Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров’яна 1-ої групи порід код 03410000-7 – Деревина за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
632 000,00 UAH
UA-2024-04-04-004653-a ● 12b1330c7d5142529117b4b4f887bf0d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43907901 |
Місцезнаходження: | 82092, Україна , Львівська обл., Стрілки, село Стрілки Львівська область, вул. Вербицького, 2 |
Контактна особа: |
Турянська Леся Миколаївна +380965242497 buhosstrilky@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 632 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених ч. 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної, безумовної банківської гарантії. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України. Гарантія обов’язково повинна містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти у розмірі 18 960,00 грн. (вісімнадцять тисяч дев’ятсот шістдесять гривень, 00 коп.) протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимоги Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати. Реквізити Замовника (бенефіціара): Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA738201720355149010088104177, МФО 820172, УДКСУ в Старосамбірському районі код ЄДРПОУ 43907901. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис. Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик файлами, отриманими від банку. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену кваліфікованим електронним підписом - КЕП (надалі - електронний підпис) у відповідності до Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 05.10.2017 № 2155-VIII (із змінами, внесеними згідно із Законами). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому без письмової згоди бенефіціара. Замовник перевіряє наявність електронного підпису за допомогою програмного комплексу "ІІТ Користувач ЦСК-1", M.E.Doc або на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності на наступний день після її надання. Документ, підписаний електронним підписом, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). При оформленні гарантії фінансовим установам необхідно вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис ("М.Е.Doc", "ІІТ Користувач ЦСК-1", або інші.), вказати метод перевіряння справжності гарантії, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у проєкті договору і на який буде здійснюватися перерахування коштів за послуги. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надається у електронному форматі “PDF” або “JPEG” витяг з державного реєстру банків або копія ліцензії, виданої банку, документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, копія договору про надання гарантії або заяви про надання гарантії, за якими надається гарантія, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення. Зазначені копії повинні бути завірені банком. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником (бенефіціаром), після її передавання / надсилання Замовнику (бенефіціару). Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, Замовником оприлюднюється повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у порядку, передбаченому пунктом 43 Особливостей. У такому випадку усунення невідповідностей в інформації, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, учасниками здійснюється виключно шляхом надання нової редакції забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції, яке надається учасниками під час усунення невідповідностей, повинно набирати чинності з дня, яким на Веб-порталі уповноваженого органу оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п.44 Особливостей. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 3.1. Відповідно до статті 25 Закону, забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2 За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.1. Розділу 3 тендерної документації, про що учасник надає лист від банку-гаранта з підтвердженням повернення забезпечення тендерної пропозиції в строк та за умов, наведених вище. 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику, перераховуються на рахунок замовника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18960 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Переможець повинен подати разом із банківською гарантією до моменту підписання договору підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія довідку з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Назва замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрілківської сільської ради. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA738201720355149010088104177, МФО 820172, УДКСУ в Старосамбірському районі, код ЄДРПОУ 43907901 - або на інший вказаний Замовником. Строк дії Банківської гарантії повинен перевищувати строк дії цього Договору не менше ніж на 2 (два) місяці. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статтей 560-562 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Разом із банківською гарантією надається у електронному форматі “PDF” або “JPEG” витяг з державного реєстру банків або копія ліцензії виданої банку, документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, копія договору про надання гарантії або заяви про надання гарантії, за якими надається гарантія, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення договору. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму __5_% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню замовнику. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82087, Україна, Львівська область, с. Тур'є, вул. Центральна, 34, ЗЗСО І-ІІІ ст. с. Тур’є.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
76 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82085, Україна, Львівська область, с. Бусовисько, вул. Придністрянська, 270 , ЗЗСО І-ІІ ст. с. Бусовисько
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
40 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82092, Україна, Львівська область, с. Стрілки, вул. Вербицького, 10, ОЗЗСО І-ІІІ ст. ім. о. М. Вербицького с. Стрілки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
25 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82092, Україна, Львівська область, с.Тисовиця, вул. Центральна, 86, ЗЗСО І-ІІ ст. с. Тисовиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
10 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82097, Україна, Львівська область, с. Ясениця-Замкова, вул. Центральна, 12, філія ОЗЗСО І-ІІІ ст. ім. о. М. Вербицького с. Стрілки «Пицаревський ЗЗСО І ст.»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
5 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82097, Україна, Львівська область, с. Ясениця-Замкова, вул. Центральна, 64, ЗЗСО І-ІІ ст. с.Ясениця-Замкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
80 метри кубічні
Деревина дров’яна 1-ої групи порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82092, Україна, Львівська область, с. Стрілки, вул. Вербицького, 15, ЗДО «Сонечко»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 11:52 |
тендерна документація дрова.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставки
Дата подання: 07 квітня 2024 10:58
Дата відповіді: 08 квітня 2024 11:24
Просимо Замовника обгрунтувати вимогу: "Поставка деревини повинна здійснюватися партіями, що не перевищують 10 м3.", оскільки тендерною документацією передбачено 5 місць поставки з об'ємом поставки від 25 до 80 метрів кубічних.
Встановлена вимога про 10 кубів є недоцільною та дискримінує учасників, які можуть проводити доставку більшими машинами.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що зазначена у тендерній документації умова, про те, що "Поставка деревини повинна здійснюватися партіями, що не перевищують 10 м3» визначає індивідуальні потреби Замовника і ніяким чином не має на меті встановити дискримінаційні вимоги чи обмежити участь інших учасників. Зокрема, така норма обґрунтована тим, що більшість закладів освіти до яких буде здійснюватися постачання деревини мають незначну пришкільну територію, дуже обмежений заїзд, відсутність місця для розвороту великих машин, а також обмеження можливості безперешкодного розміщення більшої кількості деревини. Доставка більшими машинами, зокрема великогабаритними транспортними засобами може завдати матеріальних збитків майну Замовника (зруйнувати дорожнє покриття, огорожі, в тому числі приватні, пошкодити будівлі) та становити загрозу для життя і здоров’я учнів та працівників.
Крім цього, такі розміри поставок обумовлені також тим, що після кожної поставки у зазначених вище обсягах ці колоди силами персоналу Замовника повинні бути розпиляні, порубані на дрова і складені для їхньої просушки та підготовки до опалювального сезону. І тільки після цього, з метою уникнення загрози зсуву колод, може бути завезена наступна партія і відповідно опрацьована, що вимагає певного часу. Також необхідно враховувати завантаженість працівників поточними роботами, графіки відпусток персоналу Замовника та те, що частина їх є призвані на військову службу під час мобілізації. А отже, одномоментно розвантажити і опрацювати великі партії громіздких колод, які будуть поставлені на досить обмежені території навчальних закладів є не тільки фізично важко для персоналу а й може нести загрозу для учнів і персоналу Замовника.
Нагромадження великих партій колод деревини розглядається як порушення техніки безпеки на робочих місцях є небезпечним фактором трудового та навчального процесу адже може призвести до нещасних випадків, які можуть завдати шкоду життю і здоров'ю працівників і учнів, а також майну Замовника.
Встановлення обмеження щодо граничного обсягу окремої партії поставки (10 м3) жодним чином не дискримінує учасників, які можуть проводити доставку більшими машинами, а навпаки є доцільною та носить інформативно-попереджувальний характер та прописана з метою уникнення непорозумінь між сторонами під час здійснення поставки товару та запобігання матеріальним збиткам з обох сторін.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що зазначена у тендерній документації умова, про те, що "Поставка деревини повинна здійснюватися партіями, що не перевищують 10 м3» визначає індивідуальні потреби Замовника і ніяким чином не має на меті встановити дискримінаційні вимоги чи обмежити участь інших учасників. Зокрема, така норма обґрунтована тим, що більшість закладів освіти до яких буде здійснюватися постачання деревини мають незначну пришкільну територію, дуже обмежений заїзд, відсутність місця для розвороту великих машин, а також обмеження можливості безперешкодного розміщення більшої кількості деревини. Доставка більшими машинами, зокрема великогабаритними транспортними засобами може завдати матеріальних збитків майну Замовника (зруйнувати дорожнє покриття, огорожі, в тому числі приватні, пошкодити будівлі) та становити загрозу для життя і здоров’я учнів та працівників.
Крім цього, такі розміри поставок обумовлені також тим, що після кожної поставки у зазначених вище обсягах ці колоди силами персоналу Замовника повинні бути розпиляні, порубані на дрова і складені для їхньої просушки та підготовки до опалювального сезону. І тільки після цього, з метою уникнення загрози зсуву колод, може бути завезена наступна партія і відповідно опрацьована, що вимагає певного часу. Також необхідно враховувати завантаженість працівників поточними роботами, графіки відпусток персоналу Замовника та те, що частина їх є призвані на військову службу під час мобілізації. А отже, одномоментно розвантажити і опрацювати великі партії громіздких колод, які будуть поставлені на досить обмежені території навчальних закладів є не тільки фізично важко для персоналу а й може нести загрозу для учнів і персоналу Замовника.
Нагромадження великих партій колод деревини розглядається як порушення техніки безпеки на робочих місцях є небезпечним фактором трудового та навчального процесу адже може призвести до нещасних випадків, які можуть завдати шкоду життю і здоров'ю працівників і учнів, а також майну Замовника.
Встановлення обмеження щодо граничного обсягу окремої партії поставки (10 м3) жодним чином не дискримінує учасників, які можуть проводити доставку більшими машинами, а навпаки є доцільною та носить інформативно-попереджувальний характер та прописана з метою уникнення непорозумінь між сторонами під час здійснення поставки товару та запобігання матеріальним збиткам з обох сторін.
