Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт дисків автомобільних, обробка дна автомобілів)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2024-03-29-007966-a ● 682c6d479d364fefa672c57c2beb93b5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03538993 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Драча Івана, 7 |
Контактна особа: |
Андрій Мазур +380444864076, +380988889800 mazurandriy28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт дисків автомобільних, обробка дна автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Виконавця, в строки не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання послуг та підписання акта наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 16:10 |
ТД 29.03.2024.docx | |
29 березня 2024 16:10 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відстані СТО
Дата подання: 01 квітня 2024 14:35
Дата відповіді: 02 квітня 2024 18:44
У додатку 6 п.6 у Вас вказано:Місцезнаходження приміщень Учасника – м. Київ (на відстані не далі 15 км до АТП ГФД СКМУ (вул. Драча Івана, 7).
Просимо Вас видалити "не далі 15 км" так як Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України має парк автотранспортних засобів, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Тому Замовником визначені вимоги до СТО, які не затримують та не ускладнюють виконання державних обов’язків. З метою забезпечення безперебійного використання автомобілів, враховуючи економічну складову (вартість транспортування автомобілів на станцію технічного обслуговування), затрати часу на транспортування автомобілів та використання його для виконання водіями своїх безпосередніх обов’язків, Замовник скористався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги та встановив вимогу Місцезнаходження приміщень Учасника – м. Київ (на відстані не далі 15 км до АТП ГФД СКМУ (вул. Драча Івана, 7). Тому з метою недопущення порушення принципу максимальної економії та ефективності, а також інших принципів здійснення публічних закупівель, Замовник вважає дану вимогу не дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РУДЕНКО МАКСИМ ЛЕОНІДОВИЧ" |
644 950,00
UAH з ПДВ
|
644 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУДЕНКО МАКСИМ ЛЕОНІДОВИЧ" #2913916630 |
Переможець |
644 950,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 11:37
|
Договір 43-24.pdf | укладений |
15 квітня 2024 11:36
|