Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Очікувана вартість
638 817,00 UAH
UA-2024-04-03-007018-a ● 804e6abf2e0a4a178249c88884602bd0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Ольга Дергоер +380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 638 817,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 388,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі (18 525,69 грн., (вісімнадцять тисяч п’ятсот двадцять п’ять грн., 69 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18525.69 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | З метою забезпечення виконання зобов’язань даного Договору після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладання договору про закупівлю, Учасник вносить на депозитний (безвідсотковий) рахунок Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, яке становить 5% від вартості договору. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Закону та Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Учасник-переможець торгів на момент укладання договору, але не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику оригінал платіжного документу з відміткою банку про перерахування коштів на рахунок Замовника. Усі витрати, пов’язані з оформлення забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу (Літ. К-9) КНП "Запорізька обласна клінічна лікарня" ЗОР за адресою: Оріхівське шосе 10, м. Запоріжжя».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 13:51 |
ТД_Поточний ремонт приміщень № 535 та № 540.docx | |
03 квітня 2024 13:51 |
ТД_Поточний ремонт приміщень № 535 та № 540.docx | |
03 квітня 2024 13:51 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Послуги «Поточний ремонт приміщень № 535; № 540 головного корпусу.docx | |
03 квітня 2024 13:51 |
ПРОЕКТ Договору_про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.docx | |
03 квітня 2024 13:51 |
ПРОЕКТ Договору_про надання завдатку для забезпечення виконання Договору про закупівлю.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Матеріали до розділу
Дата подання: 03 квітня 2024 17:25
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:28
Доброго дня! Шановний Замовнику, для правильного та технічно вірного складання кошторису для участі в тендері, просимо розписати матеріали та/або обладнання з необхідними характеристиками що необхідно використати до розділів: "Санітарно-технічні роботи" (п.39-44) та "Електромонтажні роботи" (п.51-60).
Відповідь: Шановний учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно декоративного оздоблення стін
Дата подання: 03 квітня 2024 17:35
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:28
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу, що згідно з технологією нанесення декоративних покриттів, поверхня стін має бути рівна, та попередньо підготовлена. В Відомісті обсягів послуг зазначено, що знімаються шпалери (п.4), потім робиться ремонт штукатурки (майже 30% від площі стін), а потім згідно п.25,26,27 виконується Декоративне оздоблення внутрішніх стін напиленням з підготовленням поверхні, Високоякісне фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування а також Покриття олійними або спиртовими лаками по
пофарбованій або поґрунтованій поверхні стін за 2 рази. Технічною частиною передбачено шпаклювання за 2 рази при декоративному оздобленні стін. Матеріали згідно норм враховуються на 2 мм шпаклювання (по 1 мм за кожен раз). Тож з усього вище перерахованого видно, що якщо є нерівність стін з перепадом більше 2мм, то не враховано жодної роботи по вирівнюванню цих поверхонь стін. Для якісного виконання робіт підрядник буде змушений виконати підготовку (вирівнювання) стін, і буде відповідно змушений подавати Додаткові роботи до сплати. Тож для запобігання наступних внесень змін до договору та збільшення сумми договору просимо переглянути склад робіт по оздобленню стін з оглядом на стан та наявнісь кривизни існуючих поверхонь, а також внести відповідні зміни в Тендерну документацію. З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно площі стін
Дата подання: 03 квітня 2024 17:43
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:28
Шановний замовнику, в відомості обсягів робіт передбачено: п. 1 (Демонтаж) Опорядження стін пластиковими панелями
шириною до 400 мм м2 32,2; п.2 Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток м2 10,5; п.3. Знімання шпалер простих та поліпшених м2 116,39. Тобто разом маємо 158,89м2 поверхні стін. Додатково п.24 передбачає " Улаштування перегородок на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами в один шар з ізоляцією у житлових і громадських будівлях м2 2,38". тобто я мінімум додається ще оздоблення площі перегородок з 2 боків., тобто загальна площа стін має становити S=158,89+2,38*2=163,65 м2 без урахування площі укосів. Натомість п. 25-27 передбачено тільки 118,77м2 оздоблення поверхонь стін. Тобто не враховано роботи на оздоблення 44,88м2 поверхонь стін. Просимо звернути на це увагу, і задля запобігання виникнення додаткових обсягів для додаткових робіт, внести в відомість обсягів робіт саме ті площі, що підлягають ремонту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно площі стель
Дата подання: 03 квітня 2024 17:51
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:29
Згідно відомості обсягів робіт п.9 (Демонтаж) Улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними або гіпсоволокнистими листами. м2 64,4;п. 10 (Демонтаж) Улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів м2 64,4. А згідно по. 33 Улаштування каркасу підвісних стель м2 70,4. Тож різниця між плошею демонтажа стель та новою підвісною стелею 6м2. Просимо уточнити, які роботи необхідно буде виконати на ділянці в 6 м2, що не передбачені в ТД а також внести за потреби їх до Відомості обсягів робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно складу робіт при фарбуванні дверей
