Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Олександра Архипенка, 3-А в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
371 657,00 UAH
UA-2024-04-03-002840-a c0efadafa9ac40b8bf859d8e6cb1e4c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2024 08:00
Очікувана вартість: 371 657,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 858,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34.062 метр квадратний
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Олександра Архипенка, 3-А в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04211, Україна, м. Київ, вул. Олександра Архипенка, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.
03 квітня 2024 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2024 10:38
Додаток № 6.rtf
03 квітня 2024 10:38
Оголошення.docx
03 квітня 2024 10:38
Додатки до оголошення.docx
03 квітня 2024 10:38
Додаток № 7.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 351 487,20
UAH з ПДВ
351 487,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 16:04
Електронний підпис
23 квітня 2024 16:01
Архипенко 3а.pdf
10 квітня 2024 20:57
Електронний підпис
10 квітня 2024 20:57
Електронний підпис
10 квітня 2024 20:56
35 Довідка про мову.pdf
10 квітня 2024 20:56
34 Довідка про валюту.pdf
10 квітня 2024 20:56
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
10 квітня 2024 20:56
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
10 квітня 2024 20:56
18.2 Договір та акт АВК-5.pdf
10 квітня 2024 20:56
8.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
10 квітня 2024 20:56
12 Дозвільні документи.rar
10 квітня 2024 20:56
4.2.2 Штатний розпис.pdf
10 квітня 2024 20:56
13 Ліцензія з додатком.pdf
10 квітня 2024 20:56
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
10 квітня 2024 20:56
8.1 Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 351 487,20
UAH з ПДВ
16 квітня 2024 16:42

Документи

16 квітня 2024 16:42
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:41
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2024 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
351 487,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2024 16:42
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:41
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 09:06
Договір № 89-кр від 25.04.2024_0001.pdf укладений
25 квітня 2024 09:05