Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №1" Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 30311923 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Кирилюк Надія Павлівна 380993051469 ekonomisty-mp1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 774 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 744,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги проводиться після узгодження та підписання Актів приймання виконання будівельних робіт форми КБ-2в | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 12:22 |
Експертна оцінка.pdf | |
04 квітня 2024 12:22 |
Додаток 5 Відомості про Учасника.docx | |
04 квітня 2024 12:21 |
Додаток 1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
04 квітня 2024 12:21 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
04 квітня 2024 12:21 |
Додаток 3. Якісні кількісні характеритики предмета закупівлі.docx | |
04 квітня 2024 12:21 |
Додаток 2. ВИМОГИ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА.docx | |
04 квітня 2024 12:20 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000099 ● abdf9a6bb9dd4e49bf11ab0c736129ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 09:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2024 № 31-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 травня 2024 року № 31-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-04-005272-a від 04.04.2024 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 15:23:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Міська поліклініка №1" Чернівецької міської ради по вул. Шкільна, 6 в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-005272-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), проектно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах.
Згідно з Технічним завданням (Додаток № 3 до тендерної документації) передбачено роботи з Перевезення сміття до 15 км в обсязі 9,77984 т.
Яким чином учасник Фізична особа-підприємець Куліковський Андрій Васильович (далі – ФОП Куліковський А.В.) виконав вимоги тендерної документації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт з Перевезення сміття до 15 км, визначених у технічних вимогах?
3. Чому Вами не відхилено учасника (переможця) ФОП Куліковський А.В., якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
3.1. Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати копію/ї договору/ів, зазначеного/них у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Учасник ФОП Куліковський А.В. надав договір підряду від 10.07.2019 №139 (далі – Договір № 139). У пункті 1.2 Договору №139 зазначено, що об’єм, характер та вартість робіт визначаються на підставі проектно-кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною цього договору.
Однак, учасник надав аналогічний договір не у повному обсязі, оскільки проектно-кошторисної документації, як невід’ємної частини Договору №139, учасником до цього договору не надано.
3.2. Відповідно до пункту 6 розділу «Інші вимоги до учасника» Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен надати Акт огляду та/або обстеження об’єкту, на якому планується проведення робіт за підписом представника Замовника та Учасника. Також, в цьому пункті зазначено, що Акт огляду об'єкту, що вимагається, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію об’єкту та була присутня під час огляду. При цьому, в акті обов’язково зазначається ПІБ посада уповноваженої особи Замовника, його підпис, дата та час огляду.
Учасник ФОП Куліковський А.В. надав Акт огляду об'єкту, в якому не зазначено ПІБ та посаду уповноваженої особи Замовника, яка підписала даний акт.
3.3. Відповідно до пункту 1 розділу 3 розділу 3 тендерної документації у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) такий учасник надає: копією паспорта (сторінка 1 – 6 та місце проживання, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки); або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України.
Учасник ФОП Куліковський А.В. надав двосторонню копію паспорта. Однак, у складі пропозиції учасника відсутня копія Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи копія Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.
3.4. На вимогу Додатку № 2 до тендерної документації (в частині надання переможем документів) учасник ФОП Куліковський А.В., якого визначено переможцем, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей, а саме інформацію у довільній формі, яка підтверджує, що фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-23 13:41:23
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП без ІПН Куліковський Андрій Васильович |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП без ІПН Куліковський Андрій Васильович #001869704 |
Переможець |
2 620 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 15:39
|
Кошториси та пояснювальна записка.pdf | укладений |
19 квітня 2024 15:38
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
19 квітня 2024 15:38
|
Договір №123.pdf | укладений |
19 квітня 2024 15:38
|