Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39290000-1 Фурнітура різна (39294100-0 інформаційна та рекламна продукція) (іменні бейджі з магнітом; табличка А4)
Очікувана вартість
2 630,00 UAH
UA-2024-03-29-006014-a 59035eb24408409b9144891ac8f54a74
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навітній Олег Юрійович

+380512411974
+380512415537
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Навітній Олег Юрійович
+380512411974, +380512415537
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Річний план закупівель на 2024р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Іменні бейджі з магнітом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
1 штука
Табличка А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка та/або накладної на оплату товару за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

29 березня 2024 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сова Євген Валентинович
#2978224830
Переможець 2 630,00
UAH
29 березня 2024 14:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 14:24
Договір №164 від 29.03.2024.PDF укладений
29 березня 2024 14:24