Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі нежитлової будівлі пожежної частини по вул.Промислова, 36 в смт.Великий Бичків Рахівського району
Очікувана вартість
1 356 716,80 UAH
UA-2024-04-05-001581-a ● df826dc09a674502bcb608a7a582403a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 2 ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38182139 |
Місцезнаходження: | 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахівський район, місто Рахів, вул. Шевченка, 126 |
Контактна особа: |
іванна молдавчук +380974205011 rahiv2@zk.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 09:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 356 716,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 783,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
якість робіт повинна відповідати нормам та стандартамзгідно до чинного законодавства
якість робіт повинна відповідати нормам та стандартамзгідно до чинного законодавства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі нежитлової будівлі пожежної частини по вул.Промислова, 36 в смт.Великий Бичків Рахівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90615, Україна, Закарпатська область, смт Великий Бичків, вул. Промислова, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 червня 2024
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно акту виконаних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по формі КБ-3 протягом 30 банківських днів з дати їх підписання | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 10:42 |
Додаток 3.docx | |
12 квітня 2024 10:42 |
2.1. Тендерна_документація_за_Особливостями робота — Нова редакція.docx | |
12 квітня 2024 10:42 |
Додаток 3.docx | |
12 квітня 2024 10:42 |
2.1. Тендерна_документація_за_Особливостями робота — Нова редакція.docx | |
12 квітня 2024 10:42 |
SCN_20240412_102938.pdf | |
12 квітня 2024 10:42 |
SCN_20240412_102938.pdf | |
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 2.docx | |
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 2.docx | |
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 4.docx | |
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 4.docx | |
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 1.docx | |
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 1.docx |
12 квітня 2024 10:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2024 10:42 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 квітня 2024 10:42 |
2.1. Тендерна_документація_за_Особливостями робота — Нова редакція.docx
|
|||
12 квітня 2024 10:42 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 квітня 2024 10:42 |
2.1. Тендерна_документація_за_Особливостями робота — Нова редакція.docx
|
|||
12 квітня 2024 10:42 |
SCN_20240412_102938.pdf
|
|||
12 квітня 2024 10:42 |
SCN_20240412_102938.pdf
|
|||
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 квітня 2024 09:49 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 11 квітня 2024 19:31
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:33
Шановник Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом вилучення дискримінаційних вимог, що значно обмежують права потенційних учасників на рівні умови, на участь в даній закупівлі та на недискримінацію, а саме:
1. Відповідно до частини 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати сертифікат, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві субпідрядника/співвиконавця системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права.
Перш за все, варто звернути Вашу увагу на те, що дана вимога встановлена для СУБПІДРЯДНИКА, а не для УЧАСНИКА, що є нелогічним, позаяк, відсоток субпідряду при виконанні робіт, що є предметом даної закупівлі є незначним, тому виникає питання чому цієї вимоги нема до учасника який буде виконувати основну роботу, якщо вона (вимога) так потрібна Замовнику, але є до субпідрядника, який буде залучений до виконання вузького обсягу робіт? Окрім того, дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне: повідомляємо, що вимога щодо необхідності надання сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує наші права, як Учасника торгів, на рівні умови та на участь у даній процедурі закупівлі. Дискримінаційними визначено вимоги, виконання яких можливо лише обмеженим колом осіб. Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація: “Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику, а в даному випадку субпідряднику, потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який не є обов’язковим у його сфері діяльності. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 11 днів з моменту оголошення даної закупівлі. Тому, вимога Замовника про надання учасниками (в даному випадку субпідрядниками) документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно вимог Вашої тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, МОЖУТЬ НЕ ПОДАВАТИСЬ у складі тендерної пропозиції.
Сертифікати ISO не створюють жодних юридичних наслідків, їх просто купують під конкретний тендер для дискримінації інших учасників.
Аналізуючи практику АМКУ, наявність в тендерних документаціях вимог щодо наявності сертифікатів ISO є дискримінаційними (Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021 № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 тощо).
2. Те ж саме стосується вимоги, що міститься в Додатку 3 до тендерної документації Замовника, щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату на систему інжинірингу пожежної безпеки, яким посвідчується, що система інжинірингу пожежної безпеки електромонтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT). В жодного суб’єкта господарювання, що здійснює діяльність у сфері пожежної безпеки на території, до прикладу, Закарпатської області даного сертифікату немає. Виконання вказаного виду робіт регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Законодавець чітко окреслює те, що перелік даних вимог є вичерпним, а отже таким, що є чітко визначеним та не може бути зменшений/збільшений. Про подібне йдеться й у статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Для виконання робіт протипожежного призначення обов’язковим документом є Ліцензія. Відтак, дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує охоронювані законом права та інтереси учасників, які мають бажання взяти участь у даній закупівлі, позаяк, виконати її може лише обмежене коло осіб.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Отже, на підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення вимог щодо надання: 1. сертифікату, що підтверджує наявність запровадженої на підприємстві субпідрядника/співвиконавця системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), чи інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права; 2. сертифікату на систему інжинірингу пожежної безпеки, яким посвідчується, що система інжинірингу пожежної безпеки електромонтажних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT).
В протилежному випадку будемо змушені звертатись до відповідних органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вдячні за проявлену увагу та розкриття даного звернення!
Розглянувши дане питання та обгрунтування причини даного звернення, можна зробити висновки, що воно логічне, тому нами було прийнято рішення задовільнити дане звернення, та внести зміни до Тендерної документації та Додатку 3, закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі нежитлової будівлі пожежної частини по вул.Промислова, 36 в смт.Великий Бичків Рахівського району» UA-2024-04-05-001581-a.
Розглянувши дане питання та обгрунтування причини даного звернення, можна зробити висновки, що воно логічне, тому нами було прийнято рішення задовільнити дане звернення, та внести зміни до Тендерної документації та Додатку 3, закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі нежитлової будівлі пожежної частини по вул.Промислова, 36 в смт.Великий Бичків Рахівського району» UA-2024-04-05-001581-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" |
1 345 899,60
UAH з ПДВ
|
1 345 899,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" #41906026 |
Переможець |
1 345 899,60
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 13:46
|
договір підряду №28 від 25.04.2024.pdf | укладений |
25 квітня 2024 13:45
|