Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці офісні
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2024-04-02-006707-a 140f54c1818440dba2ed10bea445b979
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

380508093848 valerynohka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2024

Інформація про замовників

Найменування: СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ
Код ЄДРПОУ: 02070714
Місцезнаходження: 01042, Україна , Київська обл., Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, будинок 17
Контактна особа: Ірина Щукіна
380508093848
valerynohka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


джерело фінансування - за рахунок коштів Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту ЄС «Відродження переміщених університетів: посилення конкурентоспроможності, підтримка громад» / «Reinventing displaced universities: enhancing competitiveness, serving communities» (REDU) (2020-2023 роки). Грантовий контракт № 2020/415-429 ( проект подовжено до 17.04.2024р.). Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ Закупівля здійснювається в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованої Законом України № 360-VI від 03.09.2008р. Угода про фінансування заходу «Підтримка ЄС для сходу Укрїни» Оплата Товару буде здійснюватися лише по факту його поставки, шляхом переказу 100 % коштів вартості поставленого Товару Покупцем на рахунок Продавця протягом 10 (Десяти) робочих днів з дня отримання Товару Покупцем і підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу Товару. Срок поставки 12.04.2024р. Доставка та розвантаження за рахунок Постачальника кольор - чорний
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01042, Україна, Київська область, Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

02 квітня 2024 14:00
Проект договору_стулья.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Наявність підлокітників Можливі значення:
  • Ні
  • Бренд Можливі значення:
  • NOWY STYL
  • Матеріал каркасу Можливі значення:
  • метал
  • Матеріал оббивки сидіння Можливі значення:
  • тканина
  • Матеріал оббивки спинки Можливі значення:
  • тканина
  • Висота сидіння 480 міліметр
    Наявність конференц-столика Можливі значення:
  • Ні
  • Тип ніжок Можливі значення:
  • звичайні
  • Хромування Можливі значення:
  • Ні
  • Наявність спинки Можливі значення:
  • Так
  • Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 04 квітня 2024 18:45
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон), пунктами 10, 11 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова), Постановою КМУ від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу». Ст. 65 Постанови КМУ № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі.
    Документи:
    04 квітня 2024 18:46
    Електронний підпис
    04 квітня 2024 18:45
    протокол 145 отмена.pdf