Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Hоутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A100ABRM) (30213000-5 Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
399 984,00 UAH
UA-2024-03-29-007572-a 20d202bc0ed64daea7c5111a7b199feb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Гаврилюк

+380963791289 o.havrylyk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3012)
Код ЄДРПОУ: 23314215
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олександр Гаврилюк
+380963791289
o.havrylyk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2024 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 09 квітня 2024 12:24
Початок аукціону: 09 квітня 2024 12:24
Очікувана вартість: 399 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Hоутбук Lenovo V15 G4 IRU (83A100ABRM) (30213000-5 Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок «Постачальника» протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2024 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 11:08
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики +.docx
29 березня 2024 15:45
Оголошення +.docx
29 березня 2024 15:45
Додаток_№_3_Форма_пропозицii +.docx
29 березня 2024 15:45
Додаток №_2_Проєкт договору +.docx
02 квітня 2024 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2024 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2024 11:08
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики +.docx
01 квітня 2024 14:51
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики +.docx
29 березня 2024 16:15
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики +.docx
29 березня 2024 15:45
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики +.docx
29 березня 2024 15:45
Оголошення +.docx
29 березня 2024 15:45
Додаток_№_3_Форма_пропозицii +.docx
29 березня 2024 15:45
Додаток №_2_Проєкт договору +.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доповнення вимог ТД з метою запобігання закупівлі нелегального товару.
Дата подання: 29 березня 2024 15:58
Дата відповіді: 29 березня 2024 16:17
Шановний Замовник! Звертаємо увагу на те, що на жаль дуже багато недобросовісних учасників-постачальників, свідомо виконують закупівлю техніки, використовуючи нелегальні джерела, тобто закуповують нелегально ввезену техніку на територію України з метою продажу у тендерних закупівлях, відповідно ввезення такої техніки виконується «контрабандними схемами» та без сплати усіх митних платежів. Також є непоодинокі та відомі випадки цілеспрямованого введення Замовника в оману, коли «деякі» (вже відомі) учасники друкують на термо-принтері свої підробні наклейки видаючи їх за маркування від виробника. На цих підроблених нових наклейках (маркування упаковки та самого товару) зазначають «потрібну інформацію» і відповідно переклеюють оригінальні наклейки з маркуванням від виробника на свої підроблені наклейки на яких зазначають «потрібну модель» товару та видають зовсім інший товар під виглядом потрібного Замовнику! Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі не офіційно ввезеного товару, який є значно дешевшим, ніж офіційно ввезений (імпортований зі сплатою усіх митних платежів), порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують нелегально ввезену продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість такого товару є значно нижчою. Також, звертаємо Вашу увагу, що нелегально ввезений товар не обслуговується у авторизованих виробником сервісних центрах на безоплатній основі. Таку техніку сервісні центри приймають лише на платний ремонт! Отже в разі закупівлі нелегально ввезеного товару, Замовник залишиться без гарантійної підтримки на таку техніку! Замовника влаштовує така перспектива?! Отже, з метою запобігання порушення принципів добросовісної конкуренції та для забезпечення 100%-вої гарантії, що товар буде ОРИГІНАЛЬНИМ (не підробленим) та офіційно ввезеним з відповідною гарантійною підтримкою від виробника в будь якому офіційному сервісному центрі, наполягаємо на внесення змін до тендерної документації «ДОДАТОК № 1» та просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Для підтвердження легального походження (легального ввезення в Україну) запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» Звертаємо увагу, що будь який потенційний учасник, який бажає прийняти участь у закупівлі та працює з офіційним товаром, має змогу отримати лист від виробника або офіційного дистриб’ютора і відповідно надати його у складі тендерної пропозиції ! Доповнення тендерної документації даними вимогами допоможе Замовнику закупити якісний та легально ввезений товар. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, внесемо відповідні зміни.
так званий лист
Дата подання: 30 березня 2024 15:36
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:50
Шановний Замовник, можемо вас привітати, ви зробили тендер під одного учасника, але ми цього не допустимо та оскаржимо в АМКУ, якщо ви не скасуєте ганебну вимогу про так званий лист. Вивчить будь ласка практику за 2024 рік, оцінить різики про затягування процедури та не піддавайтесь на маніпуляції учасників, які таким чином хочуть бути одними в даній закупівлі, цього їм не вдасться. Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую, приймемо до уваги.
так звані листи - ганебна практика в PROZORRO
Дата подання: 30 березня 2024 15:42
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:51
Останні доповнення по так званим листам, UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a вивчить будь ласка практику, вже доведено, що так звані листи - це дискримінація
Відповідь: Дякую, приймемо до уваги.
УВАГА СПАМ ! про "так звані листи"
Дата подання: 01 квітня 2024 17:13
Дата відповіді: 02 квітня 2024 11:12
Доброго дня. Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами: 1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985 2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336 Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як: ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423 ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581 ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233 . Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на данного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші. Цей "учасник" займається злісним СПАМОМ таких же вимог про "так званий лист", який він вважає дискримінаційною вимогою у багатьох закупівлях, декілька прикладів нижче: 1. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-15-000429-a 2. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-011101-a 3. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-005035-a 4. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-002079-a 5. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-006563-a 6. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-13-001616-a 7. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-12-010971-a І це лише за декілька днів - їхньої діяльності! Але нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України. Звертаємо увагу Замовника! Що у разі якщо Замовник надає альтернативний варіант для отримання листа авторизації, тоб-то у учасника є різні варіанти для його отримання: "АБО від виробника АБО ж офіційного представника виробника АЬО ж офіційного дистриб'ютора", то така вимога навіть у АМКУ визнається як не дискримінуюча! Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернативу, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Для Замовника просто не існує Інших робочих механізмів пересвідчитись у офіційності товару та реальної можливості учасника вчасно поставити товар. Відсутність вимоги до листа авторизації призведе до 100% продажу Вам нелегального товару! Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так як Замовнику виділені кошти з державного бюджету та ми не маємо права закуповувати нелегальний товар, ми не вбачаємо такі вимоги дискримінаційними, тому прийнято остаточне рішення щодо вимог тендерної документації.
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 03 квітня 2024 00:29
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:46
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Дата подання: 03 квітня 2024 00:29
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:46
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 03 квітня 2024 00:29
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:46
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 03 квітня 2024 00:29
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:46
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Питання
Дата подання: 03 квітня 2024 00:32
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:46
Шановний замовник, лист виробника або його представника на дану закупівлю отримати не можливо. Учасник гарно вас переконав і зайняв тендер під себе. Лист видається одному учаснику на одну закупівлю. Ви не відчуваєте в такій ситуації усунення конкуренції певним учасником вашими руками? Приберіть дану вимогу, способів перевірити легальність техніки існує безліч, а от конкуренцію в такий спосіб вимоги до листа автризації не відновити по даним торгам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-03-30-000003 • 3dbafd7c8463421183da2898d8d8fd50
Автор звернення: ТОВ 2629
Дата створення звернення: 2024-03-30 15:37
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 359 136,00
UAH з ПДВ
348 569,28
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 367 680,00
UAH з ПДВ
348 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 362 048,00
UAH з ПДВ
349 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-МОБАЙЛ" 397 470,00
UAH з ПДВ
350 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 2629 393 984,00
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна 368 544,00
UAH з ПДВ
356 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО ДРУК" 371 136,00
UAH з ПДВ
358 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА" 377 968,00
UAH з ПДВ
377 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Борцов Віктор Миколайович 391 648,00
UAH з ПДВ
391 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 14:57
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:11
Довідка_НАЗК_ТОВ.pdf
12 квітня 2024 14:11
Довідка_НАЗК_ТОВ.p7s
12 квітня 2024 14:11
Довідка_НАЗК_Директор.pdf
12 квітня 2024 14:11
Довідка_НАЗК_Директор.p7s
05 квітня 2024 22:12
Електронний підпис
05 квітня 2024 22:12
Електронний підпис
05 квітня 2024 16:45
Витяг (ПДВ).pdf
05 квітня 2024 16:45
Витяг розширений (ЄДР).pdf
05 квітня 2024 16:45
Виписка (ЄДР).pdf
05 квітня 2024 16:45
Документи якості.pdf
05 квітня 2024 16:45
Довідка (санкції) 2.pdf
05 квітня 2024 16:45
Описи документів.pdf
05 квітня 2024 16:45
Авторизаціяйний лист.pdf
05 квітня 2024 16:45
Довідка (санкції).pdf

Публічні документи

05 квітня 2024 11:39
Електронний підпис
05 квітня 2024 11:39
Електронний підпис
05 квітня 2024 11:38
14. Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 квітня 2024 11:38
14. Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 квітня 2024 11:38
9. Гарантійний лист.pdf.p7s
05 квітня 2024 11:38
MAF UA-2024-03-29-007572-a в.pdf.p7s
05 квітня 2024 11:38
23.2.-18-3_17979.pdf.p7s
05 квітня 2024 11:19
14. Цінова пропозиція.pdf
05 квітня 2024 11:19
23.2.-18-3_17979.pdf
05 квітня 2024 11:19
MAF UA-2024-03-29-007572-a в.pdf
05 квітня 2024 11:19
9. Гарантійний лист.pdf
05 квітня 2024 11:19
14. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 21:51
Електронний підпис
08 квітня 2024 21:51
Електронний підпис
08 квітня 2024 21:50
гарантійний лист.pdf
08 квітня 2024 21:50
довідка щодо ліцензії.pdf
08 квітня 2024 21:50
Витяг 26.02.2024.pdf
08 квітня 2024 21:50
Виписка копія.pdf
08 квітня 2024 21:50
Витяг ПДВ копія.pdf
08 квітня 2024 21:50
Статут копія.pdf
08 квітня 2024 21:50
Технічна документація.pdf
08 квітня 2024 21:44
50114613_прропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 23:17
Електронний підпис
08 квітня 2024 23:16
Проект договору.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:16
Форма пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

08 квітня 2024 23:33
Електронний підпис
08 квітня 2024 23:31
Кваліфікаційні 2629.zip
08 квітня 2024 23:31
Основні 2629 — копия.zip
08 квітня 2024 23:31
CEC Lenovo.pdf
08 квітня 2024 23:31
Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2024 23:31
Обгрунтування.pdf
08 квітня 2024 23:31
Лист погодження 2629.pdf
08 квітня 2024 23:31
Довідка 1.pdf

Публічні документи

07 квітня 2024 18:34
Електронний підпис
07 квітня 2024 18:16
Установчі ФОП 2024.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Установчі ФОП 2024.pdf
07 квітня 2024 18:16
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Порівняльна таблиця.pdf
07 квітня 2024 18:16
Тендерна пропозиція.pdf
07 квітня 2024 18:16
Лист роз_яснення.pdf
07 квітня 2024 18:16
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Паспорт_ІПН.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Обгрунтування ціни.pdf
07 квітня 2024 18:16
Паспорт_ІПН.pdf
07 квітня 2024 18:16
Лист-згода ОПД.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Обгрунтування ціни.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Лист роз_яснення.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Лист-згода ОПД.pdf
07 квітня 2024 18:16
Лист про санкції.pdf.p7s
07 квітня 2024 18:16
Лист про санкції.pdf
07 квітня 2024 18:16
Довідка повноваження.pdf
07 квітня 2024 18:16
Відсутність обтяжень.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 12:45
Електронний підпис
08 квітня 2024 12:45
Електронний підпис
08 квітня 2024 12:43
Витяг з ЄДР 13.11.2023р..pdf
08 квітня 2024 12:43
Гарантійний лист.pdf
08 квітня 2024 12:43
Авторизаційний лист.pdf
08 квітня 2024 12:43
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
08 квітня 2024 12:43
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 11:47
Електронний підпис
08 квітня 2024 11:47
Електронний підпис
08 квітня 2024 11:46
ПАСПОРТ РІЗНІЧЕНКО О.М.pdf
08 квітня 2024 11:46
ІПН РІЗНІЧЕНКО О.М (1).pdf.p7s
08 квітня 2024 11:46
ІПН РІЗНІЧЕНКО О.М (1).pdf
08 квітня 2024 11:46
п. 14.2. Виписка з ЄДР (3).pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 23:20
Електронний підпис
08 квітня 2024 23:19
лист-згода.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
перс дані згода.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
перс дані згода.pdf
08 квітня 2024 23:19
Довідка Печатка.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
Довідка Печатка.pdf
08 квітня 2024 23:19
лист-згода.pdf
08 квітня 2024 23:19
загальні відомості.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
загальні відомості.pdf
08 квітня 2024 23:19
Довідка ПДВ.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
Довідка ПДВ.pdf
08 квітня 2024 23:19
довідка діяльність.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
довідка діяльність.pdf
08 квітня 2024 23:19
витяги_ паспорт.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
витяги_ паспорт.pdf
08 квітня 2024 23:19
Asus сертифікати.pdf.p7s
08 квітня 2024 23:19
Asus сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "АЛЬФА-МОБАЙЛ"

ТОВ 2629

ФОП Ковальова Наталія Володимирівна

ТОВ "ЕКО ДРУК"

ФОП "РІЗНІЧЕНКО ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА"

ФОП Борцов Віктор Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 348 569,28
UAH з ПДВ
12 квітня 2024 10:31

Документи

12 квітня 2024 10:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2024 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
348 569,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2024 10:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2024 11:14
Договір № 131 від 18.04.2024.PDF укладений
18 квітня 2024 11:12