Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги графічного дизайну та верстки
Очікувана вартість
414 000,00 UAH
UA-2024-04-03-008400-a bf00caf1086744649509ebe6d27e132c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр МАКСИМЧУК

+380445941170 omaksymchuk@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Олександр МАКСИМЧУК
+380445941170
omaksymchuk@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 414 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги графічного дизайну та верстки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації). Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору про закупівлю (ДОДАТОК 3 до тендерної документації). Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець КРИВА ОЛЕНА ІВАНІВНА 414 000,00
UAH з ПДВ
414 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2024 17:11
Електронний підпис
13 квітня 2024 17:11
Лист-гарантія.pdf.p7s
13 квітня 2024 17:11
ІПН.pdf.p7s
13 квітня 2024 17:11
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
13 квітня 2024 17:11
Копія паспорта.pdf.p7s
13 квітня 2024 17:11
Dohovir_UkrGazBank.pdf.p7s
13 квітня 2024 17:11
Dohovir_Aligator.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРИВА ОЛЕНА ІВАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець КРИВА ОЛЕНА ІВАНІВНА
#3059604269
Відхилено 414 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 11:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

Пропозиція учасника (Фізична особа-підприємець КРИВА ОЛЕНА ІВАНІВНА (далі - Учасник)), надана/завантажена на майданчик електронної системи закупівель, містить наступні невідповідності. 1. Невідповідність вимогам пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 тендерної документації (далі - Документація) в наступному: - зазначений в довідці договір в рядку № 1 (№ 08/08/22 від 08.08.2022) не відповідає поняттю договір з аналогічним предметом закупівлі («Під договором з аналогічним предметом закупівлі слід розуміти договір, предметом якого є послуги графічного дизайну та верстки (в Україні)»), зокрема з причин того, що згідно змісту копії договору «Місцем постачання послуг…є місце, де зареєстрований Замовник» (тобто не в Україні); - для договору, який зазначений в довідці в рядку № 1 (№ 08/08/22 від 08.08.2022), відсутнє документальне підтвердження, що дата виконання зобов’язань за цим договором саме «31.12.2023»; - в копії договору, який зазначений в довідці в рядку № 2 (№ 407/23 від 01.08.2023), у п. 10.1. зокрема зазначено, що «…діє по 30 вересня 2023 року…», проте, в довідці вказується, що дата виконання зобов’язань за цим договором «31.03.2024». Тобто відсутнє документальне підтвердження, що дата виконання зобов’язань за цим договором саме «31.03.2024»; - в довідці (файл «Довідка про підтвердження аналог. договорів»), із назви (найменування) стовпчика № 2, чітко не вбачається, що зазначено «дату укладання договору»; - для договору, який зазначений в довідці в рядку № 1, не зазначено «ЄДРПОУ/РНОКПП»; - в довідці, із назви (найменування) стовпчика № 6, чітко не вбачається, що зазначено контактну особу контрагента (замовника), «що може підтвердити належне виконання Учасником зобов’язань за договором»; - в цілому не виконується відповідна вимога Документації щодо «підтвердження наявності не менше 3 (трьох) років (тобто 36 місяців) сукупного досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів». Замовник не заперечує, що Договори («сканованих копій зроблених з оригіналів усіх договорів») можуть надаватись: - без зазначення інформації, яка визначена Учасником як комерційна таємниця / конфіденційна інформація (така інформація може бути заретушована); - без персональних даних, у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних» (така інформація може бути заретушована). При цьому, в таких випадках (щодо заретушованої інформації) має бути залишатися в копіях документів інформація, яка дозволить визначити відповідність виконання вимог пп. 1.2. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації (тобто інформація щодо: предмету договору; номеру та дати укладання договору; найменування, ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси контрагента (замовника); дати надання послуг за договором / строк дії; тощо). 2. Невідповідність вимогам пп. 1.6. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: - необхідно конкретизувати Учасника (назва юридичної особи згідно ЄДРПОУ/РНОКПП) в презентації Учасника; - необхідно конкретизувати зазначені у презентації Учасника приклади («необхідно зазначити у презентації не менше 2 (двох) таких прикладів»), а саме підтвердити виконання вимог Документації щодо часових періодів («прикладами реалізованих проектів в період 2021 – 2024 років»). 3. Невідповідність вимогам пп. 1.4. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: Учасником не надана (не завантажена) відповідна довідка. 4. Невідповідність вимогам пп. 1.7. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації в наступному: - наданий Учасником «ВИТЯГ № 1957 з реєстру платників єдиного податку» не містить інформації та підтвердження щодо особи яка його склала/підписала/формувала. 5. Невідповідність вимогам пп. 1.9. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації, а саме: Учасником надана довідка, що містить не в повному обсязі інформацію згідно відповідної вимоги Документації. 6. Невідповідність вимогам пп. 1.1. п.1. ч.1. Розділу 3 Документації в наступному: - преамбула наданої (завантаженої) Учасником «ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО ЦІНИ» (файл «Пропозиція щодо ціни ДОД 1 до Документації») викладена не належним чином; - в «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» (файл «Пропозиція щодо ціни ДОД 1 до Документації») зазначені деякі позиції як «з ПДВ» так і «без ПДВ», що імовірно має ознаки неузгодженості/помилки; - в «ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЦІНИ» (файл «Пропозиція щодо ціни ДОД 1 до Документації») в таблиці «ЗАГАЛЬНА ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ» не заповнений належним чином рядок № 1.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій