Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44014159 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул.Інститутська, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лавренчук Олександр Васильович 380672347148 oleksandr.brda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 22:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія виконання зобов’язання з покриттям |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 650000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія виконання зобов’язання з покриттям |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 22:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_3_щодо_технічних_та_якісних_характеристик_.docx | |
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_2_щодо_підстав_для_відмови_.docx | |
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_4_проєкт_договору_про_закупівлю_товарів_.docx | |
03 квітня 2024 22:29 |
Тендерна документація.docx | |
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_5_щодо_забезпечення_тендерної_пропозиції_.docx | |
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_6_щодо_цінової_пропозиціЇ_по_формі_.docx | |
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_1_щодо_кваліфікаційних_критеріїв_.docx |
03 квітня 2024 22:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_3_щодо_технічних_та_якісних_характеристик_.docx
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_2_щодо_підстав_для_відмови_.docx
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_4_проєкт_договору_про_закупівлю_товарів_.docx
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Тендерна документація.docx
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_5_щодо_забезпечення_тендерної_пропозиції_.docx
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_6_щодо_цінової_пропозиціЇ_по_формі_.docx
|
|||
03 квітня 2024 22:29 |
Додаток_1_щодо_кваліфікаційних_критеріїв_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вдячні вам за Вашу тверду та відверту в своїх лозунгах позицію на фронті контролю доброчесності Замовників. Нажаль Ви свою позицію відстоюєте анонімно через «Загальне звернення», а не через можливість «Скарги/вимоги до закупівлі» де більш відповідально та конкретизовано треба зазначати питання до ТД з законодавчим обґрунтуванням. Ба більш того, можна побачити хто саме, обґрунтовано зазвичай, звернув увагу Замовника в розділі «Скарги/вимоги до закупівлі» відповідно при наявності обґрунтованих вимог ТД та привести у відповідність до законодавства ТД. Замовник і доброчесний Учасник зацікавлені в проведені максимально коректних законодавчо виважені держзакупівлі ту приватного ринку демократичної країни.
Надаємо відповідь Ваше анонімне звернення. В ТД на першій сторінці та у кожній вимоги зазначено що закупівля відбувається:
«пункт 3 Особливостей, здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача» відповідна офіційна потреба надійшла на початок лютого від військових
Закупівля даний товар з одними і тими кількісними та якісними характеристиками оглушується та переоголошується вже втретє починаючи з 23.02.2024.
В даний закупівлі в умовах ТД п.4.4, в електронних полях та в проєкті договору написано що термін постачання до 30.04.2024 року.
З огляду на вищевказане терміни більш ніж виправдані та законодавчо виважено.
Сподіваємось ви вийдете з режиму анонімності та приймете участь в закупівлі та відповідна закупівля нарешті відбудеться і хлопці на фронті отримують такі важливі для виживання нашої країни та порятунку їхнього життя дрони.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000030 ● f9eca2a8ece3451f88313a47eb29f1ff
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-04-03-013035-a 03.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 16:18:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі квадрокоптерів DJI Mavic 3T та/або еквівалент «ДК 021:2015 - 34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-013035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію, пояснення з підтверджуючими документами щодо обґрунтування документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строків поставки по Договору від 30.04.2024 № 05/04 Додатковою угодою від 07.05.2024 № 1.
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача - надати відповідні запити з врахуванням вимог пункту 27 Особливостей, а саме у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНА КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ" |
12 450 000,00
UAH
|
12 450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙБЕР-Ф ТЕХНОЛОДЖИ" |
12 834 000,00
UAH
|
12 834 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНА КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ" #40973699 |
Відхилено |
12 450 000,00
UAH
|
18 квітня 2024 12:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙБЕР-Ф ТЕХНОЛОДЖИ" #23558437 |
Переможець |
12 834 000,00
UAH
|
20 квітня 2024 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 14:03
|
Лист пояснення.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 14:03
|
Додаткова угода_до_договору_05_04.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 14:41
|
Договір_05_04.pdf | укладений |
02 травня 2024 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну постачання товару |
Номер договору про закупівлю: | 05/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |