Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи та пристрої нагляду та охорони
Очікувана вартість
23 082,00 UAH
UA-2024-04-04-012516-a a7182042253f47f09eca25503f98990e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мичка Тетяна Олександрівна

+380985258618 regionlab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00703747
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Кулика і Гудачека, буд. 12
Контактна особа: Мичка Тетяна Олександрівна
+380985258618
regionlab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Кулика і Гудачека, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з встановлення електромагнітних замків для систем контролю доступу до приміщення лабораторії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі-кошти державного бюджету за рахунок спеціального фонду. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 квітня 2024 20:12
звіт.pdf
04 квітня 2024 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Радчук Людмила Петрівна
#2708912867
Переможець 23 082,00
UAH
04 квітня 2024 20:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2024 20:18
договір 87 від 03.04.2024року.pdf укладений
04 квітня 2024 20:17