Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08711, Україна , Київська обл., смт Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина 380457255462 orlova@tptes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 14:57 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2024 14:57 |
Очікувана вартість: | 32 459 502,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 162 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт котлоагрегату ст.№4 Трипільської ТЕС в частині використання непроектного палива (вугілля марок Г, ДГ) на вул. Промисловій, 1, м. Українка Обухівського району Київської області. ІІІ пусковий комплекс (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата до 30% від загальної вартості Робіт, здійснюється Замовником, у кожному випадку за рішенням Замовника, з врахуванням наявності фінансових можливостей у Замовника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата 50% від вартості виконаних Робіт, здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання відповідних Актів прийому-передачі виконаних робіт (Форма №КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма №КБ-3) та за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, складених Виконавцем у відповідності до таких Актів виконаних робіт згідно з чинним законодавством України; | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | Оплата 10% від загальної вартості робіт, здійснюється Замовником протягом 30 днів після підписання всіма учасниками будівництва Акту готовності об’єкту будівництва до експлуатації (Капітальний ремонт котлоагрегату ст.№4 Трипільської ТЕС в частині використання непроектного палива (вугілля марок Г, ДГ) на вул. Промисловій, 1, м. Українка Обухівського району Київської області. ІІІ пусковий комплекс) в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Виконання робіт | Остаточна оплата здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після отримання Трипільською ТЕС ПАТ «Центренерго» сертифікату про прийняття об’єкта в експлуатацію (Капітальний ремонт котлоагрегату ст.№4 Трипільської ТЕС в частині використання непроектного палива (вугілля марок Г, ДГ) на вул. Промисловій, 1, м. Українка Обухівського району Київської області. ІІІ пусковий комплекс), виданого Державною інспекцією архітектури та містобудування України, але не пізніше ніж 5 календарних місяців з моменту підписання Акту готовності об’єкту будівництва до експлуатації, якщо затримка отримання Трипільською ТЕС ПАТ «Центренерго» Сертифікату сталася не з вини Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 11:54 |
Зміни.docx | |
18 квітня 2024 11:54 |
ЗТД кап ремонт бл4 04.2024.doc | |
04 квітня 2024 14:00 |
Підсумкова відомість ресурсів (Додаток №2 до Технічного завдання).xls | |
04 квітня 2024 14:00 |
Відомість обсягів робіт (Додаток №1 до Технічного завдання).xls |
18 квітня 2024 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 11:54 |
Зміни.docx
|
|||
18 квітня 2024 11:54 |
ЗТД кап ремонт бл4 04.2024.doc
|
|||
04 квітня 2024 14:00 |
Підсумкова відомість ресурсів (Додаток №2 до Технічного завдання).xls
|
|||
04 квітня 2024 14:00 |
Відомість обсягів робіт (Додаток №1 до Технічного завдання).xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000027 ● 4730c95c63b64688ad60c4cbbf79544a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:27 |
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-04-04-007077-a 04.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 17:42:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт котлоагрегату ст.№4 Трипільської ТЕС в частині використання непроектного палива (вугілля марок Г, ДГ) на вул. Промисловій, 1, м. Українка Обухівського району Київської області. ІІІ пусковий комплекс (45310000-3 — Електромонтажні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-007077-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектних актів, експертних звітів тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ" |
31 849 268,17
UAH
|
31 849 268,17
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДЖІ ЕС ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ |
31 897 022,80
UAH
|
31 897 022,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ" #40038794 |
Відхилено |
31 849 268,17
UAH
|
01 травня 2024 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 09:06
|
ТОВ ДЖІ ЕС ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ #41534297 |
Переможець |
31 897 022,80
UAH
|
07 травня 2024 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 15:09
|