Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 44234755 |
Вебсайт: | http://btu.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Алчевських, будинок 44 |
Контактна особа: |
Руслан Луценко +380503213313 ruslan.lucenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 22:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 15:08 |
Очікувана вартість: | 1 521 405,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 607,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий Товар Покупцем здійснюються в національній валюті України – гривнях, в безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем коштів на поточний рахунок Постачальника, після отримання товару на підставі видаткових накладних протягом 90 (дев’яносто) календарних днів (100% післяоплата). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 15:35 |
Перелік змін Протокол №75 від 2024-04-04.docx | |
04 квітня 2024 15:35 |
Тендерна документація_ЗЗР_зміни від 2024-04-04.docx | |
04 квітня 2024 15:35 |
Додаток 3 до ТД_проект договору_зміни від 2024-04-04.docx | |
01 квітня 2024 22:24 |
Тендерна документація_ЗЗР.docx | |
01 квітня 2024 22:24 |
Додаток 3 до ТД_проект договору.docx |
04 квітня 2024 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 15:35 |
Перелік змін Протокол №75 від 2024-04-04.docx
|
|||
04 квітня 2024 15:35 |
Тендерна документація_ЗЗР_зміни від 2024-04-04.docx
|
|||
04 квітня 2024 15:35 |
Додаток 3 до ТД_проект договору_зміни від 2024-04-04.docx
|
|||
01 квітня 2024 22:24 |
Тендерна документація_ЗЗР.docx
|
|||
01 квітня 2024 22:24 |
Додаток 3 до ТД_проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000124 ● 74a48a6a8137407f8d9bc5ef827c7ef5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 22:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2024 № 76
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 13.05.2024 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 76
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-04-01-011426-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 16:43:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Засоби захисту рослин» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-04-01-011426-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Відповідно до пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі- Особливості), оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок № 1082).
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує товар, який становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 24451000-0 Пестициди, 24452000-7 Інсектициди, 24453000-4 Гербіциди, 24454000-1 Регулятори росту рослин, 24455000-8 Дезинфекційні засоби, 24456000-5 Родентициди, 24457000-2 Фунгіциди.
3. З яких причин пункт 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації затверджено без врахування змін до абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 131 від 09.02.2024?
4. Згідно Додатку 3 до Тендерної документації вказано "Примітки до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: - в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця укладення договору , дати договору, цін в договорі та Специфікації, реквізитів Покупця. - учасник не повинен відступати від даної форми; - умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають. Проект договору про закупівлю. викладено в окремому файлі»
Учасником - ФОП КУКУЯШНА ГАННА СЕРГІЇВНА в складі Тендерної пропозиціі 05 квітня 2024 року оприлюднено файл Лист-згода_з умовами проєкту.docx, в якому міститься лист-згода від 07.04.2024 №21, згідно якого учасник тендеру на закупівлю товару ознайомилася з проєктом договору, погоджується з істотними умовами договору, які наведені в Додатку до тендерної документації, та гарантує укласти договір в редакції, запропонованій Замовником в Додатку 3 до тендерної документації, також гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проєкті договору.
В складі тендерної пропозиції ФОП КУКУЯШНА ГАННА СЕРГІЇВНА заповнений проект договору відсутній.
Яким чином Учасником - ФОП КУКУЯШНА ГАННА СЕРГІЇВНА виконано вимогу Замовника, викладену в Примітках до подання Проекту договору про закупівлю Додатку 3 до Тендерної документації та чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 20:30:08
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне
Пояснення викладені в вкладеннях
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП КУКУЯШНА ГАННА СЕРГІЇВНА встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КУКУЯШНА ГАННА СЕРГІЇВНА |
1 430 120,70
UAH з ПДВ
|
1 430 120,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КУКУЯШНА ГАННА СЕРГІЇВНА #3076007086 |
Переможець |
1 430 120,70
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 12:17
|
№88_2024-04-23_Протокол технічної помилки_місцезнаходження_ФО-П КУКУЯШНА Г.С..pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 12:12
|
№85_2024-04-22_Протокол технічної помилки_місцезнаходження_ФО-П КУКУЯШНА Г.С..pdf | зміни до договору |
22 квітня 2024 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:16
|
Договір №56 від 2024-04-22.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол Уповноваженої особи №85 від 22.04.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 85 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол Уповоноваженої особи №88 від 23 квітня 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |