Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування. Середньодніпровська ГЕС. Заміна електричних захистів агрегатів №№ 5, 6 та трансформатора Т-3. Заміна трансформаторів струму на виводах 10,5кВ трансформатора ТВП-13 та ГА№№ 5, 6. Заміна трансформаторів напруги ТНГ 5-2 та ТНГ6-2 ГА№№ 5, 6 філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"
Очікувана вартість
54 047 204,60 UAH
UA-2024-03-29-006773-a ● 154598a8628d416ebc7139434da8be2a
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Наталія ГРИНЮК 380459658623 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:49 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 13:49 |
Очікувана вартість: | 54 047 204,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 540 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 270 200,00 грн. (Двісті сімдесят тисяч двісті гривень нуль копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 270200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування. Середньодніпровська ГЕС. Заміна електричних захистів агрегатів №№ 5, 6 та трансформатора Т-3. Заміна трансформаторів струму на виводах 10,5кВ трансформатора ТВП-13 та ГА№№ 5, 6. Заміна трансформаторів напруги ТНГ 5-2 та ТНГ6-2 ГА№№ 5, 6 філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування. Середньодніпровська ГЕС. Заміна електричних захистів агрегатів №№ 5, 6 та трансформатора Т-3. Заміна трансформаторів струму на виводах 10,5кВ трансформатора ТВП-13 та ГА№№ 5, 6. Заміна трансформаторів напруги ТНГ 5-2 та ТНГ6-2 ГА№№ 5, 6 філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51918, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Рєпіна, 22, філія «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 80 % пропорційно від кожної одиниці вартості обладнання, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури та гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. | Аванс | 30 | Календарні | 57 |
Iнша подія | Замовник може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 50 % від вартості матеріалів, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання від Підрядника рахунку-фактури та гарантії на авансовий платіж, виданої банками або страховими організаціями. | Аванс | 30 | Календарні | 4 |
Iнша подія | Остаточні розрахунки за Договором Замовник здійснює в такому порядку: – за поставлене обладнання – протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі обладнання (устаткування) з відповідними накладними, за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури; – за виконані роботи та/або поставлені матеріали – протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 про кінцевий результат робіт (згідно з додатками до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281), за умови реєстрації Підрядником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Підрядником рахунку-фактури. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 39 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 13:56 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip | |
05 квітня 2024 13:50 |
Тендерна документація зі змінами.RTF | |
05 квітня 2024 13:47 |
Додаток №6 частина 3 зі змінами.7z | |
05 квітня 2024 13:45 |
Додаток №4 зі змінами.RTF | |
05 квітня 2024 13:44 |
Додаток №3 зі змінами.RTF | |
05 квітня 2024 13:43 |
Додаток №1 зі змінами.RTF | |
29 березня 2024 17:21 |
Додаток №6 частина 1.7z | |
29 березня 2024 17:21 |
Додаток №6 частина 2.7z | |
29 березня 2024 15:06 |
Додаток №7.RTF | |
29 березня 2024 15:06 |
Додаток №2.RTF | |
29 березня 2024 15:06 |
Додаток №5.doc |
05 квітня 2024 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2024 13:56 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip
|
|||
05 квітня 2024 13:50 |
Тендерна документація зі змінами.RTF
|
|||
05 квітня 2024 13:47 |
Додаток №6 частина 3 зі змінами.7z
|
|||
05 квітня 2024 13:45 |
Додаток №4 зі змінами.RTF
|
|||
05 квітня 2024 13:44 |
Додаток №3 зі змінами.RTF
|
|||
05 квітня 2024 13:43 |
Додаток №1 зі змінами.RTF
|
|||
29 березня 2024 17:21 |
Додаток №6 частина 1.7z
|
|||
29 березня 2024 17:21 |
Додаток №6 частина 2.7z
|
|||
29 березня 2024 15:06 |
Додаток №7.RTF
|
|||
29 березня 2024 15:06 |
Додаток №2.RTF
|
|||
29 березня 2024 15:06 |
Додаток №5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне звернення по закупівлі
Дата подання: 02 квітня 2024 12:08
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:11
Шановний Замовнику!