Дата подання: 03 квітня 2024 18:01
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:29
Згідно п. 11 Відомості обсягів робіт необхідно демонтувати Оббивання дверей штучною шкірою на площі м2 11,2. Також п. 28 враховано "Поліпшене фарбування колером олійним заповнень дверних прорізів по дереву м2 11,2". Згідно таблиці 4 Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи МАЛЯРНІ РОБОТИ Збірник 12 (Чинний від 15.06.2021 р.) до складу робіт з Поліпшене фарбування колером олійним заповнень дверних прорізів по дереву належить: Очищення, Перше суцільне шпаклювання, Шліфування, Грунтування, Флейцювання, Шліфування, Перше фарбування, Флейцювання, Шліфування, Друге фарбування, Флейцювання або торцювання. Тож як ми бачимо, зовсім не враховані вирізування сучків від місць кріплення цвяхів при оббиванні шкірою, а також часткове підмазування дірок від круплення оббивки. Також вважаємо, що було б доцільним шпаклювання таких дверей за 2 раза. З огляду на вищеперераховане просимо розглянути можливість та внести зміни до відомості обсягів робіт, а саме п. 28 змінити на високоякісне фарбування дверей, що враховує весь комплекс робіт, що необхідно виконати для отримання гідного результату.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно робіт по заміні кондиціонерів
Дата подання: 03 квітня 2024 18:07
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:29
Просимо внести зміни в Відомість обсягів робіт стосовно п.35 (Демонтаж) Установлення спліт кондиціонерів настінного типу 2шт. Окрім знімання безпосередьо блоків просимо передбачити на внести демонтаж мідних утеплених та дренажних труб. В обсязі (судячи з п. 42-44) 8м.
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно п.58 Відомості обсягів робіт
Дата подання: 03 квітня 2024 18:10
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:29
Просимо надати роз'яснення стосовно п.58 "Установлення приладів або апаратів, знятих перед транспортуванням шт 6"-це означає, що передбачено зворотній монтаж якихось раніше демонтованих приладів? Що саме необхідно встановити? Дякуємо за Вашу відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику, у Додатку 5 Відомості обсягів послуг до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня. Тому саме відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Стосовно наявності працівників
Дата подання: 03 квітня 2024 18:42
Дата відповіді: 04 квітня 2024 15:30
Шановний замовнику, задля забезпечення рівності можливості прийняття участі в тендері, просимо надати змогу участі не тільки тим підприємствам у кого всі працівники в штаті, а й тим, хто має як штатних працівників, так і працівників за договорами цивільно-правового характеру. Бо згідно вимог необхідно надати "скановані копії оригіналів або завірених належним чином копії перших сторінок трудової книжки працівників та сторінку з трудової книжки з відміткою про прийняття на підприємство Учасника працівника, або повідомлення про прийняття працівника на роботу або укладення гіг-контракту з відміткою про прийняття документів Державною податковою службою України працівника відповідної кваліфікації" але не має в переліку Договору цивільно-правового характеру. Вдячні за Вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії для учасників зокрема такий як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Звертаємо Вашу увагу, що згідно підпункту 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України працівник це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Тобто відносини працівника та роботодавця регулюються трудовим законодавством. В той час як, договір цивільно-правового характеру або як його ще називають цивільно-правовий договір, договір підряду, може укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами з приводу виконання певних робіт чи надання послуг. На них не поширюється дія трудового законодавства, а відносини регулюються Цивільним Кодексом України . Отже залучені учасником фізичні особи на підставі договорів цивільно-правового характеру не є працівниками учасника в розумінні законодавства України. Тому саме у замовника відсутні підстави у задоволені Вашого прохання
Установлення опалювальних радіаторів сталевих кВт 7,2
Дата подання: 05 квітня 2024 10:10
Дата відповіді: 05 квітня 2024 16:09
Якої потужності радіатори необхідно встановити та в якій кількості штук?
Відповідь: Шановний Учаснику, у додатку 5 до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня.
Установлення спліт кондиціонерів настінного типу шт 2
Дата подання: 05 квітня 2024 10:11
Дата відповіді: 05 квітня 2024 16:09
Якої потужності кондиціонери необхідно встановити?
Відповідь: Шановний Учаснику, у додатку 5 до тендерної документації зазначено вичерпну інформацію стосовно усіх необхідних характеристик послуг, що закуповується з урахуванням технології їх виконання. Інша інформація у замовника відсутня.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ |
611 280,11
UAH з ПДВ
|
611 280,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ #43012983 |
Переможець |
611 280,11
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 14:26
|
250. 82_04_ТБ_24_ТОВ КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНР БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ_ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ 535_540_ГОЛОВНОГО КОРПУСУ ЛІКАРНІ _ЛІТ К_9.pdf | укладений |
29 квітня 2024 14:23
|
251. 81_04_ТБ_24_ТОВ КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНИМИ ПРОЕКТАМИ ПРОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ № 535_№540 ГОЛОВНОГО КОРПУСУ ЛІКАРНІ.pdf | укладений |
29 квітня 2024 14:23
|
Протокольне рішення УО_Про технічну помилку..pdf | укладений |
29 квітня 2024 14:23
|
Платіжне доручення до договору 81-04 ТБ_24.pdf | укладений |
29 квітня 2024 14:23
|