Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Силова акумуляторна батарея серії ВАЕ типу 14 ОGI 350 в комплекті зі стелажем та зарядними пристроями ВЕNNING TEBECHOP або еквівалент, згідно коду 31440000-2 – (Акумуляторні батареї) Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2024-04-01-000806-a ● a161062fe3d7417ab1e2eb0fcd44a5a3
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 30083966 |
Вебсайт: | http://www.ntec.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 00000, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Вул. *********** |
Контактна особа: |
Трубін Валерій 380971672539 pto5@ntec.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2024 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Силова акумуляторна батарея серії ВАЕ типу 14 ОGI 350 в комплекті зі стелажем та зарядними пристроями ВЕNNING TEBECHOP або еквівалент, згідно коду 31440000-2 – (Акумуляторні батареї) Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Вул. ***********
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2024
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | попередня оплата у розмірі 80 % від загальної вартості Договору, протягом 10 календарних днів після отримання рахунку від Продавця на підставі заявки від Покупця та на підставі підписаного Договору та затвердженої Специфікації. Рахунок надається після надання Продавцем та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу | Аванс | 10 | Календарні | 80 |
Надання послуг | остаточний розрахунок у розмірі 20% від загальної вартості Договору на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 09:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (САБ 29) нова редакція.docx | |
09 квітня 2024 09:33 |
Перелік змін до ТД (САБ).docx.pdf | |
09 квітня 2024 09:33 |
Протокол №45 внесення змін до тендерної документації (САБ).docx.pdf | |
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 4 (цінова пропозиція САБ 29).docx | |
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії (САБ 29).docx | |
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 2 (САБ 29).docx | |
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 3 (проєкт Договору САБ 29).doc | |
01 квітня 2024 09:38 |
Протокол №40 РП (САБ).pdf | |
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 6 погодження з умовами договору (САБ).doc | |
01 квітня 2024 09:38 |
Протокол №41 ТД (САБ).pdf | |
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 5 (лист про санкції).doc | |
01 квітня 2024 09:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (САБ 29).docx |
09 квітня 2024 09:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 квітня 2024 09:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (САБ 29) нова редакція.docx
|
||||||
09 квітня 2024 09:33 |
Перелік змін до ТД (САБ).docx.pdf
|
||||||
09 квітня 2024 09:33 |
Протокол №45 внесення змін до тендерної документації (САБ).docx.pdf
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 4 (цінова пропозиція САБ 29).docx
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 1 кваліфікаційні критерії (САБ 29).docx
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 2 (САБ 29).docx
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 3 (проєкт Договору САБ 29).doc
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
Протокол №40 РП (САБ).pdf
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 6 погодження з умовами договору (САБ).doc
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
Протокол №41 ТД (САБ).pdf
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ДОДАТОК 5 (лист про санкції).doc
|
||||||
01 квітня 2024 09:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (САБ 29).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
визначення аналогічного договору
Дата подання: 04 квітня 2024 15:40
Дата відповіді: 05 квітня 2024 08:58
Шановний Замовник!
Просимо уточнити, чи буде вважатися аналогічним договір на постачання акумуляторної батареї, якщо таке постачання було всередені виконання робіт по договору підряду на будівництво об'єкту?
Дякую.
Відповідь: Згідно п.3.1.1. Додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації: "Аналогічним вважається договір на постачання продукції згідно коду: 31440000-2 – (Акумуляторні батареї) /або згідно предмета закупівлі", а також п.4 розділу 1 тендерної документації Замовник зацікавлений у придбанні саме товару.
Щодо подовження строків подання пропозицій
Дата подання: 05 квітня 2024 12:37
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:31
Добрий день! У зв’язку з тим, що ми не встигаємо отримати від виробників документи, що вимагаються Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, як наслідок ми не можемо подати вчасно свою цінову пропозицію, тому, для отримання конкурентної вартості закупівлі, просимо Вас продовжити строк подання пропозицій до 16.04.2024 року. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник відчуває гостру необхідність у придбанні та введенні в експлуатацію товару, що купується, тому, на жаль, не може перенести терміни проведення торгів
Щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 05 квітня 2024 16:38
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:22
Шановний Замовнику! В зв’язку з тим, що акумуляторні батареї не підпадають під дію та не декларуються на відповідність регламенту з електромагнітної сумісності та протокол заводських випробувань робиться на конкретну партію обладнання, яке замовлено, оплачене і готово до постачання Замовнику, просимо викласти п.п. 12.4-12.5.2., Додаток 2 до ТД в наступній редакції:
"12.4. На підтвердження якості запропонованого товару Учасник надає :
- Технічний паспорт
- Відомість комплектації
12.5. Учасник в складі конкурсної пропозицій повинен надати документи, які підтверджують технічні параметри, що вимагаються вимогами ТЗ, а саме:
12.5.1 На акумуляторну батарею Учаснику потрібно надати наступні документи:
- Технічний паспорт який має містити дані про відповідні технічні характеристики;
- Сертифікат відповідності;
- декларація про відповідність технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання.
12.5.2 На зарядні пристрої Учаснику потрібно надати наступні документи:
- технічний паспорт та/або інформаційний проспект та/або керівництво з експлуатації, який має містити дані про відповідні технічні характеристики;
- Сертифікат відповідності на випрямні пристрої та випрямні модулі;
- декларація про відповідність технічного регламенту з електромагнітної сумісності та технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання на випрямні пристрої та модулі."
та п.6.3 проєкту Договору, Додаток 3 до ТД викласти в наступній редакції:
"6.3. Строк поставки товару: до 15.10.2024р. включно. Разом з товаром (силова акумуляторна батарея в комплекті) до цього Договору, Продавець передає Покупцю наступні документи:
- рахунок, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна (у разі, якщо до перевезення буде залучений перевізник- ТТН складає перевізник);
- сертифікатами відповідності;
- протокол випробувань;
- технічний паспорт;
- інструкцію з експлуатації та монтажу обладнання;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатами ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 (на українській мові) на обладнання акумуляторної батареї;
- технічний паспорт;
- сертифікат відповідності на випрямні пристрої та випрямні модулі;
- сертифікат ISO 9001 виробництва обладнання від виробника з перекладом на українську мову;
- декларацією про відповідність технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання на акумуляторну батарею;
- декларацією про відповідність технічного регламенту з електромагнітної сумісності та технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання на випрямні пристрої та модулі."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відловідь на Ваше запитання опрацьовується, та буде надана найближчим часом
Щодо бюджету закупівлі
Дата подання: 05 квітня 2024 17:28
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:20
Просимо усунути невідповідність та надати роз’яснення щодо зазначеного бюджету закупівлі, а саме: в п.3 Додатку 1 до Протоколу затвердження Річного плану 2024 №40 від 01 квітня 2024 р., який розмщено у системі Prozorro зазначена очікувана вартість предмету закупівлі 4500000,00 з урахуванням ПДВ. А на відповідному електронному майданчику зазначена очікувана вартість предмету закупівлі 4500000,00 без урахування ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Невідповідність буде усунена найближчим часом
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2024 13:21 |
Кінець періоду оскарження: | 23 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 23 квітня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: згідно протоколу затвердження Річного плану 2024р. № 40 від 01 квітня 2024 р., який розміщено у системі Prozorro зазначена очікувана вартість предмету закупівлі 4500000,00 грн. з урахуванням ПДВ. А на відповідному електронному майданчику зазначена очікувана вартість предмету закупівлі 4500000,00 грн. без урахування ПДВ. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. |
Документи:
12 квітня 2024 13:21
|
Електронний підпис |
12 квітня 2024 13:21
|
Протокол №50 про відміну торгів.pdf |