Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Відновлення віконних та дверних отворів)
Очікувана вартість
8 002 937,23 UAH
UA-2024-03-29-005900-a ● 61162f7fac984daeafbe52555ef6c0e7
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 63460, Україна , Харківська обл., с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Контактна особа: |
Темнохуд Андрій Іванович 380504479384 temnokhud@zmtes.centrenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:28 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:28 |
Очікувана вартість: | 8 002 937,23 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 029,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Строк виконання робіт не більше 100 календарних днів після отримання Виконавцем від Замовника письмової заявки на початок виконання робіт. Заявка на початок виконання робіт надсилається Виконавцю на поштову адресу (місцезнаходження), вказану в договорі, поштовим відправленням з оголошеною цінністю з описом вкладення і з повідомленням про його вручення та електронною поштою на електронну адресу Виконавця. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення віконних та дверних отворів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2, виділені відповідальною особою Замовника ділянки на території Зміївської ТЕС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця після підписання Сторонами Актів прийому-передачі виконаних робіт на протязі 180 календарних днів. Строк виконання робіт не більше 100 календарних днів після отримання Виконавцем від Замовника письмової заявки на початок виконання робіт. Заявка на початок виконання робіт надсилається Виконавцю на поштову адресу (місцезнаходження), вказану в договорі, поштовим відправленням з оголошеною цінністю з описом вкладення і з повідомленням про його вручення та електронною поштою на електронну адресу Виконавця. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 10:23 |
перелік змін до ТД .doc | |
04 квітня 2024 10:23 |
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.pdf | |
04 квітня 2024 10:23 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 7 Перелік документів що подається переможцем.doc | |
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf | |
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 6 Довідка про відсутність підстав для відмови.doc | |
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 4 Проект договору.pdf | |
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 5 Письмова згода учасника.doc | |
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc |
04 квітня 2024 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2024 10:23 |
перелік змін до ТД .doc
|
|||
04 квітня 2024 10:23 |
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.pdf
|
|||
04 квітня 2024 10:23 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 7 Перелік документів що подається переможцем.doc
|
|||
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf
|
|||
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 6 Довідка про відсутність підстав для відмови.doc
|
|||
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 4 Проект договору.pdf
|
|||
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 5 Письмова згода учасника.doc
|
|||
29 березня 2024 14:13 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення-зауваження
Дата подання: 02 квітня 2024 11:10
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:30
Доброго дня, у Ваших технічних вимогаг до предмету закупівлі, а саме вимои до склопакету вказана формула 4і-14arg-4i-14arg-4i тобто в даному склопакеті 3 скла з напиленням (енергозбереженням), хотілось би зауважити наступне склопакет з даною формулою технологічно виготовити неможливо, так як технологічно в двокамерних склопакетах з двома склами з (напиленням) енергозбереженням має бути встановлено одне звичайне (без напилення) скло між ними, для уникнення такого ефекту як "термошок" щоб не було руйнування склопакету, зазначте правильну формулу склопакету шляшом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь ініціатора закупівлі- відділу капітального будівництва та реконструкції.
Ваші зауваження прийняті до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Ваші зауваження прийняті до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Уточнення (Дискримінаційна вимога)
Дата подання: 02 квітня 2024 11:24
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:31
Доброго дня, відповідно Вашого технічного завдання (Додаток 3 Технічні вимоги), до металопластикових та алюмінієвих конструкцій застосовується склопакет 40мм, вважаємо дану вимогу дискримінаційною так як є виробники металопластикових та алюмінієвих конструкцій, які застосовують при виготовленні своїх конструкцій склопакети з шириною від 40мм, які відповідають "ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція та енергоефективність будівель" та "ДСТУ EN 14351-1:2020 Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері", просимо Вас внести відповідні зміни до документації вказавши вимоги до склопакетів ширину від 40мм, щоб прибрати дану дискримінаційну вимогу не обмежувавши коло потенційних учасників закупівлі та проведення максимально прозорої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь ініціатора закупівлі- відділу капітального будівництва та реконструкції. Ваші зауваження прийняті до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Уточненя-роз'яснення
Дата подання: 02 квітня 2024 11:51
Дата відповіді: 03 квітня 2024 15:34
Доброго дня, відповідно до Додатку 3 Технічні вимоги п.11.3 Виконавець після укладання договору до початку робіт повинен надати графік воконання робіт з відновлення віконних та дверних отворів та п.11.8 Строк виконання робіт не більше 100 календарних днів після отримання Виконавцем від Замовника письмової заявки на початок виконання робіт. Хотілось би уточнити яким чином має бути складений даний графік, якщо невідомо коли буде надана заявка та на який об'єм робіт? надайте роз'яснення стосовно цих пунктів, або вкажіть хочаб які це будуть місяці та які об'єми робіть, тобто це буде одна заявка на весь об'єм робіт чи це буде декілька заявок на протязі поточного року на кожен з яких буде свій індивідуальних графік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь ініціатора закупівлі- відділу капітального будівництва та реконструкції.
Графік виконання робіт повинен надати Виконавець після укладання договору до початку виконання робіт (без прив’язки до календарних дат). Відправною датою виконання робіт, буде дата вказана в заявці замовника. Строк виконання робіт має складати не більше 100 календарних днів, у відповідності до п.11.8 Додатку №3 Технічних вимог.
Письмова Заявка замовника буде надана Виконавцю на весь обсяг робіт, вказаний в п.1 Додатку №3 Технічних вимог
Графік виконання робіт повинен надати Виконавець після укладання договору до початку виконання робіт (без прив’язки до календарних дат). Відправною датою виконання робіт, буде дата вказана в заявці замовника. Строк виконання робіт має складати не більше 100 календарних днів, у відповідності до п.11.8 Додатку №3 Технічних вимог.
Письмова Заявка замовника буде надана Виконавцю на весь обсяг робіт, вказаний в п.1 Додатку №3 Технічних вимог
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" |
7 058 759,00
UAH
|
7 058 759,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
7 814 166,67
UAH
|
7 814 166,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" |
7 983 350,00
UAH
|
7 983 350,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" #34016825 |
Очікує рішення |
7 058 759,00
UAH
|
10 квітня 2024 11:57
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 15:07 |
Кінець періоду оскарження: | 18 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до рішення робочої групи з питань закупівель та згідно пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Відновлення віконних та дверних отворів) в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
07 травня 2024 15:07
|
Електронний підпис |
07 травня 2024 14:48
|
Протокол відміни торгів.pdf |