У зв’язку з важкою ситуацією, що склалася в енергетичній галузі та існування вірогідності затримки виводу обладнання при виконанні робіт, просимо внести зміни в оплату обладнання що поставляється, п. 2.7.2 Проекту договору, Додаток №4 Тендерної документації та розглянути можливість здійснити його повну оплату після підписання актів приймання-передачі обладнання (устаткування).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни в тендерну документацію.
Продовження терміну подачі пропозицій
Дата подання: 03 квітня 2024 12:05
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:23
Шановний Замовнику! Кінцевий термін подачі пропозиції, указаний у закупівлі - 08.04.2024. У зв’язку з тим, що іноземним постачальникам обладнання потрібен час для оцінки вартості обладнання та опрацювання замовлення і видачі пропозиції та, враховуючи, що наша компанія потребує часу для якісної підготовки тендерної пропозиції, подання пропозиції у встановлений термін не видається можливим. Просимо, на підставі вищевикладеного, Вас піти на зустріч потенційним учасникам, та подовжити строк прийому пропозицій до 12.04.2024.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Строк подання тендерних пропозицій з урахуванням його продовження є достатнім для того, щоб учасник якісно підготував свою тендерну пропозицію та є таким, що не порушує строки відведенні Замовнику для проведення процедури закупівлі відкритих торгів з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
щодо визначення вартості ТП
Дата подання: 03 квітня 2024 12:52
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:23
Шановний Замовнику, в п 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено «Замовник НЕ ПРИЙМАЄ до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.» В той же час на електронному майданчику (див. за посиланням https://smarttender.biz/prozorro-purchase/bid/edit/33699305/) в розкладці «Подача пропозиції по тендеру №23660616» є в наявності застереження для Учасника закупівлі, а саме «Зверніть увагу, в закупівлі НАЯВНА МОЖЛИВІСТЬ ЗАЗНАЧАТИ СУМУ ПРОПОЗИЦІЇ ВИЩЕ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ.».
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей Замовник має право встановити у тендерній документації (ТД) можливість для учасника подавати ТП з ціною, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Якщо замовник дозволяє учаснику подавати таку ТП, він має зазначити в ТД ПРИЙНЯТНИЙ ВІДСОТОК ПЕРЕВИЩЕННЯ ЦІНИ ТП УЧАСНИКА процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, яку визначив в оголошенні про проведення відкритих торгів (далі — оголошення).
Враховуючи наявність протиріччя між вимогами ТД та інформацією, викладеною на електронному майданчику закупівлі (номер у Prozorro UA-2024-03-29-006773-a) просимо надати роз’яснення щодо наявності МОЖЛИВОСТІ ЗАЗНАЧАТИ СУМУ ПРОПОЗИЦІЇ ВИЩЕ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ або відсутності такої наявності.
За результатами наданих роз’яснень просимо внести зміни в ТД або на електронному майданчику (номер у Prozorro UA-2024-03-29-006773-a) у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» .
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначені протиріччя є суттєвими для підготовки економічно обґрунтованої вартості ТП
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей.
Прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком, а тому відповідно п. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів».
Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. не передбачено зазначення Замовником в електронній системі закупівель прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Якщо замовник не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення, або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації, то замовник відхиляє таку тендерну пропозицію відповідно до абзацу четвертого підпункту 2 пункту 44 цих особливостей.
Прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком, а тому відповідно п. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів».
