Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки паперові
Очікувана вартість
1 416 000,00 UAH
UA-2024-03-29-008923-a 0ab1e582daaf482d824c8a389001046a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Євгенійович

+380502287232 oficerzakupok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Код ЄДРПОУ: 45134733
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Денис Євгенійович
+380502287232
oficerzakupok@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2024 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 416 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Тендерна документація

29 березня 2024 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 20:19
Оголошення СЕРВЕТКИ.docx
29 березня 2024 20:19
Додаток_3_ПРОЄКТ_ТИПОВОГО_ДОГОВОРУ_серветку.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо пояснити вимоги ТЗ
Дата подання: 02 квітня 2024 14:20
Дата відповіді: 03 квітня 2024 09:46
Доброго дня,у Додатку 2 Технічні вимоги до ТД вказані показники якості серветок. Просимо пояснити як тлумачити ці показники? Наприклад, 1) маса паперу площею 1м2, г становить 17,0 +3,0 -2,0 (це означає що учасник може запропонувати товар з показниками від 15 до 20, чи не більше 18 м2/г? за цим же показником в учасника є вибір запропонувати Вам серветки з показниками від 15 м2/г до 37 м2/г, вірно? 2) розривне зусилля в машинному напрямку може бути від 0,7 до 3 Н, а в поперечному напрямку 0,4-1,9 Н, вірно? Для документального підтвердження Учаснику треба надати згідно п. 1 Лист від виробника товару з зазначенням інформації про укладений договір між Учасником та виробником, ще треба надати копію договору. На підставі чого вимагається така інформація? Тоб-то надати лист від виробника з зазначенням інформації про укладений договір не є проблемою, а от подання копії самого договору, це є порушенням умов договору, так як публікація даного договору згідно його умов є комерційною таємницею. Нас як потенційних учасників дана вимога дискредитує. Згідно пункут 5 необхідно надати скан копію ИСО 9001:2018 або 9001:2015, але не зазаначено на кого саме, на виробника, чи на учасника? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Показники тлумачити саме так, як вони вказані, наприклад, маса паперу площею 1м2,г становить норму 17,0 та допустимі відхилення +3,0 -2,0. Розривне зусилля до серветки за кожною масою відповідно своє. Нами вимагається договір або довідка (обов'язково повинні бути реквізити учасника, та виробника) або інший документ який засвідчує співпрацю для впевненості в юридичних стосунках учасника і виробника, а щодо їх конфеденційної інформації, то можна приховати необхідну інформацію та залишите лише ту інформацію, яка підтвердить співпрацю учасника та виробника до кінця поточного року за предметом закупівлі, жодної дискримінації це в собі не несе, якщо учасник веде відкриту та чесну діяльність. Щодо ІСО 9001:2018 або 9001:2015, то надайте на учасника або виробника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Серветки паперові
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 800,00 UAH з ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000000 шт
Серветки паперові
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 липня 2024
1000000 шт
Серветки паперові
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 серпня 2024
1000000 шт
Серветки паперові
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 вересня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НОНБІЗ" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 квітня 2024 22:24
Електронний підпис
08 квітня 2024 22:24
Електронний підпис
08 квітня 2024 22:22
Опис статут.pdf
08 квітня 2024 22:22
Цінові пропозиції.pdf
08 квітня 2024 22:22
Паспорт Перехрест А.А..pdf
08 квітня 2024 22:22
Довідка склад.pdf
08 квітня 2024 22:22
Статут ТОВ НОНБІЗ.pdf
08 квітня 2024 22:22
СЕС серветки паперові.pdf
08 квітня 2024 22:22
Довідка транспорт.pdf
08 квітня 2024 22:22
Проект договору.pdf
08 квітня 2024 22:22
Договір оренди склад.pdf
08 квітня 2024 22:22
Договір перевезення.pdf
08 квітня 2024 22:22
Виписка з ЄДР НОНБІЗ.pdf
08 квітня 2024 22:22
Довідка про співпрацю.pdf
08 квітня 2024 22:22
ІПН Перехрест А.А..pdf
08 квітня 2024 22:22
ИСО 9001 Нонбіз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОНБІЗ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОНБІЗ"
#41714536
Відхилено 330 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 18:34

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій