Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (код 31210000-1 за ДК 021:2015) (пристрої комплектні розподілення та керування напругою 0,4 кВ)
Очікувана вартість
9 278 826,37 UAH
UA-2024-04-05-003173-a ● 6477c657bad64a17ab8f226de28074c6
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Близнюк +380442069648 t.blyzniuk@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 14:12 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 14:12 |
Очікувана вартість: | 9 278 826,37 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 394,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 92788 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Щит РП-0,4 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
1 штука
Щит ЩСУ-0,4 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Авансовий платіж в розмірі до 50% вартості Товару здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; | Аванс | 10 | Календарні | 50 |
Iнша подія | у разі укладення договору з резидентом: Подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Більш детальний порядок розрахунків наведений у проекті договору (Додаток 3.1 до тендерної документації). у разі укладення договору з нерезидентом: Подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их). Більш детальний порядок розрахунків наведений у проекті договору (Додаток 3.2 до тендерної документації). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Збільшення терміну постачання обладнання
Дата подання: 09 квітня 2024 13:40
Дата відповіді: 10 квітня 2024 12:12
Добрий день! Просимо Вас розглянути можливість збільшення терміну постачання обладнання та внести зміни до тендерної документації з 90 календарних днів до 150 календарних днів. Це необхідно зробити з двох причин: 1) складність самих щитів та необхідність узгодження робочої документації та схем із технічною службою Замовника; 2)імпортна складова комплектації щитів, а у зв'язку з блокадою контрольно-пропускних пунктів на кордоні з Польщею, Словаччиною та Угорщиною, термін постачання імпортних комплектуючих зараз різко збільшився. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Ваше питання розглянуто, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Ваше питання розглянуто, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
щодо Таблиця 3 – Характеристика основних складових щитів.
Дата подання: 09 квітня 2024 15:28
Дата відповіді: 10 квітня 2024 12:13
Добрий день шановний Замовнику.
Просимо Вас уточнити,яку інформацію необхідно надати згідно Таблиця 3 – Характеристика основних складових щитів, п.п.1.1
Відповідь: Добрий день.
Перелік необхідної інформації стосовно Щитової системи наведена в колонці «Примітки» Додатку 1 до ТД, а саме «Зазначити виробника та серію щитової системи. Надати документи з технічною інформацією щодо запропонованої серії щитової системи.» Надана інформація повинна підтверджувати та/або не суперечити вимогам, зазначеним в Таблиці 2 – Технічні та якісні характеристики Додатку 1 до ТД, в частині, що стосується вимог до щитової системи.
Перелік необхідної інформації стосовно Щитової системи наведена в колонці «Примітки» Додатку 1 до ТД, а саме «Зазначити виробника та серію щитової системи. Надати документи з технічною інформацією щодо запропонованої серії щитової системи.» Надана інформація повинна підтверджувати та/або не суперечити вимогам, зазначеним в Таблиці 2 – Технічні та якісні характеристики Додатку 1 до ТД, в частині, що стосується вимог до щитової системи.
Подовження строку подання тендерних пропозицій
Дата подання: 12 квітня 2024 09:03
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:35
Із за складної ситуації з енергопостачанням та відключеннями електроенергії, що унеможливлюють у такий короткий термін проаналізувати вимоги тендерної документації та підготувати пакет документів, просимо подовжити строк подання тендерної документації до 28.04.2024 року
Відповідь: Добрий день.
Ваше питання розглянуто, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 29.04.2024. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Ваше питання розглянуто, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 29.04.2024. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Термін подачі
Дата подання: 12 квітня 2024 09:21
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:35
В зв'язку з великим об'ємом прорахунку прошу подовжити тендер до 19.04.2024 р.
Відповідь: Добрий день.
Ваше питання розглянуто, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 29.04.2024. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Ваше питання розглянуто, кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде подовжено до 29.04.2024. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо перекладу на українську мову
Дата подання: 12 квітня 2024 17:04
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:31
Добрий день! В тендерній документації вказана наступна вимога: "Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову". Просимо надати уточнення: переклад повинен бути нотаріально засвідчений, чи засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом перекладача, чи переклад із апостилем? Дуже дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п.1.7.1 тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Таким чином, пункт 1.7.1 тендерної документації не містить вимоги про те, що переклад повинен бути нотаріально засвідчений, чи засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом перекладача, чи переклад із апостилем.
Таким чином, пункт 1.7.1 тендерної документації не містить вимоги про те, що переклад повинен бути нотаріально засвідчений, чи засвідчений печаткою бюро перекладів та підписом перекладача, чи переклад із апостилем.
Щодо Додатку 4 Форма тендерної пропозиції
Дата подання: 12 квітня 2024 17:40
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:32
Доброго дня! В тендерній документації Додатком 4 викладена Форма тендерної пропозиції переможця. Учаснику закупівлі на момент подання його пропозиції цю форму також потрібно подавати ? Чи Додаток 4 тільки для переможця? Дякую.
Відповідь: Добрий день. Тендерна пропозиція за формою Додатку 4 до тендерної документації подається лише переможцем торгів, про що вказано у Додатку 4 та Додатку 6 до тендерної документації.