Крім того, Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. не передбачено зазначення Замовником в електронній системі закупівель прийняття чи не прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Щодо позиції в проектній документації
Дата подання: 03 квітня 2024 18:04
Дата відповіді: 05 квітня 2024 14:12
Шановний Замовнику! У тендерній документації, креслення 1417-26-00-177-РЗА1.ВР п.7 зазначено "Купити аналізатор трансформаторів струму CT Analyzer (код замовлення Р0000848). В той же час дана позиція відсутня в кошторисах на придбання обладнання. Просимо роз'яснити, чи потрібно включати даний пристрій до обсягу комерційної пропозиції.
Відповідь: Замовником внесені зміни в Додаток №6 тендерної документації, п. 7, 8 креслення 1417-26-00-177-РЗА1.ВР видалено.
Додаток 5 ТД
Дата подання: 05 квітня 2024 13:46
Дата відповіді: 08 квітня 2024 18:54
Шановний Замовнику! В п.12 ( таблиці 1 Додатку №5 до ТД) в технічних характеристиках «Трансформатор напруги» марка GSES12D зазначено номінальне значення класу точності та потужність додаткової вторинної обмотки напруги нульової послідовності - 0,5/50 ВА. В той же час згідно технічних даних від заводу-виробника саме цього обладнання значення класу точності та потужності додаткової вторинної обмотки напруги нульової послідовності можуть бути тільки 3Р/50, 3Р/100, 6Р/100.
Просимо Вас надати роз’яснення щодо розбіжностей технічних характеристик в тендерній документації (Таблиця 1, Додаток 5 до ТД) з технічними характеристиками заводу-виробника Трансформатору напруги марки GSES12D . В разі необхідності просимо Вас внести зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги, встановлені в п. 12 Таблиці Розділу 5 «Технічні характеристики обладнання» Додатку №5 тендерної документації, а саме номінальне значення класу точності та потужності додаткової вторинної обмотки напруги нульової послідовності є вірними та визначено відповідно до параметрів необхідних для проведення робіт (ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування. Середньодніпровська ГЕС. Заміна електричних захистів агрегатів №№ 5, 6 та трансформатора Т-3. Заміна трансформаторів струму на виводах 10,5кВ трансформатора ТВП-13 та ГА№№ 5, 6. Заміна трансформаторів напруги ТНГ 5-2 та ТНГ6-2 ГА№№ 5, 6 філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-29-006773-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО", Код ЄДРПОУ:21573438
Дата подання: 25 квітня 2024 17:08
Дата подання: 25 квітня 2024 17:08
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі
Приватним акціонерним товариством «Укргідроенерго» (надалі за текстом - Замовник), у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон, ЗУ «Про публічні закупівлі») та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), було оголошено процедуру закупівлі Відкриті торги з особливостями на закупівлю «(ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) ГЕС Укргідроенерго. Реконструкція. ІІ черга. Коригування. Середньодніпровська ГЕС. Заміна електричних захистів агрегатів №№ 5, 6 та трансформатора Т-3. Заміна трансформаторів струму на виводах 10,5кВ трансформатора ТВП-13 та ГА№№ 5, 6. Заміна трансформаторів напруги ТНГ 5-2 та ТНГ6-2 ГА№№ 5, 6 філії «Середньодніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»» Код предмета закупівлі: 45310000-3 (код предмету закупівлі визначено на основі Державного класифікатора ДК 021:2015), учасником яких є Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічна компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО» (надалі за текстом – Скаржник, ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО»).
Розкриття пропозицій учасників відбулось 11.04.2024 року.
17 квітня 2024 о 15:01 Замовник розмістив через систему електронних закупівель Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Науково-технічна компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО" на строк, що не перевищує 20 робочих днів з підстав необхідності розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, яку виявлено замовником під час її розгляду.
17.04.2024 р. Скаржнику через систему електронних закупівель надійшла Вимога про усунення невідповідностей, а саме:
«Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт № 2.1 таблиці № 4 додатка № 1 тендерної документації.
Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника:
1. Учасник не підтвердив, що ступінь локалізації запропонованого згідно пунктів 18 та 19 таблиці розділу 5 Додатку № 5 тендерної документації товару/обладнання є не менше, ніж 20 відсотків. На виконання вимог пункту № 2.1 таблиці № 4 додатка № 1 тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист від 05.04.2024, в якому зазначено унікальний номер товару/обладнання (ID) 06f9b525cad84ffa983006e090ebc885 присвоєний електронною системою закупівель. Але за вказаним вище унікальним номером товару/обладнання (ID) в електронній системі закупівель, за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=15 розміщено інший товар/обладнання, а саме: «Вимірювальний трансформатор струму ТПОЛУ-10 ПП «БІОНТОП»».
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлені документи згідно з вимогами пункту 2.1 таблиці № 4 додатка № 1 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Невідповідності мали бути усунені Скаржником до 15 год. 03 хв. 18.04.2024, що і було ним здійснено у встановлений строк та у відповідності до вказівок Замовника, а саме: завантажено через електронну систему закупівель оновлені документи згідно з вимогами пункту 2.1 таблиці № 4 додатка № 1 тендерної документації (файл «Щодо усунення невідповідностей.rar», дата та час завантаження – 18.04.2024 р., 14 год. 26 хв.).
22 квітня 2024 року з Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 60/2024/1 від 22.04.2024 (надалі за текстом - Протокол розкриття), Скаржнику стало відомо, що тендерну пропозицію ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО» було визнано найбільш економічно вигідною, проте пропозиція була відхилена Замовником на підставі Підпункт 1 пункту 44 Особливостей, з зазначенням підстави відмови та обґрунтуванням:
«Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель 17.04.2024 о 15:03:01 год повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасником змінено запропоновані у складі тендерної пропозиції згідно пунктів 18 та 19 таблиці розділу 5 Додатку № 5 тендерної документації трансформатори струму TCBS-12-0.5.22.3 та TCBS-12-01.02.03 на ТПОЛУ-10-1.2-4Г-10Р//10Р-1500//5 У2 та ТПОЛУ-10-1.2-1Г-0,2S//0,5-100//5У2 відповідно, що є зміною предмету закупівлі (його найменування, марку, модель тощо).»
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених в
ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», з огляду на нижченаведене. Тендерна пропозиція ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО» повністю відповідає вимогам тендерної документації і безперечним є той факт, що оскаржуване рішення Замовника має прямий і при чому негативний вплив на права та охоронювані законом інтереси Скаржника, як учасника даної закупівлі.
ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО», як учасник цієї процедури закупівлі, є реальним претендентом на перемогу в закупівлі та укладення саме з ним відповідного договору про закупівлю, оскільки саме його цінова пропозиція була найнижчою, як до початку, так і після закінчення аукціону, і саме намір відновити своє порушене право та охоронювані законом інтереси і спонукали Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічна компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО» до подачі цієї скарги.
Крім того, відхиливши пропозицію ТОВ «НТК ЕНПАСЕЛЕКТРО», Замовник тим самим зменшив собі можливість вибору оптимальної пропозиції щодо ціни та якості.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2024 15:54
рішення від 29.04.2024 № 7501.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2024 15:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2024 № 8134.pdf
Дата публікації: 08 травня 2024 13:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО" |
49 720 681,71
UAH з ПДВ
|
49 720 681,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" |
51 950 000,00
UAH з ПДВ
|
51 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВП "ЕНЕРГОРІШЕННЯ" |
54 034 929,48
UAH з ПДВ
|
54 034 929,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Науково-Технічна Компанія ЕНПАСЕЛЕКТРО" #21573438 |
Відхилено |
49 720 681,71
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 15:03
|
КОРПОРАЦІЯ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ "СОЮЗ" #21004686 |
Відхилено |
51 950 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 14:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВП "ЕНЕРГОРІШЕННЯ" #40770940 |
Очікує рішення |
54 034 929,48
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 14:45
|