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Дата подання: 07 квітня 2024 11:55
Дата відповіді: 08 квітня 2024 13:01
Відповідно до умов Додатку №2 до тендерної документації, замовник вимагає поставити деревину дров’яну 1-ої групи порід.
При цьому, замовник вимагає поставити дрова по товщині (діаметр) - від 0,15 см.
Проте, відповідно до пункту 6.1. ТУ У 16.1-00994207-005:2018, розміри деревини дров’яної промислового використання хвойних і листяних порід у товщині становить від 5 см і більше, а товщина деревини непромислового використання хвойних і листяних порід становить від 2 см і більше.
Разом з тим, відповідно до таблиці 1.4 ТУУ-00994207-002:2018 «Лісоматеріали круглі листяних порід. Класифікація за якістю», ТУУ-00994207-003:2018 «Лісоматеріали круглі хвойних та листяних порід. Правила класифікації», норми сортування для лісоматеріалів круглих листяних порід встановлено за такими ознаками: для лісоматеріалів круглих категорії D –діаметр від 15 см, для лісоматеріалів круглих категорії C – від 20 см, для лісоматеріалів круглих категорії B – від 25 см, для лісоматеріалів круглих категорії A – 30 см.
Таким чином, з огляду на встановлені Замовником вимоги до товщини (діаметру) дров, предметом закупівлі є лісоматеріали круглі, а не дрова для опалення, тому замовником порушено порядок визначення предмета закупівлі, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З метою усунення порушення чинного законодавства, вимагаємо привести вимогу про діаметр дров у відповідність до чинного ТУ У 16.1-00994207-005:2018.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Вивчивши Ваше запитання, інформуємо про те, що додатком 2 тендерної документації Замовник вимагає поставити деревину дров’яну 1-ої групи порід товщиною (діаметром) від 0,15 метра, якщо перевести в сантиметри – від 15 см. Звертаємо Вашу увагу на те, що в таблиці 1 додатку 2 тендерної документації товщина деревини вказана в метрах. Дана товщина встановлена в межах граничних розмірів деревини дров’яної передбаченої п. 5.1. ТУ У 16.1-00994207-005:2018, визачає індивідуальні потреби Замовника з врахуванням особливостей опалювальних котлів для забезпечення оптимальної теплоти згорання та підтримки відповідного температурного режиму в закладах освіти.
Також, звертаємо Вашу увагу не те, що пунктом 5.1. ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги» встановлено тільки вимоги щодо мінімальних розмірів товщини і відсутні обмеження щодо граничних розмірів по товщині.
Вивчивши Ваше запитання, інформуємо про те, що додатком 2 тендерної документації Замовник вимагає поставити деревину дров’яну 1-ої групи порід товщиною (діаметром) від 0,15 метра, якщо перевести в сантиметри – від 15 см. Звертаємо Вашу увагу на те, що в таблиці 1 додатку 2 тендерної документації товщина деревини вказана в метрах. Дана товщина встановлена в межах граничних розмірів деревини дров’яної передбаченої п. 5.1. ТУ У 16.1-00994207-005:2018, визачає індивідуальні потреби Замовника з врахуванням особливостей опалювальних котлів для забезпечення оптимальної теплоти згорання та підтримки відповідного температурного режиму в закладах освіти.
Також, звертаємо Вашу увагу не те, що пунктом 5.1. ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги» встановлено тільки вимоги щодо мінімальних розмірів товщини і відсутні обмеження щодо граничних розмірів по товщині.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-08-000006 • 2e985a72ead94fc3b307a2350ea4deab
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-08
•
21:58
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Відповідно до умов Додатку №2 до тендерної документації, замовник вимагає поставити деревину дров’яну 1-ої групи порід. При цьому, замовник вимагає поставити дрова по товщині (діаметр) - від 0,15 см. Проте, відповідно до пункту 6.1. ТУ У 16.1-00994207-005:2018, розміри деревини дров’яної промислового використання хвойних і листяних порід у товщині становить від 5 см і більше, а товщина деревини непромислового використання хвойних і листяних порід становить від 2 см і більше. Разом з тим, відповідно до таблиці 1.4 ТУУ-00994207-002:2018 «Лісоматеріали круглі листяних порід. Класифікація за якістю», ТУУ-00994207-003:2018 «Лісоматеріали круглі хвойних та листяних порід. Правила класифікації», норми сортування для лісоматеріалів круглих листяних порід встановлено за такими ознаками: для лісоматеріалів круглих категорії D –діаметр від 15 см, для лісоматеріалів круглих категорії C – від 20 см, для лісоматеріалів круглих категорії B – від 25 см, для лісоматеріалів круглих категорії A – 30 см. Таким чином, з огляду на встановлені Замовником вимоги до товщини (діаметру) дров, предметом закупівлі є лісоматеріали круглі, а не дрова для опалення, тому замовником порушено порядок визначення предмета закупівлі, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій