Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протигази
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-04-01-002415-a ● e894cd50e6be464b94d530bc05fd18e9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Трепалін Роман Олександрович +380542700149 trepalin_r@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 11:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 комплект
Протигази
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40035, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 13:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 11:44 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.doc | |
01 квітня 2024 11:44 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_47 _Особл.doc | |
01 квітня 2024 11:44 |
ДОДАТОК_3_Вимоги_до_учасника_ст16.docx | |
01 квітня 2024 11:44 |
ДОДАТОК_2_Технічні_вимоги.docx | |
01 квітня 2024 11:44 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозиція.doc | |
01 квітня 2024 11:44 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
01 квітня 2024 11:44 |
ДОДАТОК_6_Проєкт_договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
техничні вимоги.
Дата подання: 03 квітня 2024 11:23
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:17
Шановний замовнику, прошу пояснити якім стандартом обумовлена вимогадо маски "- номінальний коефіцієнт захисту (NPF) 1000" зазначена у ДОДАТОК 2 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" , та яким саме документом це повинно підтверджуватися.
Відповідь: Вимога обумовлена стандартом ДСТУ EN 529:2006 (номінальний коефіцієнт захисту, що дорівнює 1000, означає, що під лицьовою частиною маски концентрація шкідливих речовин у 1000 разів менша, ніж у зовнішній атмосфері).
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №1462 від 10.12.2013 під №100. ДСТУ EN 529:2006 «Засоби індивідуального захисту органів дихання». Рекомендації щодо вибору, використання, догляду і обслуговування. Настанова (EN 529:2005, IDT)
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №1462 від 10.12.2013 під №100. ДСТУ EN 529:2006 «Засоби індивідуального захисту органів дихання». Рекомендації щодо вибору, використання, догляду і обслуговування. Настанова (EN 529:2005, IDT)
Техничні вимоги
Дата подання: 03 квітня 2024 11:30
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:18
Шановний замовнику, просимо внести ясність по фільтру. У додатку 2 "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" на початку зазначено: "з фільтруючо-поглинаючою коробкою (фільтр) типу АВЕК (неорганічні гази і пари, хлор, аміак і аміни обов’язково ) або в комбінації з іншими марками.". В таблиці "Характеристики" вже зазначено "фільтр типу А2В2Е2К2HgSXP3D", а на прикінці "Товар повинен відповідати наступній специфікації:" це вже фільтр SXP3. Просимо внести зміни, та визначитись з типом фільтру який Ви закуповуєте.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Напочатку зазначено про що йде мова в тендері (опис). У другій частині вказана повна характеристика продукції а саме - А2В2Е2К2HgSXP3 D. На прикінці вказан скорочено тип фільтру (а не його характеристика) згідно з ДСТУ EN 14387 зазначаеться тип SX – застосований проти спеціально визначених газів і парів та клас Р3 – фільтри високої поглинальної здатності.
Технічні
Дата подання: 03 квітня 2024 12:43
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:18
Доброго дня. В ТД Замовник вимагає:"- сертифікати перевірки та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи України". Звертаємо увагу Замовника, що що 01 жовтня 2023 року виробникам нехарчової продукції не потрібно буде отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що пов’язано зі вступом в дію окремих положень нового Закону України від 06.09.2022 р. № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я», які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Норми закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який був прийнятий ще в 1994 році та скасовується 1 жовтня поточного року нормами Закону №2573-IX, вимагали підтверджувати відповідність продукції ЗІЗ вимогам технічних регламентів, та отримання ще й Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Таким чином, повідомляємо Вам, що з 1 жовтня 2023 року Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на весь перелік продукції ЗІЗ не є обов’язковими, що відповідає чинному законодавству України, та курсу України на інтеграцію до ЄС. Що стосується Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, термін дії яких спливає у серпні-вересні 2023 року – подаватися на оновлення не будуть. Просимо взяти до уваги вищенаведену інформацію щодо засобів індивідуального захисту, та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи той факт, що на ринку України знаходиться багато фальцифікованої продукції, Замовник (платник) має право вводити додаткові вимоги для отримання гарантовано якісної продукції.
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Дата подання: 03 квітня 2024 22:17
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:19
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - Масок протигазових МГП та протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тому ми і вимагаємо відповідність ЗІЗОД: Маска - ДСТУ EN 136:2003; фільтр - ДСТУ EN 14387 (всім пунктам даних стандартів) .
Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 03 квітня 2024 22:17
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:19
Шановний замовнику, уточніть будь-ласка, оголошуючи закупівлю на маски МГП, чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту (масок протигазових з «перебитими» клеймами, що були списані на утилізацію) або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, ІЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерасії держави-агресора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тому ми і вимагаємо відповідність ЗІЗОД: Маска - ДСТУ EN 136:2003; фільтр - ДСТУ EN 14387 (всім пунктам даних стандартів).
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 03 квітня 2024 22:20
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:19
Шановний замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасники даної закупівлі мають підтвердити захисні властивості "Фільтру типу А2В2Е2К2HgSXP3 D" від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА Фільтру типу А2В2Е2К2HgSXP3 D чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА Фільтру типу А2В2Е2К2HgSXP3 D.
Гарантійний термін зберігання протигазу
Дата подання: 03 квітня 2024 22:26
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:20
Шановний замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення, у технічних вимогах Ви зазначаєте, що "Гарантійний термін зберігання: Маски не менш ніж 10 років, фільтра не менш ніж 20 років", то чим саме обумовлений настільки різний термін зберігання маски та фільтру!? Якщо Ви купляєте ЗІЗОД в комплексі, то хіба він не має бути з одинаковим терміном зберігання/придатності маски та фільтру!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Після попереднього аналізу ринку України, максимальний гарантійний термін зберігання складає на маску – 10-15 років, на фільтр – 20 років, тому ми приняли рішення закупити ЗІЗОД з максимальним терміном зберігання. Нам буде дешевше через десять років зробити перевірку маски в відповідній лабораторії, чим закупати нові ЗІЗОД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мельнікова Галина Гергіївна |
499 564,80
UAH з ПДВ
|
499 564,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мельнікова Галина Гергіївна #2668819831 |
Переможець |
499 564,80
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 16:26
|
Договір | укладений |
17 квітня 2024 16:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Протигази | 112 | комплект |
4 460,40
UAH з ПДВ
|