тендерної пропозиції учасник надав документ із назвою «Сертифікат аудитора ISO 9001», у якому зазначено, що Островський Василь Ілліч пройшов курс практичного і теоретичного навчання з підготовки внутрішніх аудиторів системи управління ISO 9001:2015. У складі тендерної пропозиції, зокрема у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (вих.№5 від 11.04.2024р.) немає інформації про такого працівника. Також у складі тендерної пропозиції учасник надав документ із назвою Сертифікат аудитора ISO 45001», у якому зазначено, що Хоміцький Володимир Зіновійович пройшов курс практичного і теоретичного навчання з підготовки внутрішніх аудиторів системи управління ISO 45001:2018. А згідно із умовами тендерної документації вимагався такий сертифікат, але щодо системи управління ISO 45001:2019. Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати сертифікат/-и внутрішнього аудитора учасника (з числа його працівників), які підтверджують проходження навчання та успішне складання іспиту по системах управління ISO 9001:2015 та ISO 45001:2019. IV. Згідно із п.13 частини 2 розділу V тендерної документації вимагалося надати Сертифікат на систему соціальної відповідальності ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику. У складі тендерної пропозиції учасник такого сертифікату не надав. Надання сертифікату щодо системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 з урахуванням вимог ДСТУ ISO 26000:2019 не відповідає умовам тендерної документації. Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати Сертифікат на систему соціальної відповідальності ДСТУ ISO 26000:2019 (ISO 26000:2010, IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику. V. Згідно із п.13 частини 2 розділу V тендерної документації вимагалося надати Сертифікат на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції мав надати сертифікат/-и внутрішнього аудитора учасника (з числа його працівників), які підтверджують проходження навчання та успішне складання іспиту по вказаній системі управління, згідно із вказаними ДСТУ ISO. У складі тендерної пропозиції учасник надав документ із назвою «Сертифікат аудитора ISO 28000», у якому зазначено, що Хоміцький Володимир Зіновійович пройшов курс практичного і теоретичного навчання з підготовки внутрішніх аудиторів системи управління ISO 28000:2007. А згідно із умовами тендерної документації вимагався такий сертифікат, але щодо системи управління ISO 28000:2008. Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати сертифікат/-и внутрішнього аудитора учасника (з числа його працівників), які підтверджують проходження навчання та успішне складання іспиту по вказаній системі управління, згідно ДСТУ ISO 28000:2008. VI. Згідно із пунктом 1.4. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації вимагалося, щоб учасник підтвердив наявність у нього асфальтобетонного заводу(власного чи залученого на договірних підставах), з якого на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон та бітумна суміш для виконання робіт. Для цього мала бути надана відповідна довідка. Згідно із Довідкою за вих.№03 від 11.04.2024 року учасник зазначив, що поставка емульсії бітумної дорожньої буде здійснюватися відповідно до договору купівлі-продажу (поставки) товарів №1/01 від 01 січня 2024 року між ПМП «ЮТАС» та учасником. Згідно із п. 1.4.3. учасник також повинен був надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер та назва закупівлі). На виконання цієї вимоги учасник надав гарантійний лист від постачальника асфальтобетону, ТОВ «АЗА ТЕРНОПІЛЬ», за вих.№73 від 10.04.2024 року, згідно із яким останній гарантує учаснику безперебійне постачання асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт. Водночас, згідно із Договором 02-01/23А від 02 січня 2023 року, який укладений між учасником та ТОВ «АЗА ТЕРНОПІЛЬ» не передбачено поставку бітумної суміші. Для усунення невідповідностей учаснику просимо надати підтвердження, що ТОВ «АЗА ТЕРНОПІЛЬ» є вашим постачальником бітумної суміші або надати відповідний гарантійний лист від ПМП «ЮТАС». VIІ. Згідно із пунктом 2.3. таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації було встановлено, що учасник повинен надати підтвердження проходження усіма штатними працівниками, які зазначені у довідці, перевірки знань з охорони праці. Підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: документи з перевірки знань із ЗОП, КЗПП, «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» (НПАОП 45.2.-7.02-12). У Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (вих.№5 від 11.04.2024р.) надано інформацію про Чайківську (Баран) Оксану Леонівну, яка працює на посаді інженера з охорони праці. Проте у складі тендерної пропозиції не надано відповідного посвідчення та протоколу щодо перевірки знань з охорони праці цієї працівниці. Для усунення невідповідностей потрібно надати документи встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці Чайківської Оксани Леонівни, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: документи з перевірки знань із ЗОП, КЗПП, «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» (НПАОП 45.2.-7.02-12). VIІІ. Згідно із пунктом 2.3. таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації було встановлено, що учасник повинен надати підтвердження проходження усіма штатними працівниками, які зазначені у довідці, перевірки знань з охорони праці. Підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: документи з перевірки знань із ЗОП, КЗПП, «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» (НПАОП 45.2.-7.02-12). У складі тендерної пропозиції учасник надав Лист-роз’яснення за Вих.№ 05/1 від 11.04.2024 року, згідно із яким пояснив, що перевірка знань штатних робітників перевірялася безпосередньо на підприємстві учасника, а не сертифікованим органом і відповідно, що у складі тендерної пропозиції надаються лише протоколи про перевірку знань. Учасник не надав посвідчень, які підтверджують проходження робітниками перевірки знань з охорони праці та не надав підтвердження про неможливість їх отримання та подання. Для усунення невідповідностей потрібно надати документи встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: документи з перевірки знань із ЗОП, КЗПП, «Охорона праці та промислова безпека у будівництві» (НПАОП 45.2.-7.02-12) щодо усіх штатних працівників. ІХ. Згідно із пунктом 6 таблиці 4 додатку №1 до тендерної документації вимагалося подати довідку/-и з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовані не більше 30 днів відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасник надав документ із назвою «Довідки з обслуговуючого банку», у якому є довідка № LVO 07.8/245 від 12.04.2024 від Відділення №1 ПУМБ в м. Тернопіль. У довідці надано інформацію про наявні відкриті рахунки учасника у банку, проте немає інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Для усунення невідповідностей потрібно надати довідку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датовані не більше 30 днів відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій у Відділенні №1 ПУМБ в м. Тернопіль. Х. Згідно із пунктом 8 таблиці 4 додатку №1 вимагалося подання Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016 IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику. Крім цього, у складі тендерної пропозиції надається/надаються сертифікат/-и внутрішнього аудитора учасника (з числа його працівників), які підтверджують проходження навчання та успішне складання іспиту по вказаних системах управління, згідно із вказаними ДСТУ ISO або новіших по роках. У складі тендерної пропозиції учасник надав документ із назвою «Сертифікат аудитора ISO 37001», у якому зазначено, що Хоміцький Володимир Зіновійович пройшов курс практичного і теоретичного навчання з підготовки внутрішніх аудиторів системи управління ISO 37001:2016. А згідно із умовами тендерної документації вимагався такий сертифікат, але щодо системи управління ISO 37001:2018. Для усунення невідповідностей учаснику потрібно надати сертифікат/-и внутрішнього аудитора учасника (з числа його працівників), які підтверджують проходження навчання та успішне складання іспиту по вказаній системі управління, згідно ДСТУ ISO 37001:2018. ХІ. Згідно із пунктом 8 таблиці 4 додатку №1 вимагалося подання Сертифікату на оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику. У складі тендерної пропозиції учасник такого сертифікату не надав. Надання сертифікату щодо системи управління якістю ДСТУ EN ISO 14001:2015 з урахуванням вимог ДСТУ ISO 14031:2016 не відповідає умовам тендерної документації. Для усунення невідповідностей потрібно надати подання Сертифікату на оцінювання екологічної дієвості ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT) у відповідній сфері (будування автомобільних доріг і автомагістралей), що виданий Учаснику.
Документи
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 травня 2024 10:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
1 277 664,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 14:26
|
договір | укладений |
13 травня 2024 14:18
|