Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сардельки перший сорт, ковбаса варена вищий сорт, ковбаса напівкопчена вищий сорт, грудинка
Очікувана вартість
1 348 000,00 UAH
UA-2024-04-04-012268-a 71acacf8701d4d148324ccea0dc12212
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Панкратова

+380506097451 dariyapankratova3005@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3005 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803543
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Дар'я Панкратова
+380506097451
dariyapankratova3005@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2024 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 348 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 40440 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% від вартості договору про закупівлю Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Сардельки перший сорт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
3000 кілограм
Ковбаса варена вищий сорт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1500 кілограм
Ковбаса напівкопчена вищий сорт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
1000 кілограм
Грудинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область, Харків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує Виконавцю вартість поставки товару протягом 15 календарних днів з дати підписання Сторонами відповідної накладної. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, від 14.12.2020№2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції". У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше строку дії пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання у складі пропозиції довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі пропозиції відповідного договору є обов’язковим.

Сума забезпечення: 40440 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
5% від вартості договору про закупівлю Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 відсотків від вартості договору про закупівлю в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
04 квітня 2024 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 18:28
Додаток 5 до оголошення.docx
04 квітня 2024 18:28
Додаток № 1 до оголошення.doc
04 квітня 2024 18:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx
04 квітня 2024 18:28
Додаток 4 до оголошення.docx
04 квітня 2024 18:28
Додаток № 3 до оголошення.doc
04 квітня 2024 18:28
Додаток 2 до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2024 19:06
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:43
Шановний Замовнику! В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у технічних вимогах та інші характеристики до предмета закупівлі, розміщеній у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прописано вимоги до документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, сукупність яких, є дискримінаційною стосовно учасників. Адже вимагаються документи, отримання яких навіть не просто вимагає тривалого часу (неспівставного зі строком, відведеним на подання тендерних пропозицій) та значних додаткових витрат учасників, а взагалі унеможливлене нормами діючого у даний час законодавства. Замовник убезпечив себе від участі небажаних учасників, встановивши певні вимоги саме до документального підтвердження. Сукупності зазначених вимог можуть відповідати лише документи, наявні в певного кола постачальників чи виробників, тобто, інші учасники, не зможуть підтвердити усю сукупність вимог Замовника саме з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: -сканований оригінал в кольоровому вигляді акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) приміщення, яке буде використовуватись для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти за формою, затвердженою Наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 року № 143-22. Плановий (позаплановий) захід має бути проведено у 2023 році або поточному році. Акт без виявлених порушень. -сканований оригінал в кольоровому вигляді акту складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого не раніше 2023 року. Слід врахувати, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану в Україні здійснення планового заходу державного нагляду (контролю) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти не здійснюються. Проведення позапланової перевірки здійснюється за зверненням операторів ринку, при цьому, слід зазначити, що рішення органу щодо такої перевірки приймається протягом 30 календарних днів. Разом з тим, враховуючи стислі терміни підготовки тендерної пропозиції отримати зазначені акти до моменту подачі документів по цьому тендеру НЕМОЖЛИВО. Таким чином участь в даній процедурі можуть прийняти тільки ті учасники, які заздалегідь знали про умови участі в торгах. Крім того, звертаю увагу замовника на те, що наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 року № 143-22 втратив чинність 01.01.2024 (згідно з наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 8 серпня 2023 року N 1503), що взагалі унеможливлює учасників отримати відповідні акти відповідно до Наказу Міністерства економіки України від 21.01.2022 року № 143-22 в поточному році. Отже, више зазначені вимоги суттєво обмежують коло учасників які можуть прийняти участь у закупівлі. Враховуючи викладене, з метою усунення дискримінаційних вимог що мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 та норму частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників, просимо виключити з Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкту договору про закупівлю вище зазначені акти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за увагу до закупівлі. Звертаємо вашу увагу на наступне:
Система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (HazardAnalysisandCriticalControlPoints - НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів (п. 35 ст. 1 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»).
Державний контроль - діяльність компетентного органу, його територіальних органів, державних інспекторів, державних ветеринарних інспекторів, помічників державного ветеринарного інспектора та уповноважених осіб, що здійснюється з метою перевірки відповідності діяльності операторів ринку вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також усунення наслідків невідповідності та притягнення до відповідальності за порушення відповідних вимог.
Державний контроль включає також діяльність з перевірки відповідності законодавству про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких продуктів на митну територію України (п. 9 ст. 1 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»).
Державний контроль за впровадженням постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР здійснює компетентний орган у сфері державного контролю (п. 6 ст. 7 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»).Заходи державного контролю
Заходи державного контролю здійснюються у формі аудиту, інспектування, передзабійного та післязабійного огляду, відбору зразків, лабораторного дослідження (випробування), документальної перевірки, перевірки відповідності, фізичної перевірки. У межах заходів державного контролю здійснюється державний моніторинг.
Аудит - систематичне та незалежне вивчення певної дії з метою визначення того, чи відповідає така діяльність та пов’язані з нею результати запланованим заходам і чи такі заходи впроваджені результативно та у спосіб, який дозволяє досягти поставленої мети (п.3 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»).
Аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та постійно діючих процедур, розроблених оператором ринку з метою дотримання гігієнічних вимог, повинен передбачати перевірку безперервності та ефективності їх застосування, у тому числі ( ч. 3. Ст. 19 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»):
1. документації;
2. ведення записів;
3. процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів та/або кормів;
4. системи внутрішнього контролю оператора ринку;
5. коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей;
6. кваліфікації персоналу.
Результати аудиту обов’язково враховуються під час визначення ступеня ризику діяльності оператора ринку (потужності) та періодичності здійснення планових заходів державного контролю. Одна і та сама особа не може здійснювати аудит на одній і тій самій потужності більше двох разів поспіль (ч. 3. Ст. 19 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»)). Чим більший ступінь ризику в оператора ринку, тим частіше його перевірятимуть.
Інспектування - форма державного контролю, яка полягає у здійсненні перевірки стану здоров’я та благополуччя тварин, виробництва та обігу харчових продуктів та кормів з метою встановлення відповідності законодавству про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (п.19 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»).
Інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо (ч. 4. Ст. 19 ЗУ «Про державний контрольза дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»):
1. гігієни;
2. плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок;
3. інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів.
Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами; простежуваності.
Особа, яка здійснює інспектування або аудит, має право проводити прості дослідження (випробування) у разі появи у неї обґрунтованої підозри щодо невідповідності або якщо такі дослідження передбачені щорічним планом державного контролю.
Під час здійснення інспектування та аудиту забороняється перевіряти питання, які (ч.8. ст.18 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»):
• відсутні в акті державного контролю;
• не містять посилань на вимогу законодавства України (у тому числі на відповідну статтю, її частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку.
Зверніть увагу, що здійснення інспектування та аудиту без застосування акта державного контролю, а відбору зразків - без застосування акта відбору зразків забороняється (ч.9. ст.18 ЗУ «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». Акт державного контролю має містити вичерпний перелік питань для перевірки дотримання оператором ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Кожне таке питання повинно містити посилання на вимогу нормативно-правового акта (статтю, частину, пункт, підпункт, абзац тощо), яка підлягає дотриманню оператором ринку. Якщо за результатами інспектування або аудиту виявлено невідповідність, в акті державного контролю наводиться детальний опис відповідних порушень законодавства.
Аудит (планові перевірки) постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, проводитись згідно з уніфікованим актом, затвердженим наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів».
Замовник намагається закуповувати якісний товар, а саме: продукти харчування, для харчування особового складу, який безпосередньо задіяний в бойових діях з відсічі збройної агресії рф.
Тому вимога гідно Додатку 2 до оголошення "Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі", надати у складі пропозиції:
- Плановий (позаплановий) захід має бути проведено у 2023 році або поточному році. Акт без виявлених порушень. -сканований оригінал в кольоровому вигляді акту складеного за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого не раніше 2023 року, не вважаємо дискримінаційною.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 квітня 2024 15:16
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товару