Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24
Очікувана вартість
349 915,51 UAH
UA-2024-03-29-006101-a ● 5df46a4199414dc2848f1775f01e058e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячо-юнацька спортивна школа Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22059790 |
Місцезнаходження: | 10030, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Хлібна,24 |
Контактна особа: |
Шевчук Павло Володимирович +380412420429 zt.sport_school@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:34 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2024 15:34 |
Очікувана вартість: | 349 915,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Мегават-година
ВСТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ, СИСТЕМИ ПЕРЕДАВАННЯ ТРИВОЖНИХ СПОВІЩЕНЬ ТА СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЕВАКУЮВАННЯМ ЛЮДЕЙ НА ОБ’ЄКТІ: ПРИМІЩЕННЯ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ: ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ, М. ЖИТОМИР, ВУЛ. ХЛІБНА, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10030, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Хлібна,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 23:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 23:06 |
Зміни до тендерної документації 19.04.24.docx | |
19 квітня 2024 23:06 |
Тендерна документація Пожежна зі змінами 19.04.docx | |
18 квітня 2024 13:02 |
Додаток 4 Проект договору Пожежна змінами.docx | |
18 квітня 2024 13:02 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасника Пожежка змінами.docx | |
18 квітня 2024 13:02 |
Додаток 2 Технічне завдання Пожежка зі змінами.docx | |
18 квітня 2024 13:02 |
Додаток 6 Лист-згода Пожежна змінами.docx | |
18 квітня 2024 13:02 |
Додаток 5 Форма тендерної пропозиції Пожежна змінами.docx | |
18 квітня 2024 13:02 |
Додаток 1 до тенд докум Пожежна зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 01 квітня 2024 11:30
Дата відповіді: 01 квітня 2024 14:14
Встановлена вимога до підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: наявність інженера з технічного нагляду. Підкажіть, будь ласка, що це за спеціаліст? І для чого його потрібно мати учасникам? Ваш предмет закупівлі - "Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей". Дані послуги регулюються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до Кадрових вимог даних Ліцензійних умов, в учасників має бути:
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Відповідно до законодавства, в учансиків повинні бути Керівник робіт, електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Ніякого інженера з технічного нагляду законодавством не передбачено. Видаліть дану вимогу та внесіть необхідні зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за звернення
У Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» , а саме: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Внесено зміни і Додаток 1 викладено у новій редакції.
Дякуємо за звернення
У Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» , а саме: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
* Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Внесено зміни і Додаток 1 викладено у новій редакції.
Стосовно Технічного завдання
Дата подання: 02 квітня 2024 14:32
Дата відповіді: 19 квітня 2024 22:28
Шановний замовнику, у Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання" в таблиці Відомість ресурсів та обсягів робіт викладений лише перелік робіт та немає переліку основного протипожежного обладнання яке буде встановлено на об’єкті. Прохання викласти перелік обладнання або відомість ресурсів для розрахунку ДЦ.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Тендерна документація по закупівлі складена із дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами).
Отже, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. Правомірність дій Замовника підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Тендерна документація по закупівлі складена із дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами).
Отже, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. Правомірність дій Замовника підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відсутній перелік обладнання
Дата подання: 18 квітня 2024 13:27
Дата відповіді: 19 квітня 2024 22:29
Шановний замовнику, у Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання" в таблиці Відомість ресурсів та обсягів робіт викладений лише перелік робіт та немає переліку основного протипожежного обладнання яке буде встановлено на об’єкті. Прохання викласти перелік обладнання або відомість ресурсів для розрахунку ДЦ.
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Тендерна документація по закупівлі складена із дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами).
Отже, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. Правомірність дій Замовника підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У технічних специфікаціях може зазначатися інформація про передачу прав інтелектуальної власності на предмет закупівлі. У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Таким чином, Тендерна документація по закупівлі складена із дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Постанови від 12 жовтня 2022р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами).
Отже, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі. Правомірність дій Замовника підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-29-006101-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Охорона Мастерс Сервіс, Код ЄДРПОУ:43144635
Дата подання: 02 квітня 2024 17:16
Дата подання: 02 квітня 2024 17:16
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС»
61068, м. Харків, Сабурівська Набережна, будинок 5, кімната 32
код ЄДРПОУ: 43144635
Тел. +38(050)5304437
Замовник:
Дитячо-юнацька спортивна школа
Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22059790
Місцезнаходження:
10030, Україна , Житомирська обл.,
Житомир, вул. Хлібна,24
E-mail: zt.sport_school@ukr.net
№ оголошення: UA-2024-03-29-006101-a
ID: 5df46a4199414dc2848f1775f01e058e
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»
29 березня 2024 року Дитячо-юнацька спортивна школа Житомирської міської ради (далі – Замовник) оприлюднив оголошення за ідентифікатором UA-2024-03-29-006101-a про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи», очікувана вартість закупівлі – 349 915,51 UAH з ПДВ, кінцевий строк подання пропозицій – 06 квітня 2024 00:00.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
з урахуванням цих Особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС» (далі - Скаржник) зазначає, що Замовник допустився порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними, порушують наші законні права та інтереси, та обмежують наше право на участь у цій закупівлі.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері надання протипожежних послуг та претендує на участь та перемогу у закупівлі UA-2024-03-29-006101-a, то використовує своє право на оскарження ряду вимог ТД Замовника, а саме:
Згідно ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасник окрім іншого має надати
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі, з огляду на наступне:
Ми маємо Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», отриману у відповідності до Ліцензійних умов (Постанова КМУ№ 852 від 23.11.2016).
Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення":
Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі - ліцензія).
Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення
6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
8. Під час провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний: використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації; вести журнали обліку виконаних робіт (наданих послуг) протипожежного призначення за формою згідно з додатками 5-10.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити
іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник
вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що ліцензійними умовами не передбачено необхідності надання «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення»
Враховуючи наведене, вимоги Документації, а саме:
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» не узгоджуються з ліцензійними умовами.
Ми не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча маємо ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та здатні виконувати роботи та надавати послуги, передбачені технічним завданням, оскільки не маємо та не повинні мати «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Скаржник має ліцензію, отриману у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, а тому має усі законні права виконувати роботи, передбачені технічним завданням.
Проте Скаржник не може прийняти участь у даній процедурі, хоча має ліцензію на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення та здатен виконувати роботи, передбачені технічним завданням, оскільки не має та не повинен мати «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
Вимога, що встановлена Замовником у ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме:
«Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення» є дискримінаційною для Скаржника, як потенційного Учасника даної процедури закупівлі.
Проте зазначаємо, що окрім ліцензії на виконання робіт / надання послуг протипожежного призначення Скаржник має документ, якій підтверджує відповідність виконання робіт / надання послуг за кодами ДКПП 43.21, 43.29, 71.12, 80.10, 80.20 стандартам управління якістю, а саме: Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»), що повністю підтверджує якість послуг в тому числі і до монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації.
Зважаючи на викладене, з метою забезпечення нашої участі у закупівлі звертаємося до Комісії та просимо зобов’язати Замовника видалити вимогу ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, а саме: «Сертифікат* ДСТУ 8965:2019«Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Загальні положення».
У якості доказів надаємо Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852, Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 04.11.2019. №628, Сертифікати ДСТУ ISO (Сертифікат ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи», Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачаннь. Вимоги», Сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування», Сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення», Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», Сертифікат на систему менеджменту соціальної відповідальності SA 8000:2014, Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання»).
Дискримінаційні умови, що містяться в вимогах тендерної документації, порушують права та законні інтереси ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС СЕРВІС», як учасника ринку, Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому.
Крім того, ми є реальними учасником ринку відповідних послуг, проте через порушення Замовником частини 1 статті 5 та інших положень Закону України «Про публічні закупівлі» ми не можемо прийняти участь у закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначені обґрунтування.
Директор ____________________ Босий М. О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2024 18:43
рішення від 04.04.2024 №6038.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 18:42
інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2024 №6623.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 12:39
рішення від 15.04.2024 №6623.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: У закупівлю UA-2024-03-29-006101-a "«Встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Дитячо-юнацької спортивної школи Житомирської міської ради: Житомирська область, м. Житомир, вул. Хлібна, 24 за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3-Електромонтажні роботи»" Замовником будуть внескеі зміни відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6623-р/пк-пз від 15.04.2024
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2024 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В" |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
290 000,04
UAH з ПДВ
|
250 000,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
258 500,00
UAH з ПДВ
|
258 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
315 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ-В" #37808790 |
Переможець |
215 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 12:30
|