Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сатанівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44343122 |
Місцезнаходження: | 32034, Україна , Хмельницька обл., смт Сатанів, вул, Богдана Хмельницького, буд. 44 |
Контактна особа: |
Сіцінська Наталія Василівна +380385142296 satanivosvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 54 348 655,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 271 743,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року, Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2024 році, в розмірі _________ грн. (______________ гривень, __ копійок), в тому числі ПДВ, за рахунок коштів ____________, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 17:09 |
Зміни до ТД.docx | |
08 квітня 2024 17:09 |
2.3. Технічне завдання НР.docx | |
08 квітня 2024 17:09 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.docx | |
08 квітня 2024 17:09 |
2. ТД будинок творчості НР.docx | |
02 квітня 2024 17:49 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК (1).doc | |
02 квітня 2024 17:49 |
2.4. Інформація про субпідрядників (1).doc | |
02 квітня 2024 17:49 |
2.2. Інформація по п.47.docx |
08 квітня 2024 17:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2024 17:09 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:09 |
2.3. Технічне завдання НР.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:09 |
2.1. Кваліфікаційні критерії НР.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:09 |
2. ТД будинок творчості НР.docx
|
|||
02 квітня 2024 17:49 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК (1).doc
|
|||
02 квітня 2024 17:49 |
2.4. Інформація про субпідрядників (1).doc
|
|||
02 квітня 2024 17:49 |
2.2. Інформація по п.47.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-27-000011 ● f4ccdd6ecdc24a0b82266972e1b71f97
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2024 № 47-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 27.06.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
20 UA-2024-04-02-011652-a 02.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-28 11:43:38
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва центру творчості дітей та юнацтва з захисною спорудою цивільного захисту протирадіаційного укриття для Опорного закладу освіти Сатанівський ліцей Сатанівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області за адресою: вул. Цісара Олександра, буд. 2, смт. Сатанів (Коригування 1 черга будівництва) за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-011652-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-03 16:07:48
Пояснення на запит
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Сатанівської селищної ради
запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва (надаються).
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (надається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю «ПРОМБУД-1» |
54 347 101,52
UAH з ПДВ
|
54 347 101,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю «ПРОМБУД-1»
#01274260 |
Переможець |
54 347 101,52
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 11:24
|
Додаткова угода _1 від 30.10.2024р..pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 13:29
|
Договір _59 від 24.04.2024р..pdf | укладений |
25 квітня 2024 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін за взаємною згодою сторін в частині продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |