Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
Владислав Сарнацький +380669445925 vladsarn1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Тендерна документація
02 квітня 2024 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-28-000008 ● 07c37557d63948738a337fc5a60fd6b7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 червня 2024 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.06.2024 № 34-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 28.06.2024
№ 34-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-04-02-006088-a 02.04.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-01 10:59:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій, ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-006088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Прошу повідомити підставу (з посиланням на відповідний підпункт пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)) укладання договору без використання електронної системи закупівель? Та надати документальне підтвердження виникнення такої підстави.
3. Прошу пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-04 17:12:52
моніторинг закупівлі
пояснення щодо моніторингу закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-15 08:10:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій, ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-02-006088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Враховуючи відповідь від 04.07.2024 на запит про надання пояснення по цій процедурі, прошу надати документи що підтверджують включення до кошторисної вартості робіт по об’єкту: «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» вартості технічного нагляду за виконанням робіт по цьому об’єкту.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-18 14:27:53
Пояснення по процедурі закупівлі UA-2024-04-02-006088-a
На Ваш запит надаємо документи, що підтверджують включення до кошторисної вартості робіт по об’єкту: «Реконструкція (аварійно-відновлювальні роботи) житлового будинку по вул. Я. Мудрого, 54 в м. Краматорськ, пошкодженого в результаті воєнних дій» вартості технічного нагляду за виконанням робіт по цьому об’єкту.
З повагою
уповноважена особа Владислав Сарнацький
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ МІСТА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #40478970 |
Переможець |
705 943,17
UAH
|
02 квітня 2024 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 11:30
|
Дод.уг.№1 тн Я.Мудр-54 (розторгнення).pdf | укладений |
09 серпня 2024 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2024 11:15
|
Дод.уг.№1 тн Я.Мудр-54 (розторгнення).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2024 11:11
|
Дог. № 16 т.н. ЯМ-54.pdf | укладений |
02 квітня 2024 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |