Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання спеціалізованої техніки (Екскаватор-навантажувач)
Очікувана вартість
4 470 000,00 UAH
UA-2024-04-03-006412-a ● 0a149d37d06548a8bc8ae6c2876faada
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 31184407 |
Вебсайт: | http://slobozhanska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 52029, Україна , Дніпропетровська обл., с. Степове, Слобожанська ТГ, вул. Центральна, 7 |
Контактна особа: |
Олег Коновал +380970808545 kp.kk.gospodar.ssr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 4 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52005, Україна, Дніпропетровська область, селище Слобожанське, вул.Василя Сухомлинського, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 13:15 |
Тендерна документація (локалізація товар) .docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Тендерна документація (локалізація товар) .docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 6 відомості.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 6 відомості.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 5 лист згода.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 5 лист згода.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 4 пропозиція .docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 4 пропозиція .docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 1 до тендерної документації (локалізація товар) кваліфікаційні критерії, вимоги)) .docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 1 до тендерної документації (локалізація товар) кваліфікаційні критерії, вимоги)) .docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 2 тех.завдання.docx | |
03 квітня 2024 13:15 |
Додаток 2 тех.завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги Додатку 2 "Технічна специфікація"
Дата подання: 04 квітня 2024 10:37
Дата відповіді: 05 квітня 2024 08:15
Шановний Замовник! Вами вимагається: "Учасник повинен надати Гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею". Надайте на підставі, якої законодавчої норми (Постанови або Закону України) Вами вимагається дана вимога?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Розглянувши ваше запитання щодо Додатку 3 до тендерної документації, а саме стосовно гарантійного листа про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею повідомляємо наступне: відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З метою надійності та спроможності Постачальника (учасника), замовник вважає за необхідне надати відповідний гарантійний лист.
Внесення змін в технічні параметри
Дата подання: 04 квітня 2024 10:47
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:19
Шановний Замовник! З метою збільшення коло учасників, просимо внести наступні зміни до Технічних параметрів, а саме: Повна експлуатаційна маса без додаткового обладнання - "не меньше" 8300 кг; Габаритна довжина, при умові, що фронтальний ківш лежить нижньою поверхнею на землі - "не меньше"-5740 мм. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! У відповідності до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням якісних показників в межах очікуваної вартості закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності. Замовником детально проаналізовано сайти виробників відповідного товару та враховано показники всіх якісних параметрів товару, в тому числі фактичні відгуки від інших Замовників, які купували подібний товар, з урахуванням відгуків по роботі сервісних центрів, частоти поломок та якості в роботі. Замовником також врахована можливість як мінімум 2 конкурентних виробників таких екскаваторів. Зазначені технічні параметри екскаватора-навантажувача у тендерній документації є оптимальними і необхідними для виконання робіт, що пов’язані з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника. Відповідно до ч.1 ст. 22 Тендерна документація оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель для загального доступу. Відповідно до п. 30 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників (далі Особливості), передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Замовником не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію, а отже не порушено норми Закону та Особливостей.
Ківш екскаваторного ковша
Дата подання: 04 квітня 2024 10:50
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:14
Шановний Замовник! Показник " Ківш екскаваторного обладнання об’ємом" має чіткий показник -0.17 м3!!!! Внесить зміни та зазначьте: Ківш екскаваторного обладнання об’ємом - не меньше 0.17 м3. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! При визначенні такого параметру як об'єм ковша, замовник виходив із власних потреб та задач, які постають перед комунальним підприємством при провадженні своєї діяльності. Об'єм ковша 17м3 повністю задовільнє ці потреба, тому збільшення даного показника не є доречним.
Внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 04 квітня 2024 10:55
Дата відповіді: 05 квітня 2024 08:34
Шановний Замовник! Внесить зміни в тендерну документацію, а саме зазначьте: Учасник повинен надати Гарантійний лист про те, що учасник не має "з цим самим Замовником" розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник ! Розглянувши Ваше питання з приводу внесення змін до тендерної документації, а саме вказати уточнення "з цим самим Замовником". Зміни включені не будуть.
Учасник повинен буде надати Гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею, тобто з будь-яким Замовником згідно ДК закупівельного словниками цієї закупівлі.
Учасник повинен буде надати Гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею, тобто з будь-яким Замовником згідно ДК закупівельного словниками цієї закупівлі.
Показники, які потребують внесення змін з метою збільшення коло учасників
Дата подання: 04 квітня 2024 11:04
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:17
Замовник! З метою збільшення коло учасників внесить наступні зміни в технічну специфікацію: Максимальна глибина копання
екскаватора без використання пристрою для швидкої заміни навісного обладнання не меньше "5800" мм; Максимальна висота
завантаження по стандартним нормам (при закритому ковші) не меньше "4600" мм; Радіус копання - не меньше "8000 мм"; Кут нахилу ковша екскаватора -не меньше "200"; Максимальний тиск в гідравлічній системі "не меньше 235 Бар"; Загальний об’єм гідравлічної системи включаючи гідравлічний бак - "не більше 145". Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. З вашою вимогою ознайомились і повідомляємо, що при плануванні закупівлі формування технічних вимог і якісних характеристик предмету закупівлі проводилося на підставі необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, яка в повному обсязі повинна забезпечувати виробничі та технологічні процеси виробничої діяльності нашого підприємства, з урахуванням пропозицій на подібну техніку на ринку в Україні. Умови, встановлені тендерною документацією процедури закупівлі, не можуть бути визнані такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки існує достатня кількість всім відомих надійних марок екскаваторів-навантажувачів з зазначеними параметрами (JCB, HIDROMEK, Bobcat, CUKUROVA та ін.), що ніяк не обмежує конкуренцію.
Щодо гарантійного листа
Дата подання: 05 квітня 2024 08:39
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:16
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Тендерна документація може містити іншу інформацію, ВИМОГИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ЯКОЇ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Надайте норму вимоги де передбачено законодавством надання Вам - "гарантійного листа про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею" . ТАКОЖ ДО ЧОГО, ТУТ ДОГОВОРА ІНШИХ ЗАМОВНИКІВ ПОЧИНАЮЧИ з 2019 РОКУ ДО ДАТИ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЗА ДАНОЮ ЗАКУПІВЛЕЮ ? ВИ МОЖЕТЕ ВИМАГАТИ ТІЛЬКИ ІНФОРМАЦІЮ ПО ДОГОВОРАМ, ЯКІ БУЛИ УКЛАДЕННІ З ВАМИ на протязі трьох років!!!!! УСУНЬТЕ НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону (далі – Закон) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищезазначеного та з метою отримання якісного товару в найкоротші терміни без порушення строків почтачання Замовником встановлена вимога що учасник не повинен мати розірваного(их) договору(ів) з причин порушення учасником умов договору(рів) та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу або пені по укладеному (ним) договору(ів) за результатами закупівель з початку 2019 року і до моменту подачі ним тендерної прозозиції до даної закупівлі"
ВИМОГА, ЯКА СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ
Дата подання: 05 квітня 2024 08:50
Дата відповіді: 05 квітня 2024 11:15
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Доброго дня, Шановний учасник ! Розглянувши Ваше питання з приводу внесення змін до тендерної документації, а саме вказати уточнення "з цим самим Замовником". Зміни включені не будуть. Учасник повинен буде надати Гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею, тобто з будь-яким Замовником згідно ДК закупівельного словниками цієї закупівлі" НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, на підставі ЯКОЇ НОРМИ грунтується Ваша відповідь? ВИ КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН ? ОЗНАКОМЬТЕСЬ З ЗАКОНОМ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ТА ПОСТАНОВОЮ 1178!!! ДЕ ТАМ ЗАЗНАЧЕНА НОРМА, ВІДПОВІДНО ДО ЯКОЇ ВИ ВИМАГАЄТЕ НАДАННЯ ВАМ ІНФОРМАЦІЇ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону (далі – Закон) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищезазначеного та з метою отримання якісного товару в найкоротші терміни без порушення строків почтачання Замовником встановлена вимога що учасник не повинен мати розірваного(их) договору(ів) з причин порушення учасником умов договору(рів) та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу або пені по укладеному (ним) договору(ів) за результатами закупівель з початку 2019 року і до моменту подачі ним тендерної прозозиції до даної закупівлі"
ЗАМОВНИК ВВОДИТЬ В ОМАНУ СВОЇМИ ВІДПОВІДЯМИ
Дата подання: 05 квітня 2024 11:27
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:55
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Умови, встановлені тендерною документацією процедури закупівлі, не можуть бути визнані такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки існує достатня кількість всім відомих надійних марок екскаваторів-навантажувачів з зазначеними параметрами (JCB, HIDROMEK, Bobcat, CUKUROVA та ін.), що ніяк не обмежує конкуренцію." ВИ впевненні? Жодна із зазначених Вами марок екскаваторів-навантажувачів JCB, HIDROMEK, Bobcat, CUKUROVA не пройде по технічним параметрам згідно Вашого технічного завдання!!!! Ми РОЗУМІЄМО під яку марку Ви прописали Технічне завдання, тож не вводить в оману своіми відповідями, а забезпечьте ПРОЗОРУ закупівлю, згідно ст5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! Відповідно до п. 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р.(далі – Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Технічну специфікацію ми розробляли самостійно з урахуванням декількох комерційних пропозицій і відповідно до наданих в них характеристик, сформували параметри які підходять для задач, що постають перед комунальним підприємством з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»та з урахуванням вимог Особливостей. Ваші твердження не відповідають дійсності та вимогам тендерної документації, оскільки технічна специфікація, відповідно до частина 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи вищевикладене, Замовником в повній мірі виконано норми діючого законодавства України та не встановлено жодного дискримінаційного критерію чи вимог, які порушують принципи здійснення публічних закупівель. Щодо «омани відповідями» - вважаємо Ваше твердження щодо Замовника некоректним і безпідставним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" |
4 378 640,00
UAH з ПДВ
|
4 378 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС" #36792193 |
Переможець |
4 378 640,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 12:27
|
Д№ПСТ(Тр2024).pdf | укладений |
24 квітня 2024 15:04
|