Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43954548 |
Місцезнаходження: | 47724, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Велика Березовиця, вул. Микулинецька, 42 |
Контактна особа: |
Наталія Ходанович +380975042529 khodanovychn@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення складає 1% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додається копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 14:26 |
3. Додаток 2. проект Договору зміни.doc | |
04 квітня 2024 14:26 |
4. ОБГ - техніч оч вартість зміни.docx | |
04 квітня 2024 14:26 |
2. Додаток 1. Техніч. зміни.docx | |
04 квітня 2024 14:26 |
1. ТД 2024 (будівництво) зміни.docx | |
04 квітня 2024 14:26 |
5. Перелік змін до ТД від 04.04.2024.docx | |
04 квітня 2024 14:26 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
04 квітня 2024 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
3. Додаток 2. проект Договору зміни.doc
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
4. ОБГ - техніч оч вартість зміни.docx
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
2. Додаток 1. Техніч. зміни.docx
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
1. ТД 2024 (будівництво) зміни.docx
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
5. Перелік змін до ТД від 04.04.2024.docx
|
|||
04 квітня 2024 14:26 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції:
- чинні на кінцеву дату подання пропозиції сертифікати Учасника на систему якості, систему екологічного управління та систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, що включають сферу поширення таких на код 41.10., тобто Сертифікати мають включати в себе здійснення діяльності Учасника щодо - "Організації будівництва будівель".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000015 ● 2db1d716ee454a9488b1f1964079fabe
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-04-02-002812-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 15:44:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (подвійного призначення) з властивостями ПРУ закладу дошкільної освіти дитячого садка «Дзвіночок» с. Острів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: вул. В. Ярмуша.142 а, с. Острів, Тернопільський район, Тернопільська область» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-02-002812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 11:59:12
Ґрунтовні пояснення на Запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Щодо питання №1.
Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби при будівництві захисної споруди цивільного захисту (подвійного призначення) з властивостями ПРУ закладу дошкільної освіти дитячого садка "Дзвіночок" с. Острів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: вул. В. Ярмуша.142 а, с. Острів, Тернопільський район, Тернопільська область.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у будівництві захисної споруди цивільного захисту (подвійного призначення) з властивостями ПРУ закладу дошкільної освіти дитячого садка "Дзвіночок" с. Острів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: вул. В. Ярмуша.142 а, с. Острів, Тернопільський район, Тернопільська область.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено: закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був розмір кошторисних призначень, затверджений Замовником станом на дату оголошення закупівлі в сумі 7 435 000,00 грн.
Поряд з цим, позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Будівництво захисної споруди цивільного захисту (подвійного призначення) з властивостями ПРУ закладу дошкільної освіти дитячого садка "Дзвіночок" с. Острів Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області за адресою: вул. В. Ярмуша.142 а, с. Острів, Тернопільський район, Тернопільська область, яким визначена загальна кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 26.12.2023 року у сумі 7761,601 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 5189,183 тис.грн., устаткування, меблів та інвентарю – 958,063 тис.грн, інші витрати – 1614,355 тис.грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва складає 7761,601 тис.грн.
Виходячи із «Зведеного кошторисного розрахунку» роботи, що складають предмет закупівлі, мають очікувану вартість яка складається з:
- вартості будівельних робіт;
- вартості устаткування, меблів та інвентарю;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.39]);
- коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.40]);
- податок на додану вартість.
Очікувана вартість закупівлі становить 7 435 000,00 грн. з ПДВ.
З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Щодо питання №2.
Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так, Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права.
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро».
Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Тобто, Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро».
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-02-002812-a.
Не зважаючи на відсутність обов’язку уповноваженої особи виконувати положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником виконано вимоги даної постанови та оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Посилання на розміщення інформації: https://vovbsr.te.ua/public-procurement-2024/
- 1. Відповідь.pdf
- 4. ОБГ - техніч оч вартість.docx
- Експертний звіт.pdf
- Сайт.docx
- U_287_КД_ВОБ.doc
- U_287_КД_ЗКР.doc
- U_287_КД_ЛК1_01-01-01.doc
- U_287_КД_ЛК1_02-01-01.doc
- U_287_КД_ЛК1_02-01-03.doc
- U_287_КД_ЛК1_02-01-04.doc
- U_287_КД_ЛК1_02-01-05.doc
- U_287_КД_ЛК1_02-01-06.doc
- U_287_КД_ЛК1_04-01-01.doc
- U_287_КД_ЛК1_04-02-01.docm
- U_287_КД_ЛК1_04-03-01.doc
- U_287_КД_ЛК1_06-01-01.doc
- U_287_КД_ЛК1_06-02-01.doc
- U_287_КД_ЛК1_07-01-01.doc
- U_287_КД_ЛК2_02-01-02.doc
- U_287_КД_ОК_02-01.doc
- U_287_КД_ПВР.doc
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" |
7 367 659,28
UAH з ПДВ
|
7 367 659,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" #41342634 |
Переможець |
7 367 659,28
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 10:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 15:27
|
Гарантія.pdf | укладений |
25 квітня 2024 15:21
|
Договір 126.pdf | укладений |
25 квітня 2024 15:21
|
Кошторисна документація.pdf | укладений |
25 квітня 2024 15:20
|