Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова (код ДК 021:2015: 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач)
Очікувана вартість
3 073 700,40 UAH
UA-2024-04-03-011810-a 5ddbc1c0cc884a12a45861dcc4960f42
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Швець

+380988205975 zakupka.pokrovske@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Покровська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04340342
Вебсайт: https://pokrovska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 53273, Україна , Дніпропетровська обл., с. Покровське, вул. Калнишевського, 19Б
Контактна особа: Ірина Швець
+380988205975
zakupka.pokrovske@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2024 08:00
Початок аукціону: 15 квітня 2024 11:46
Початок аукціону: 15 квітня 2024 11:46
Очікувана вартість: 3 073 700,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 737,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53272, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Олексіївка, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» протягом 7 робочих днів з дня їх підписання. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 квітня 2024 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 16:48
ТД із змінами.docx
08 квітня 2024 16:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
03 квітня 2024 16:58
Додаток 3 - проект Договору.docx
08 квітня 2024 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 16:48
ТД із змінами.docx
03 квітня 2024 16:58
ТД нове будівництво водопроводу с.Олексіївка.docx
08 квітня 2024 16:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
03 квітня 2024 16:58
Додаток 3 - проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо огляду об'єкту
Дата подання: 05 квітня 2024 22:18
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:12
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог. У тексті тендерної документації міститься вимога щодо обов’язковості здійснення обстеження об’єкту та складання довідки огляду об’єкту , яка є дискримінаційною! А саме: Додаток 1, п.4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): - З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно обстежити об’єкт, на якому мають надаватись послуги, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. Вважаємо, що дана вимога Замовника є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та частині четвертій статті 22 Закону України про публічні закупівлі № 922, яка визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. По перше- Додатк 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ «Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова (код ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)» – ознайомившись з даним додатком ми повністю розуміємо які роботи потрібно виконати . На формування договірної ціни, даних видів робіт, є Коштористі норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Тому ми вважаємо, що Замовник жодним чином не обґрунтував проведення огляду, яка додаткова інформація може буди нами отримана під час огляду об’єкта, як це може вплинути на формування договірної ціни. Вважаємо що Замовник надав вихідні дані достатньо для формування договірної ціни, а якщо сам Замовник вважає, що вихідних даних не достатньо – то просимо додати уточнення в Технічні вимоги до предмета закупівлі, виклавши його таким чином, щоб не вимагати від учасників надання в складі тендерної довідки огляду об’єкту з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, які не вимагаються законом. По друге- такою вимогою, Замовник заздалегідь звужує коло учасників, тому що відвідування об’єкту, звертаючи увагу на те, що на даний час в Україні введено воєнний стан, є перебої зі світлом та інтернетом, також перебої з транспортною системою, фактично обмежує потенційних учасників. На даний час, зважаючи на воєнний стан- відвідування об’єкта в такий стислий строк як подання пропозицій- є достатньо важкою задачею, враховуючи те, що час, затрачений на поїздку, може бути навіть більше доби, а враховуючи воєнні ускладнення - навіть 3 доби. До того ж, учасники не обмежені законом в часі щодо обрання данної закупівлі в системі та прийняття рішення про участь в даній закупівлі, та фактично можуть прийняти рішення про участь, навіть за одну добу, до кінця прийому пропозицій. І в такий стислий термін не можливо організувати дану поїздку та домовитись с замовником про огляд та відвідування/обстеження об’єкту. Також в ТД вказано, що учасниками даної закупівлі можуть бути будь-які підприємства, в незалежності від організаційной форми, власності, чи місцезнаходження. З цього виходить, що учасниками даної закупівлі можуть бути і іноземні підприємства. Але, звісно ж, організувати відвідування/ обстеження/ огляд об’єкту для іноземного підприємства вкрай важко, навіть неможливо. З цього виходить, що фактично, Замовник, вимогою щодо відвідування об’єкту в період подачі пропозицій, звужує коло потеційних учасників, виключивши в першу чергу іноземні підприємства, тим самим порушивши принцип економії та добросовісної конкуренції. Якщо брати до уваги лише вітчизняних учасників, то, звісно ж, учасники, місцезнаходження яких знаходиться на малій відстані від об’єкту, мають перевагу над іншими учасниками, місцезнаходження яких знаходиться на великій відстані. Тобто у кожного учасника під час організації участі в даній закупівлі, виникають різного ступеня фінансові та ресурсні затрати, що також є дискримінацією, та постановкою одних в вигідне становище, а інших в гірше. По третє- щодо здійснення обстеження об’єкту є конкретна позиція АМКУ- в рішенні якого міститься що вимога Замовника щодо огляду об’єкту Учасником є дискримінаційною Крім того, надання підписаної замовником довідки огляда не передбачено ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а отже, не може вимагатися Замовником, так як такий документ не є документом який підтверджує кваліфікаційні критерії учасника. Також, Замовник, ще до періоду розкриття пропозицій має бажання познайомитися з учасниками- це суперечить принципам здійснення закупівель та є порушенням Закону. Для підготовки тендерної пропозиції нам як учаснику, на етапі подачі документів- не потрібно здійснювати обстеження об’єкту !!! Ми, маючи достатній досвід укладаємо договори з замовниками бюджетної сфери не оглядаючи об’єкти, і виконання робіт здійснюється на рівні, який повністю задовольняє вимоги замовника та закупівлі! Просимо Замовника, внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо здійснення обстеження об’єкту та складання довідки огляду об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо, що буде внесено зміни до тендерної документації, а саме вилучено вимогу щодо здійснення обстеження об'єкту, на якому мають виконуватись роботи, та надання довідки про огляд об'єкту.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-04-25-000006 • 59525d0bc47f4e87a251448e41b1baff
Автор звернення: ГО "Реформатор"
Дата створення звернення: 2024-04-25 14:01
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
СУТЬ ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ В РІШЕННІ І ДІЯХ ЗАМОВНИКА ЩОДО ЗАКУПІВЛІ 03 квітня 2024 року Покровською сільською радою (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова (код ДК 021:2015: 45231000-5 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач), ідентифікатор: UA-2024-04-03-011810-a Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками: ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" За результатами кваліфікації Замовником було визнано переможцем процедури закупівлі ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД" згідно протоколу №52 від 19.04.2024 року, опублікованого в електронній системі закупівель 19.04.2024 року. Вважаємо, що Замовник незаконно визнав переможцем даного Учасника, так як його пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації та Замовником порушено процедуру закупівлі. Опис суті порушень ПО-ПЕРШЕ. ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ УСУНУВ НЕВІДПОВІДНОСТІ, ЩО БУЛИ ВИСТАВЛЕННІ ЗАМОВНИКОМ. А саме: У своїй вимозі Замовник вказав: 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), передбаченому Додатком 1 до ТД та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасникам згідно п. 3 необхідно надати інформацію та документи про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Учасник надав Довідку з інформацією про аналогічний договір, вих. №100424-04 від 10.04.2024 р. з зазначенням що строк дії договору №362 від 03.07.2023, укладеного між ТОВ «Алатирь-Гранд» та Виконавчим комітетом Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області, з 03.07.2023р. до 31.12.2023р. Але в додатковій угоді № 1 від 29.12.2023р. дію договору продовжено до 31.12.2024 року. Вимога: Згідно вимог п. 3 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати інформацію та документи про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. На виконання даної вимоги Переможець надав відповідний лист-відгук, проте НЕ ВИКОНАВ ВИМОГИ ДО ТАКОГО ВІДГУКУ, а саме: НЕ ВКАЗАВ ДАТУ ДОГОВОРУ. Вимоги до відгуку встановлені в Додатку 1 до ТД. 3.1.4. оригінал(-и) позитивного(-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника(-ів) по зазначеному(-их) учасником у таблиці договору(-ах), який (і) обов’язково має/-ють містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, номер, ДАТУ та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників). Інформація та документи повинні надаватися про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Переможець не надав відгук із зазначеною датою Договору. Таким чином, Учасник не виконав вимоги, що були встановлені у вимозі про усунення невідповідностей та в ТД. А отже, Замовник мав би відхилити таку тендерну пропозицію . ВРАХОВУЮЧИ, ЩО ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ УСУНУВ НЕВІДПОВІДНОСТІ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГИ, ТАКА ПРОПОЗИЦІЯ ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ. ПО-ДРУГЕ. УЧАСНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ ІНШИМ ВИМОГАМ ТД. ДАНІ ВИМОГИ НЕ БУЛИ ВИСТАВЛЕННІ ЗАМОВНИКОМ НА УСУНЕННЯ. А саме: Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен надати підтвердження матеріально-технічної бази. Переможець надав довідку про наявність матеріально-технічної бази. В пунктах 10-13 даної довідки вказана наступна техніка: апарат для зварювання труб та установка для протока «КАТЮША». На підтвердження наявності по кожній із даних позицій Переможець надає інвентаризаційний опис. Переможець надав дані інвентаризаційні описи на російській мові. Проте, відповідно до вимог ТД: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. ЗАМОВНИК НЕ ВИСУВАВ ВИМОГУ ЩОДО УСУНЕННЯ ДАНОГО ПОРУШЕННЯ УЧАСНИКОМ. Законодавче обґрунтування. Згідно Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі БІЛЬШЕ НІЖ ОДИН РАЗ ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ТАКИМ ЧИНОМ, НЕНАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСНИКУ ВИПРАВИТИ ВСІ НАЯВНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є ПОРУШЕННЯМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, У ТАКОМУ РАЗІ ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ВІДМІНИТИ ЗАКУПІВЛЮ ВНАСЛІДОК НЕМОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЩО ВИНИКЛИ ЧЕРЕЗ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Вважаємо рішення про визнання переможцем - є упередженим, таким що суперечить нормам і принципам публічних закупівель, містить порушення законодавства, тому вимагаємо скасувати таке рішення про визначення переможцем пропозиції Переможця. Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність. Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пункт 32 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Пункт 9 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пункт 11 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Відповідно до ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи неможливість виправлення помилки, а саме внесення змін в протокол щодо відхилення пропозиції Учасника, єдиною законною дією Замовника є відміна тендеру. Зважаючи на це, та керуючись положенням пункту 1 частини 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», наявні підстави для початку моніторингу процедури закупівлі, з метою перевірки дотримання Замовником положень чинного законодавства. Відповідно до п. 31 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»: тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом; Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. 2. Склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Уповноважена особа (особи) здійснює свою діяльність на підставі укладеного з замовником трудового договору (контракту) або розпорядчого рішення замовника. Уповноважена особа повинна мати вищу освіту. Не можуть входити до складу тендерного комітету та/або визначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради. До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є меншою, ніж п’ять осіб, до складу тендерного комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова. Голова тендерного комітету призначається замовником, організовує роботу комітету та несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій. У разі визначення замовником уповноваженої особи (осіб) організація роботи здійснюється нею (ними) самостійно згідно з умовами трудового договору (контракту) або положення. Голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. 3. Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. 4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. 5. Примірне положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) затверджується Уповноваженим органом. Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) затверджено Наказом Міністерства оборони від 19 листопада 2016 № 426, та відповідно до п. 2.4, 3.1.7 якого: 2.4. Уповноважена особа в своїй діяльності керується наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 3.1.7. Здійснювати свої дії відповідно до законодавства. Відповідно до статті 164-14 КУпАП: Порушення законодавства про закупівлі Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації – У зв’язку із цим, у діях Тендерного комітету Замовника вбачаються порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що в той же час містить склад адміністративного правопорушення. При цьому звертаємо увагу органу фінансового контролю, що у рішенні ЄСПЛ у Справі «Рисовський проти України» (заява № 29979/04), прийняте 20.10.2011 року (набуло статусу остаточного 20.01.2012 року) чітко окреслені основні положення принципу: 1. Державні органи повинні діяти вчасно та в належний і ЯКОМОГА ПОСЛІДОВНІШИЙ СПОСІБ, у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на такі основоположні права людини, як майнові права, 2. На державні органи покладено обов'язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і СПРИЯТИМУТЬ ЮРИДИЧНІЙ ВИЗНАЧЕНОСТІ у цивільних правовідносинах, які зачіпають майнові інтереси 3. Принцип «належного урядування», як правило, не повинен перешкоджати державним органам виправляти випадкові помилки, навіть ті, причиною яких є їхня власна недбалість. Будь-яка інша позиція була б рівнозначною, inter alia, санкціонуванню неналежного розподілу обмежених державних ресурсів, що саме по собі суперечило б загальним інтересам. 6. У контексті скасування помилково наданого права на майно принцип «належного урядування» може не лише покладати на державні органи обов'язок діяти невідкладно, виправляючи свою помилку, а й потребувати виплати відповідної компенсації чи іншого виду належного відшкодування колишньому добросовісному власникові. Так, органом, який на даному етапі правомочний здійснювати контроль, забезпечити реалізацію принципу правової визначеності на даному етапі є Державна аудиторська служба України. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно положень ч.16 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 16. У разі наявності підстав, визначених частиною другою цієї статті, що містять ознаки порушень та які не були предметом розгляду органом оскарження та/або оскарження у судовому порядку рішення органу оскарження, рішення про початок моніторингу процедури закупівлі щодо інших ознак порушень приймається після оприлюднення рішення органу оскарження в електронній системі закупівель у порядку, встановленому статтею 18 цього Закону, або після набрання рішенням суду законної сили. Відтак, рішення органу державного фінансового контролю про початок моніторингу, враховуючи усі описані вище порушення, може бути прийняте після оприлюднення рішення органом оскарження, враховуючи, що порушення, описані у даному зверненні, не є та не будуть предметом розгляду органу оскарження. Звертаємо увагу, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, а тому необхідним в цій ситуації є зобов’язання Замовника органом, що уповноважений здійснювати контроль, вчинити дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: провести моніторинг закупівлі, встановити наявність порушень та зобов’язати Замовника відмінити тендер (у випадку завантаження Договору за результатами закупівлі зобов’язати розірвати такий Договір) та притягнути членів Тендерного комітету Міністерство оборони України персонально до адміністративної відповідальності.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-06-000036 ● 32d17ea0c88440888c3b65488950bc99
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2024 10:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

06.05.2024 № 53

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2024-04-03-011810-a
03.04.2024 Покровська сільська рада Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-07 11:25:16

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-10 15:45:02

Надання пояснень на виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 07.05.2024 року.

На запит від 07.05.2024 року до Покровської сільської ради у зв`язку з проведенням моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (обл.) закупівлі робіт: «Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова» (код ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-04-03-011810-a) надаємо пояснення:

1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі: «Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова» (код ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) зроблено відповідно до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно рішення сесії Покровської сільської ради від 13 грудня 2023 року №2426-40/VIII «Про бюджет Покровської сільської територіальної громади на 2024 рік» (з урахуванням внесених змін) по КПКВ 0117310 «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства».
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі розроблений згідно КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм у будівництві”, позитивного експертного звіту № 1301/е/23 (реєстраційний номер в ЄДЕССБ – ЕХ01:6172-9534-8990-1455) від 13 грудня 2023року, виданого Дніпровською філією ДП «Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», робочого проекту (реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:7453-0784-7917-6835), розробленого ФО-П Любченко М.Л. і складає 3073700,40 грн. (три мільйона сімдесят три тисячі сімсот грн. 40 коп.) з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, по вищезазначеній закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Покровської сільської ради за посиланням: https://pokrovska-gromada.gov.ua/prozorro/
2. Обрахування кількісних показників закупівлі робіт здійснено на підставі завдання на проектування вищезазначених робіт згідно договору підряду на проведення проектних робіт № 186 від 13.11.2023 р., укладеного між Покровською сільською радою та ФОП Любченко М.Л. При розробці робочого проекту передбачити: - водопровід від існуючої водонапірної башти до вул. Садова – орієнтовна довжина 3,3 км;
- підключення проектного водопроводу до розвідної водопровідної мережі села.

3. Згідно вимоги про усунення невідповідностей: Згідно вимог п. 3 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати інформацію та документи про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Учасником ТОВ «Алатирь-Гранд» надано ЛИСТ-ВІДГУК про виконання договору № 388 від 30.08.2021 р. про закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі с. Чкалове Нікопольського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)». Тому Учасником виконано вимогу про те, що в листі-відгуку вказано дату договору. Ця ж дата вказана і в ДОВІДЦІ з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 18.04.2024 р. №18-01, яку було надано для виправлення невідповідностей тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник виконав вимоги, що були встановлені у вимозі про усунення невідповідностей та в тендерній документації.
4. Відповідно до вимог ТД: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Переможець надав довідку про наявність матеріально-технічної бази. В пунктах 10-13 даної довідки вказана наступна техніка: апарат для зварювання труб та установка для прокола УПГ 1 «КАТЮША». На підтвердження наявності по кожній із даних позицій Переможець надав інвентаризаційні описи на російській мові - саме назва «Катюша» викладена російською мовою, бо це є назва торговельної марки установки для проколу УПГ 1. А згідно вимог тендерної документації: уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, торговельної марки (знака для товарів та послуг)). Торговельна марка, також знак для товарів і послуг, товарний знак, торгова марка, позначення, за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб.. Такими позначеннями можуть бути слова, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. Є засобом індивідуалізації товарів та учасників господарського обігу й, із законодавчої точки зору, є об'єктом права інтелектуальної власності, зокрема його деколи відносять до права промислової власності.
Тому замовник не вважає зазначення в інвентаризаційні відомості апарату для зварювання труб та установка для прокола УПГ 1 «КАТЮША», а саме назву «КАТЮША» російською мовою порушенням і не висував вимогу щодо усунення даного порушення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД" 2 700 000,00
UAH з ПДВ
2 669 260,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" 2 913 844,51
UAH з ПДВ
2 699 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2024 12:49
Електронний підпис
22 квітня 2024 12:48
Ліцензія підприємства.pdf
22 квітня 2024 12:48
Наказ директора.pdf
22 квітня 2024 12:48
Довідка (пп.3 п. 47.2).zip
22 квітня 2024 12:48
Довідка (пп.3 п.47).zip
22 квітня 2024 12:48
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2024 10:54
Електронний підпис
19 квітня 2024 10:47
Електронний підпис
19 квітня 2024 10:45
Аналог. договір (4).pdf.p7s
19 квітня 2024 10:45
Аналог. договір (3).pdf.p7s
19 квітня 2024 10:45
Аналог. договір (2).pdf.p7s
19 квітня 2024 10:45
Аналог. договір (1).pdf.p7s
19 квітня 2024 10:43
Лист-пояснення.pdf
19 квітня 2024 10:43
Календарний графік.pdf
19 квітня 2024 10:43
Акт-приймання.pdf
19 квітня 2024 10:43
Аналог. договір (4).pdf
19 квітня 2024 10:43
Аналог. договір (3).pdf
19 квітня 2024 10:43
Аналог. договір (2).pdf
19 квітня 2024 10:43
Аналог. договір (1).pdf
12 квітня 2024 14:18
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:18
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:17
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2024 14:17
Наявність працівників.pdf
12 квітня 2024 14:17
Календарний графік.pdf
12 квітня 2024 14:17
Проект договору.pdf
12 квітня 2024 14:17
Ліцензія.pdf
12 квітня 2024 14:17
Витяг з ЄДР.pdf
12 квітня 2024 14:17
Довідка про субпідряд.pdf
12 квітня 2024 14:17
Статут.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 23:02
Електронний підпис
12 квітня 2024 23:02
Електронний підпис
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.pdf
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.imd
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.zip
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.zip.p7s
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.imd.p7s
12 квітня 2024 23:01
19.ТП.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
19.ТП.pdf
12 квітня 2024 23:01
20. КГ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
22. ДОВІДКИ З БАНКУ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
5. ЛИСТ ЗГОДА НА ОБР ПД.pdf
12 квітня 2024 23:01
3. ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf
12 квітня 2024 23:01
20. КГ.pdf
12 квітня 2024 23:01
22. ДОВІДКИ З БАНКУ.pdf
12 квітня 2024 23:01
12.МТБ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
12.МТБ.pdf
12 квітня 2024 23:01
14. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
12 квітня 2024 23:01
14. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
18. ТЗ.pdf
12 квітня 2024 23:01
18. ТЗ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.imd.p7s
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.imd
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.pdf
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.zip
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
21. КОШТОРИС.zip.p7s
12 квітня 2024 23:01
19.ТП.pdf
12 квітня 2024 23:01
19.ТП.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
5. ЛИСТ ЗГОДА НА ОБР ПД.pdf
12 квітня 2024 23:01
20. КГ.pdf
12 квітня 2024 23:01
20. КГ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
22. ДОВІДКИ З БАНКУ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
22. ДОВІДКИ З БАНКУ.pdf
12 квітня 2024 23:01
3. ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.pdf
12 квітня 2024 23:01
14. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
12.МТБ.pdf
12 квітня 2024 23:01
12.МТБ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
14. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
12 квітня 2024 23:01
18. ТЗ.pdf.p7s
12 квітня 2024 23:01
18. ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД"
#40576561
Переможець 2 669 260,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 15:04

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ фірма «Алатирь-Гранд» (далі - Учасник), поданої на участь у торгах щодо закупівлі: Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова (код ДК 021:2015: 452310000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником, а саме: 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), передбаченому Додатком 1 до ТД та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасникам згідно п. 3 необхідно надати інформацію та документи про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Учасник надав Довідку з інформацією про аналогічний договір, вих. №100424-04 від 10.04.2024 р. з зазначенням що строк дії договору №362 від 03.07.2023, укладеного між ТОВ «Алатирь-Гранд» та Виконавчим комітетом Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області, з 03.07.2023р. до 31.12.2023р. Але в додатковій угоді № 1 від 29.12.2023р. дію договору продовжено до 31.12.2024 року. Вимога: Згідно вимог п. 3 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати інформацію та документи про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. 2. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, передбаченому п. 1 Додатку 1 до ТД та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником відповідно п.п.1.1 п. 1 надано Довідку вих.№100424-02 від 10.04.2024р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій в № з/п 4 вказано САМОСКИ–С КАМАЗ 5511 кількістю 1, 1984 р.в. та в № з/п 5 вказано КАМАЗ -5511 кількістю 1 1988 р.в., орендовані згідно Договору оренди № 2903/2024 від 29.03.2024р., укладеному між ТОВ «Алатирь-Гранд» та ТОВ «ПП ВСК». Але в Додатку № 1 «Перелік техніки» та в Додатку №2 «Акт приймання-передачі транспортних засобів» до вищезазначеного договору значаться за п. 2 - КАМАЗ-5511 та п.3 - КАМАЗ-53213. Вимога: Привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази відповідно до Договору оренди № 2903/2024 від 29.03.2024р. 3. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, передбаченому п. 1 Додатку 1 до ТД та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно вимог п.п. 1.3.1 п. 1 Учасником надано сканкопію Договору №01/3-2023 оренди будівельної техніки від 01 березня 2023р., укладеного з ФОП Олійник Ларисою Миколаївною, з терміном дії по 31.12.2024 року, який нотаріально не посвідчений. Згідно Приміток до п.1 Додатку 1 ТД зазначено: Відповідно до ч. 2 ст. 799 ЦКУ договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до ч. 1 ст. 220 ЦКУ у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Вимога: Нотаріально посвідчити Договір №01/3-2023 оренди будівельної техніки від 01 березня 2023р., укладеного з ФОП Олійник Ларисою Миколаївною, або укласти новий договір, посвідчений нотаріально та надати про нього інформацію згідно вимог п. 1 Додатку 1 ТД. 4. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, передбаченому п. 1 Додатку 1 до ТД та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно вимог п.п. 1.3.2 п. 1 Учасником до Договору оренди № 2903/2024 від 29.03.2024р. надано сканкопію Додатку № 2 «Акт приймання передачі транспортних засобів», який датовано 02 серпня 2023 року, а договір укладено 29.03.2024 р. Вимога: Привести у відповідність Додаток № 2 «Акт приймання передачі транспортних засобів» до договору оренди № 2903/2024 від 29.03.2024 р. 5. Згідно вимог Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасникам необхідно надати Календарний графік виконання робіт (складеному згідно Додатку № 1 договору) на період з травня 2024 по грудень 2024 року. Учасником надано календарний графік виконання робіт, в якому сума вартості робіт по п. 1-1-1 «Земляні роботи» та п. 1-1-2 «Укладання трубопроводів, діаметр 90х5,4 мм» за червень місяць 2024 р. не відповідає загальній вартості робіт за червень в розмірі 610076,90 грн. Вимога: Згідно вимог Додатку 2 до ТД надати Календарний графік виконання робіт (складений згідно Додатку № 1 договору) на період з травня 2024 по грудень 2024 року з відкоригованою вартістю робіт у червні місяці 2024р.

Документи

19 квітня 2024 15:26
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2024 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД"
#40576561
2 669 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2024 15:26
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 10:48
Договір № 60 від 02.05.2024р..pdf укладений
03 травня 2024 10:47