Для оформлення забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 13 квітня 2024 16:30
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:33
Добрий день! Для вірного оформлення забезпечення тендерної пропозиції просимо підказати категорію замовника АТ "УКРТРАНСНАФТА". Категорія замовника: "Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання" чи інша? Якщо інша - просимо її вказати. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Категорія замовника АТ "УКРТРАНСНАФТА" - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
Щодо структури власності підприємства-учасника процедури закупівлі
Дата подання: 13 квітня 2024 16:46
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:33
Доброго дня! В Додатку 8 до ТД Опитувальник (Юридичні особи) в п. 8.3. вказана вимога про надання інформації щодо структури власності підприємства-учасника процедури закупівлі. Чи вірно ми розуміємо вимогу п. 8.3 - якщо учасник процедури закупівлі є резидентом та розкриває в Опитувальнику 100% участі засновників/учасників (фізичних осіб), то надання структури власності за формою додатку до Опитувальника у складі документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не потрібне?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Так, не потрібно.
Щодо заповнення Додатку 5 до ТД
Дата подання: 13 квітня 2024 17:06
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:35
Вітаю! В Додатку 5 до ТД "Форма додатку до тендерної пропозиції яку готує учасник та надає замовнику" в п.1 абз. 2 зазначена інформація щодо умов поставки товару наступним текстом: "Умови поставки: (DAP – (для нерезидентів) DDP – (для резидентів ) ЗАМОВНИК ВИБИРАЄ ПОТРІБНЕ – згідно з «ІНКОТЕРМС. Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2020 року)» (відповідно до п.п.1.4.3 розділу I ТД)." Запитання до замовника: учасник процедури закупівлі в процесі заповнення додатку 5 повинен залишити частину тексту "Умови поставки: (DAP – (для нерезидентів) DDP – (для резидентів ) замовник вибирає потрібне" без змін (з причини того, що зазначено: "Замовник обирає потрібне". Чи учасник в даній частині тексту вказує конкретне значення DAP або DDP ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації учасник – резидент здійснює поставку на умовах DDP, учасник – нерезидент здійснює поставку на умовах DAP згідно з «ІНКОТЕРМС. Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати (редакція 2020 року)». Учасник заповнює свою пропозицію за формою Додатку 5 до тендерної документації керуючись тим, чи є він резидентом або нерезидентом.
Щодо заповнення Додатку 5 до ТД
Дата подання: 13 квітня 2024 17:40
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:35
Вітаю! В Додатку 5 до ТД "Форма додатку до тендерної пропозиції яку готує учасник та надає замовнику" в п.1 абз. 7 зазначена інформація щодо укладання договору про закупівлю наступним текстом: "Якщо ми, як Учасник даного тендеру будемо визначені замовником переможцем, ми беремо на себе зобов’язання щодо укладання договору про закупівлю в електронній формі (для резидентів)/ паперовій формі (для нерезидентів) не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір". Запитання до замовника: учасник процедури закупівлі в процесі заповнення додатку 5 повинен залишити частину тексту "Ми беремо на себе зобов’язання щодо укладання договору про закупівлю в електронній формі (для резидентів)/ паперовій формі (для нерезидентів) без змін ? Чи учасник в даній частині тексту вказує конкретне значення, а саме: в електронній формі (для резидентів) АБО паперовій формі (для нерезидентів) ??? Звертаємось із запитанням з причини відсутності письмової примітки замовника "учасник зазначає потрібне".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. В даному випадку у примітці "учасник зазначає потрібне" немає потреби, оскільки в самому тексті вказано: "в електронній формі" - для резидентів, "в паперовій формі" - для нерезидентів. Учасник заповнює свою пропозицію за формою Додатку 5 до тендерної документації керуючись тим, чи є він резидентом або нерезидентом.
Про надання банківської гарантії повернення авансового платежу
Дата подання: 13 квітня 2024 18:15
Дата відповіді: 15 квітня 2024 16:36
Добрий день! Яким способом у разі перемоги у процедурі закупівлі переможець повинен надати замовнику банківську гарантію повернення авансового платежу - шляхом завантаження через електронну систему закупівель, на електронну пошту відповідальної особи замовника чи у інший спосіб (який саме)?
Відповідь: Добрий день. Переможець процедури закупівлі, після підписання Договору та після отримання письмового повідомлення Замовника про початок виконання Договору, надає електронну форму банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу з накладенням кваліфікованого електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (за наявності) банка-гаранта, шляхом надсилання засобами електронної пошти на електронну адресу відповідальної за оформлення Договору особи Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНЦЕРН "КСІМЕКС" |
8 196 034,59
UAH з ПДВ
|
8 196 034,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВК ЕЛЕКТРИК" |
8 443 731,00
UAH з ПДВ
|
8 443 731,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Індастріал Солюшинс Груп" |
8 960 040,00
UAH з ПДВ
|
8 960 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСТРІМ ЛТД" |
9 211 526,70
UAH з ПДВ
|
9 211 526,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
9 262 230,00
UAH з ПДВ
|
9 262 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНЦЕРН "КСІМЕКС" #01295813 |
Переможець |
8 196 034,59
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 09:59
|