Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 10 169 708,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 848,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник надасть Підряднику аванс для початку робіт та придбання матеріалів, виробів і конструкцій, у розмірі 40% від ціни Договору протягом 20 (двадцяти) календарних днів після подання Заявки. | Аванс | 20 | Календарні | 40 |
Виконання робіт | Другий платіжний етап - 40% від ціни Договору протягом 365 календарних днів після підписання Сторонами Актів виконаних робіт (КБ-3). | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 40 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі 20% від ціни Договору здійснюється протягом 365 календарних днів після позитивного проходження пусконалагоджувальних робіт, на підставі підписаного сторонами Акта пусконалагоджувальних робіт. | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 16:31 |
Тендерна документація.docx | |
02 квітня 2024 16:31 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) Кап. ремонт котельні вул. 600-річчя, 13 (ПТВМ-30М ст.№3).docx | |
02 квітня 2024 16:31 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліф. критерії, вимоги п.47 Особливостей та інші вимоги).docx | |
02 квітня 2024 16:31 |
Додаток 2.1. (Відомість об'ємів робіт).docx | |
02 квітня 2024 16:31 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx.doc | |
02 квітня 2024 16:31 |
Додаток 2.2. (Підсумкова відомість ресурсів).xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000038 ● 1e192b014ec94e15996cb449695c7074
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.04.2024 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2024-04-02-010711-a 02.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 11:06:18
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-010711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним підприємством Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго" (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 17:35:08
Про надання пояснень
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-04-02-010711-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-04-19-000038.
23.04.2024 р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, було визначено на підставі даних проектно-кошторисної документації робочого проекту «Капітальний ремонт котельні за адресою вул. 600-річчя, 13 у м. Вінниця (заміна існуючих пальникових пристроїв та автоматики котла ПТВМ-30М ст.№3.)» та керуючись принципами здійснення закупівель з дотриманням законодавства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався відповідно до п. 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) на підставі зведених кошторисних розрахунків вартості капітального ремонту, що були розраховані у робочому проекті «Капітальний ремонт котельні за адресою вул. 600-річчя, 13 у м. Вінниця (заміна існуючих пальникових пристроїв та автоматики котла ПТВМ-30М ст.№3.)».
Копії документів додаються:
1. Документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
"Науково-виробнича компанія "Струменево-нишова технологія" Товариство з обмеженою відповідальністю |
10 146 088,04
UAH з ПДВ
|
10 146 088,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"Науково-виробнича компанія "Струменево-нишова технологія" Товариство з обмеженою відповідальністю #38934729 |
Переможець |
10 146 088,04
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 квітня 2024 14:58
Учасник | Пропозиція | Документи |
"Науково-виробнича компанія "Струменево-нишова технологія" Товариство з обмеженою відповідальністю #38934729 |
10 146 088,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 12:48
|
Договір №427-24_13 від 02.05.2024 р. (Кап. ремонт котельні вул. 600-річчя, 13 (котел ПТВМ-30М ст.№3)).pdf | укладений |
06 травня 2024 12:45
|
Договірна ціна до Дог.427-24_13 від 02.05.2024 (Кап.ремонт котельні вул. 600-річчя, 13 (котел ПТВМ-30М ст.№3)).pdf | укладений |
06 травня 2024 12:45
|
Об'єктний кошторис+Підсум. відом. ресурсів до Дог.427-24_13 від 02.05.2024 (Кап.ремонт котельні вул. 600-річчя, 13 (котел ПТВМ-30М ст.№3)).pdf | укладений |
06 травня 2024 12:45
|
Лок. кошторис 02-01-01+ Лок. кошторис 02-01-02+ Лок. кошторис 02-01-03 до Дог.427-24_13 від 02.05.2024 (Кап.ремонт котельні вул. 600-річчя, 13 (котел ПТВМ-30М ст.№3)).pdf | укладений |
06 травня 2024 12:45
|
ЛК 02-01-04+ ЛК 02-01-05+ ЛК 02-01-06+ ЛК 02-01-07 до Дог.427-24_13 від 02.05.2024 (Кап.ремонт котельні вул. 600-річчя, 13 (котел ПТВМ-30М ст.№3)).pdf | укладений |
06 травня 2024 12:45
|