Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОСТОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОСТОПІЛЬКОМУНЕНЕРГІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30132672 |
Місцезнаходження: | 35000, Україна , Рівненська обл., Костопільський р-н, місто Костопіль , ВУЛИЦЯ НОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипака +380972122362 komun-kost@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:41 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:41 |
Очікувана вартість: | 16 166 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 833,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії у розмірі 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі (точна сума банківської гарантії вказана в електронній системі закупівель). Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку (у форматі PDF або іншому) для подальшого прикріплення учасником даного документа у складі тендерної пропозиції через електронний майданчик. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомуненергія" вул. Нова, 1, м. Костопіль, Рівненська обл., Україна, 35000 код ЄДРПОУ 30132672 IBAN UA 133333680000026037300413599 в ФРОУ АТ «Ощадбанк» МФО 333368 ІПН 301326717094 № свідоцтва платника ПДВ 24648672, Суму забезпечення тендерної пропозиції та не може бути відкликана протягом строку її дії. Термін дії електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії – не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пп. 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 п. 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: • закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; • відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80832.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 21:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 21:45 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf | |
10 квітня 2024 21:45 |
Перелік змін до ТД.doc | |
10 квітня 2024 21:45 |
Технічне завдання Нова редакція.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Експертний звіт.pdf | |
03 квітня 2024 21:21 |
Технічне завдання.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 4.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Тендерна документація.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 2.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 3.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.pdf | |
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 1.doc | |
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 5.doc |
10 квітня 2024 21:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2024 21:45 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf
|
|||
10 квітня 2024 21:45 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
10 квітня 2024 21:45 |
Технічне завдання Нова редакція.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Експертний звіт.pdf
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Технічне завдання.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Тендерна документація.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 2.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.pdf
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 1.doc
|
|||
03 квітня 2024 21:21 |
Додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог п. 58 Особливостей: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту будівництва, стан будівельного майданчику, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці виконання будівельних робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі. Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника.
Відтак - вважаємо, що відвідування об’єкту будівництва та робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконними та дискримінаційними по відношенню до інших потенційних учасників вимоги у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду об’єкту будівництва, ознайомлення зі станом будівельного майданчику, наявних мереж, тощо, - будь-які незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено, вище вказане не порушує принципи закупівельного процесу. Отримання інформації стан об’єкту будівництва та предмету закупівлі, в тому числі його попередній огляд (об’єкту будівництва), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду.
З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Відповідно до вимог п. 58 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що для розрахунку ціни пропозиції учасників процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надав «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» з об'ємами та видами робіт і матеріальних ресурсів, що сформовані Замовником із відомості обсягів робіт та з відомості ресурсів до неї, а також додав «ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний) Реєстраційний номер EX01:8268-5729-3060-6349, №221128-33/А від 13 грудня 2022 щодо розгляду проектної документації на будівництво.
Таким чином, повідомляємо, що Додаток №2 до Тендерної документації «Технічне завдання» складено з урахуванням вимог чинного законодавства, зокрема: технічне завдання до тендерної документації складене та сформоване Замовником із відомості обсягів робіт та з відомості ресурсів до неї, відтак порахувати та скласти цінову пропозицію можливо.
Окрім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до попереднього огляду об’єкту будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі, а також надає можливість ознайомитися із усіма кресленнями та специфікаціями, що наявні Проектній документації, за необхідності – усім потенційним учасникам процедури закупівлі, з метою проведення ними власних обрахунків, обмірів, тощо.
З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Відповідно до вимог п. 58 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що відповідно до абз. 14 пункту 47 Особливостей: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.».
Тендерною документацією з даного приводу передбачено у Додатку №4 вимогу наступного змісту: «Відповідність Учасника вимогам п. 47 Особливостей (крім пп. 1, 7 та абз. 14 цього пункту) самостійно декларується ним в електронній системі закупівель під час подання Тендерної пропозиції.».
Таким чином, якщо в електронній системі закупівель для Учасника не передбачено можливості задекларувати свою відповідність тим чи іншим абзацам п. 47, а вимоги Закону передбачають таке декларування, то Учасник подає Замовнику у складі своєї Тендерної пропозиції довідку довільної форми, що складена у відповідності до вимог Тендерної документації.
В свою чергу у разі якщо Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей – він, у відповідності до цього пункту, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів).
З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Відповідно до вимог п. 58 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що відповідно до умов Тендерної документації, «Об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2».
Такий клас наслідків об’єкта будівництва визначений у Експертному звіті (позитивний) за результатами розгляду проектної документації на будівництво об’єкта: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а».
З урахуванням цього, вимогами Тендерної документації від Учасників вимагається надання у складі пропозиції - документальне підтвердження досвіду виконання Учасниками - аналогічних договорів щодо даної закупівлі, із класом наслідків (відповідальності) – СС2.
Питання прийняття (здачі) об’єктів в експлуатацію регламентоване чинним законодавством України, участь Генерального підрядника в такому прийнятті є важливою та обґрунтованою, оскільки він є Учасником підписання Акту готовності об’єкта до експлуатації, на підставі якого видається відповідний Сертифікат.
Відтак, така вимога Тендерної документації є цілком обґрунтованою та не суперечить чинному законодавству України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000078 ● acd5f2c2825a48bbba6f7efb4101d95e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 28
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.04.2024 № 28.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-03-012883-a 03.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 16:39:53
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA UA-2024-04-03-012883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів), експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Замовником при складанні технічної частини тендерної документації не в повному обсязі враховано види та обсяги робіт визначені проектно-кошторисною документацією, інформація про яку розміщена на Порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Відповідно до п. 3.1 Настанови №281 кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для проведення процедури закупівлі. Пунктом 5.1 Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Крім того, Настановою передбачено, що за підсумком зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначаються зворотні суми.
Водночас, замовником в технічне завдання не включено окремі види робіт визначені проектно-кошторисною документацією: по окремих розділах до робіт з прокладання труб опалення та виконання земляних робіт не включено роботи з доробки вручну грунту в котлованах і траншеях (теплотраса, розділи 5, 11, 15), улаштування непрохідних каналів (теплотраса, розділ 23).
По одній з позицій по безканальному прокладанню теплогідроізольованих трубопроводів з труб діаметром 57мм застосовано ресурсну норму з прокладання трубопроводів діаметром 80мм (теплотраса, розділ 14, п. 55).
Крім того, до розділу з виконання демонтажних робіт не включено позицію з перевезення труб та металоконструкцій (розділ 2 та розділ 3), не включено позиції по зворотніх матеріалах від демонтажу труб сталевих та засувок (розділ 2 та розділ 3).
Тобто, Учасниками технічна частина поданих тендерних пропозицій складена на основі технічного завдання без врахування перелічених невідповідностей, що у разі визнання одного з учасників переможцем торгів, призведе до укладання договору з кошторисною документацію до договору, що не відповідатиме розробленій проектантом проектно-кошторисній документації, технології виконання робіт.
Поясніть невідповідність технічної частини тендерної документації кошторисній частині проектної документації по окремих позиціях.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 23:48:45
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-03-012883-a, «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а»
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2024-04-22-000078 закупівлі «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-012883-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
- документів на підставі яких КП КМР "Костопількомуненегія" здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На зазначене запитання КП КМР "Костопількомуненегія" повідомляє, що документами та інформацією на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (інформацію про яку опублікована в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-012883-a) та розраховано його очікувану вартість, є:
- Проектно-кошторисна документація, розроблена проектною організацією АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇСИСТЕМИ "РІВНЕГАЗ" (Код ЄДРПОУ - 03366701), згідно з вимогами "Настанова з визначення вартості будівництва" та листа Мінрегіону від 16.11.2021 №7/15.2/17444-21 ''Про введення в дію кошторисних норм України'', Головний інженер проекту – Корчук Тетяна Володимирівна (кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника – серія АР № №011632 від 05.02.2016 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01120 від – 10.12.2021 р.), Реєстраційний номер документу: PD01:2381-1726-5604-8025 (ВИТЯГ з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про затвердження проєктної документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва- додається);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва по об’єкту будівництва: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» загальною кошторисною вартістю об’єкту - 37 110,906 тис. грн. (додається);
- «Обсяги основних будівельно-монтажних і спеціальних робіт», що є частиною кошторисної документації на будівництво «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (додаються);
- технічне завдання, яке оприлюднене, як додаток до Тендерної документації, в межах проведення закупівлі «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-012883-a), код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-012883-a) (додається);
- інформаційна довідка «Загальна кошторисна вартість обсягів робіт», яка розрахована у відповідності до наявної Проєктно-кошторисної документації в межах реалізації проєкту будівництва по «Будівництву транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» та з Відомістю обсягів робіт по «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а», та Витягом «Підсумкова відомість ресурсів» що затверджена Директором Комунального підприємства Костопільської міської ради «КОСТОПІЛЬКОМУНЕНЕРГІЯ» (Код ЄДРПОУ – 30132672) (додається);
- довідка про вартість реалізації проекту по «Будівництву транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а», у урахуванням витрат понесених Замовником (додається);
- завдання на проектування щодо «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (додається);
- експертний звіт (позитивний), отриманий за результатами розгляду проектної документації на будівництво №221128-33/А від 13 грудня 2022 року, Реєстраційний номер експертного звіту (позитивного): EX01:8268-5729-3060-6349, що виданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (Код ЄДРПОУ - 41134902), Експерт: ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (Сертифікат: АЕ № 004300) (додається);
Щодо питання відносно оприлюднення Нами на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) КП КМР "Костопількомуненергія" повідомляє, що:
Комунальне підприємство Костопільської міської ради "Костопількомуненергія" (код ЄДРПОУ 30132672)не має власного діючого сайту.
Здійснення підприємством публічних закупівель здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затвердженні постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082.
Питання відносно інформації та документів, щодо складання Замовником технічної частини тендерної документації повідомляємо, що КП КМР "Костопількомуненергія" не погоджується із твердження що Замовником не в повному обсязі враховано види та обсяги робіт визначені проектно-кошторисною документацією, інформація про яку розміщена на Порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Замовником враховані види та обсяги робіт визначені проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а».
Повідомляємо, що внаслідок виконання певного обсягу робіт та понесених Замовником витрат на матеріальні ресурси в минулих періодах, задля реалізації проекту будівництва по «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а», а також необхідністю та можливістю виконання певних видів робіт власними силами Замовника, необхідністю реалізації лише визначених у технічній частині проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» видів та обсягів робіт, Нами включено до Технічного завдання щодо закупівлі, лише ті роботи, які:
1. Передбачені «Обсягами основних будівельно-монтажних і спеціальних робіт», що є частиною кошторисної документації на будівництво «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» (додаються), та які
2. Необхідно реалізувати станом на 2024-2025 рік.
Відтак - Учасниками технічна частина поданих тендерних пропозицій мала б бути складена на основі Технічного завдання, з врахуванням видів та обсягів робіт, які вказані у Тендерній документації щодо закупівлі, а тому, у разі визнання одного з учасників переможцем торгів, це не призведе до укладання договору з кошторисною документацію до договору, що не відповідатиме розробленій проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту.
Додатки:
1. ВИТЯГ з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про затвердження проєктної документації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо - проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇСИСТЕМИ "РІВНЕГАЗ" (Код ЄДРПОУ - 03366701), згідно з вимогами "Настанова з визначення вартості будівництва" та листа Мінрегіону від 16.11.2021 №7/15.2/17444-21 ''Про введення в дію кошторисних норм України'' по «Будівництву транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а»;
2. Копія ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА по об’єкту будівництва: «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а»;
3. Копія «Обсягів основних будівельно-монтажних і спеціальних робіт», що є частиною кошторисної документації на будівництво «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а»;
4. Копія Технічного завдання в межах проведення закупівлі «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а»;
5. Копія Інформаційної довідки «Загальна кошторисна вартість обсягів робіт», які розраховані у відповідності до Проєктно-кошторисної документації в межах реалізації проєкту будівництва по «Будівництву транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» та з Відомістю обсягів робіт по «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а» і Витягом «Підсумкова відомість ресурсів»;
6. Копія «Довідки» щодо вартість реалізації по «Будівництву транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а», у урахуванням витрат понесених Замовником;
7. Копія Завдання на проектування щодо «Будівництво транспортабельної модульної котельні в м. Костопіль по вул. Степанська, 16-а»;
8. Копія експертного звіту (позитивного), отриманого за результатами розгляду проектної документації на будівництво №221128-33/А від 13 грудня 2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
15 629 143,96
UAH з ПДВ
|
15 629 143,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД" |
15 920 073,32
UAH з ПДВ
|
15 920 073,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Відхилено |
15 629 143,96
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 11:01
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС КВАРТАЛПРОМБУД" #43083792 |
Переможець |
15 920 073,32
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 22:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 14:59
|
Будівництво котельні Степанська, 16 ТОВ БА КПБ 22.05.2024.pdf | укладений |
22 травня 2024 14:57
|