Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт в приміщенні будівлі по вул. Проскурівська, 61 м. Хмельницького (код ДК 021:2015: 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
587 076,67 UAH
UA-2024-04-04-011565-a ● 9134cbd129084a9382490d3d3a1dc7fe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146920 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53 |
Контактна особа: |
Рівна Ольга Сергіївна 380673829330 rivna.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 12:26 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 12:26 |
Очікувана вартість: | 587 076,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 935,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт в приміщенні будівлі по вул. Проскурівська, 61 м. Хмельницького
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 червня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 15:45 |
Перелік змін - 08.04.2024.docx | |
08 квітня 2024 15:44 |
тендерна документація від 08.04.docx | |
08 квітня 2024 15:43 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
08 квітня 2024 15:43 |
Додаток 2 техзавдання.docx | |
08 квітня 2024 15:42 |
Додаток 1 від 08.04. .doc |
08 квітня 2024 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2024 15:45 |
Перелік змін - 08.04.2024.docx
|
|||
08 квітня 2024 15:44 |
тендерна документація від 08.04.docx
|
|||
08 квітня 2024 15:43 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
|||
08 квітня 2024 15:43 |
Додаток 2 техзавдання.docx
|
|||
08 квітня 2024 15:42 |
Додаток 1 від 08.04. .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2024 15:38
Дата відповіді: 08 квітня 2024 15:48
Згідно умов ТД загальна кількість працівників, які офіційно працевлаштовані в учасника повинна становити не менше 6 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2023 року або Звітом із праці за ІV квартал 2023 року. До уваги беруться працівники, які працювали в учасника за трудовими договорами (контрактами). *- зазначені документи надаються з відміткою про отримання органом ДПС України або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Дана вимоги є дискримінаційними. 1. ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКОСТІ ПРАЦІВНИКІВ . Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі, тому встановлення замовником в тендерній документації чіткої кількості працівників створюватиме умови, які вважаються дискримінаційними щодо учасників. Рішення колегії АМКУ з цього приводу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-23-000468-a Законодавство не передбачає можливість Замовника встановлювати конкретну кількість працівниківю. 2. ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО СПОСОБУ ЗАЛУЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА. Встановлено вимогу щодо наявності саме штатних працівників в учасника, проте така вимога також дискримінаційна, тому що чинним законодавством України передбачено також інший спосіб залучення осіб до виконання певної роботи, а саме залучення за цивільно-правовими договорами. Рішення колегії АМКУ з цього приводу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-21-000732-a. ВИМАГАЄМО видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, в іншому випадку ми будему змушені звернутись зі скаргою до колегії АМКУ для захисту своїх інтересів.
Детальніше можна ознайомитись в статті за посиланням https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/chotyry-sytuatsii-de-ie-dyskryminatsiia-vymohy-do-pratsivnykiv-iaki-maiut-vidpovidnu-kvalifikatsiiu-i-aktualna-praktyka-amku/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження взяті замовником до уваги та внесені зміни до тендерної документації
Уточнення
Дата подання: 09 квітня 2024 17:40
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:22
Добрий день. Уточніть, будь ласка. Для підтвердження наявності працівників, якщо їх буде залучено на підставі цивільно-правових договорів, учасник повинен завантажити тільки копії цивільно-правових договорів? Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку не надається так як працівники не є в штаті в учасника, а залучаються виключно для виконання робіт по даній закупівлі. Все вірно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, все вірно. Учасник подає копії цивільно – правової угоди, діючої на плановий період надання послуг
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК МЕГАБУДСЕРВІС" |
493 798,00
UAH з ПДВ
|
449 490,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АртБудДекор" |
575 236,27
UAH з ПДВ
|
449 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ГНЕВУШ ОЛЕГ СТАНІСЛАВОВИЧ |
565 298,93
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК МЕГАБУДСЕРВІС" #42413056 |
Переможець |
449 490,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2024 14:00
|
протокол.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 13:59
|
підписаний Договір№155 від 22.04_organized.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 08:47
|
155 від 22.04.pdf | укладений |
22 квітня 2024 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-04-011565-a. Оприлюднити в електронній системі закупівель підписаний Договір № 155 від 22.04.2024 року, через функціонал для оприлюднення додаткових угод шляхом обрання підстави для внесення змін до договору про закупівлю «Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, яке сформується в електронній системі закупівель, вирішено вважати недійсним |
Номер договору про закупівлю: | 155 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |