Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Грибовська Наталія 380322377779 tenderlet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 7 486 872,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 434,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | "Замовник (Клієнт) здійснює розрахунок за надані послуги Виконавцем (Експедитором) протягом 3-х робочих днів від дати передання вантажу, в пункті доставки (вивантаження) на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг, згідно кожного виконаного замовлення" | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 14:47 |
Повідомлення про внесення змін до ТД- 1.docx | |
03 квітня 2024 14:47 |
Тендерна_документація (зі змінами 1).docx | |
01 квітня 2024 11:13 |
Додаток №2 проект договору міжнародні перевезення (N).docx | |
01 квітня 2024 11:13 |
Креслення_Візок_jpeg.jpg | |
01 квітня 2024 11:13 |
Додаток №4 Технічна специфікація.docx | |
01 квітня 2024 11:13 |
Креслення_Вагон 1.tiff |
03 квітня 2024 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2024 14:47 |
Повідомлення про внесення змін до ТД- 1.docx
|
|||
03 квітня 2024 14:47 |
Тендерна_документація (зі змінами 1).docx
|
|||
01 квітня 2024 11:13 |
Додаток №2 проект договору міжнародні перевезення (N).docx
|
|||
01 квітня 2024 11:13 |
Креслення_Візок_jpeg.jpg
|
|||
01 квітня 2024 11:13 |
Додаток №4 Технічна специфікація.docx
|
|||
01 квітня 2024 11:13 |
Креслення_Вагон 1.tiff
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000057 ● 2eb0384dc69541419c7aec91e39b6c2d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 27
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.04.2024 № 27.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-01-002466-a 01.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 13:35:46
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Транспортно-експедиторські послуги з організації міжнародного перевезення вантажу автомобільним транспортом» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-01-002466-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:27:30
Відповідь на Запит ДАСУ №1
1. Щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості :
Був проведений аналіз ринку із застосуванням запитів пропозицій постачальників, а також використовувалась загальнодоступна інформація з відкритих джерел щодо цінової політики на предмет закупівлі, а саме робився аналіз подібних закупівель на сайті https://prozorro.gov.ua/.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20 згідно отриманих комерційних пропозицій від компаній ТОВ «Джі Ті Ел» та ПП «Транс-Авто-Д». (комерційні пропозиції додаються) .
Також запит на комерційну пропозицію надсилався транспортній компанії ТОВ “Бей Транс”. Компанія ТОВ “Бей Транс” надала пропозицію-презентацію , але без ціни ( переписка та пропозиція-презентація додаються ).
На сайті Prozorro аналізувалися подібні закупівлі , а саме закупівля UA-2023-10-20-000101-a «Транспортно-експедиторські послуги з організації міжнародного перевезення вантажу автомобільним транспортом», яку проводив замовник КП "Харківський метрополітен" ( документи додаються ) та закупівля UA-2023-07-03-009680-a «Транспортно – експедиторські послуги з організації міжнародного перевезення вантажу автомобільним транспортом», яку проводив замовник КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" ( документи додаються ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
З метою забезпечення вимог правил охорони праці техніки безпеки. при виконанні
завантаження/розвантаження трамвайних вагонів та беручи до уваги що ЛКП «Львівелектротранс» не має на балансі техніки для перевезення або навантаження на
автомобільну платформу трамвайних вагонів KT4-D. В технічному завданні на перевезення було вказано що завантаження /розвантаження трамвайних вагонів проводить виконавець. При цьому учасникам закупівлі було запропоновано два варіанти завантаження /розвантаження трамвайних вагонів тобто проведенням даних робіт з залученням автокрану, або з використанням трапу (трамвайний вагон затягується на автоплатформу по приставному трапу за допомогою лебідки тягача.)
Тип, марка, або модель автомобільної платформи необхідної для перевезення трамвайних вагонів учасник торгів вибирає самостійно з урахуванням технічних характеристик, та вимог нормативних документів.
Окрім того для власного обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ЛКП «Львівелектротранс» брало за основу свій досвід співробітництва з транспортними компаніями по перевезенню трамвайних вагонів в 2018 році.
ЛКП «Львівелектротранс» не підпадає під дію постанови №710 від 11.10.2016 р., «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) , оскільки не є розпорядником бюджетних коштів, тому ЛКП «Львівелектротранс не повинно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті Проводячи закупівлі в рядочку плану в джерелі фінансування вказується «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)».
2. Щодо надання інформації про посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
У пункті 3, 4, 4-1 постанови № 710 наведено перелік замовників (правління Пенсійного фонду України та правління фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; органи місцевого самоврядування; головні розпорядники бюджетних коштів та розпорядники нижчого рівня; суб’єкти господарювання державного сектору економіки), яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Інформуємо, що закупівля здійснювалась за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства. Про те, що використовуються власні кошти зазначено в рядочку плану , до якого прив’язана дана закупівля. Підприємство здійснює свою. діяльність з перевезення пасажирів електротранспортом.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, не розповсюджуються на ЛКП «Львівелектротранс» з причини, здійснення закупівлі за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
Таким чином, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання ЛКП «Львівелектротранс» посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
- Відповідь на Запит ДАСУ №1.docx.asice
- Відповідь на Запит ДАСУ №1.docx
- Цінова тендерна пропозиція Київський метрополітен.pdf
- Запит комерційної пропозиції Бей Транс.docx
- Комерційна пропозиція GTL(Джі Ті Ел ).pdf
- Технічна специфікація - Київський метрополітен.doc
- Тендерна пропозиція Харківський метрополітен (12 вагонів).pdf
- Комерційна ТАД.pdf
- Пропозиція-презентація БейТранс.pdf
- технічна специфікація (додаток 1)-Харківський метрополітен.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" |
7 275 716,00
UAH з ПДВ
|
7 275 716,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-АВТО-Д" #34412482 |
Переможець |
7 275 716,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 16:41
|
ДУ №1 (ТАД).pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 16:36
|
Договір № 00256.pdf | укладений |
17 квітня 2024 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 6.2. Договору, виклавши його в наступній редакції: «6.2. У разі затримки надання послуг, згідно замовлення, більш як на 45 календарних днів понад строк, передбачений п. 4.6. Договору, Замовник (Клієнт) має право в односторонньому порядку достроково припинити дію цього Договору (повідомивши про це Виконавця (Експедитора) письмово) стосовно ненаданих послуг без будь-якої компенсації за збитки, які Виконавець (Експедитор) поніс чи може понести через таке розірвання Договору». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов'язання за ними. 3. Ця угода складена українською мовою на 1 сторінці у 2-х примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору №00256 від 17.04.2024 р.. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 00256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |