Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання систем відеоспостереження, послуги з монтажу та налаштування обладнання на об'єктах Банку
Очікувана вартість
2 622 500,00 UAH
UA-2024-03-29-004076-a be74c26e09d04ae1b4ffdaceae84a4da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександра САДИКА

+380445941170 osadyka@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Олександра САДИКА
+380445941170
osadyka@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2024 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:06
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:06
Очікувана вартість: 2 622 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Код згідно з ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»

Код згідно з ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
303 штука
Обладнання систем відеоспостереження, послуги з монтажу та налаштування обладнання на об'єктах Банку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник протягом 10 (десяти) операційних (банківських) днів, після підписання Сторонами цього Договору та на його підставі, здійснює Виконавцю попередню оплату у розмірі 70% (сімдесят відсотків) від Загальної вартості Договору Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару Замовник протягом 10 (десяти) операційних (банківських) днів з моменту підписання Сторонами Загального Акта сплачує Виконавцю остаточний платіж у розмірі 30% (тридцять відсотків) від Загальної вартості Договору Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ" 2 529 013,20
UAH з ПДВ
2 430 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЗНЬ" 2 569 650,00
UAH з ПДВ
2 439 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2024 14:35
Електронний підпис
24 квітня 2024 14:06
13.2 Довідка банк.pdf
24 квітня 2024 14:06
13.1 Довідка банк.pdf
24 квітня 2024 14:06
13. Довідка банк.pdf
24 квітня 2024 14:06
12. Проект договору.docx
24 квітня 2024 14:06
9.2 Протокол.pdf
24 квітня 2024 14:06
9 наказ №CІ-1.pdf
24 квітня 2024 14:06
7 Довідка банкрутство.pdf
24 квітня 2024 14:06
6 Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2024 14:06
5 Сінтюк МВС 16.04.2024.rar
24 квітня 2024 14:06
3. Витяг.pdf
24 квітня 2024 14:06
2. Податкова.rar
24 квітня 2024 14:06
1 ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО ЦІНИ.pdf
18 квітня 2024 11:01
Електронний підпис
17 квітня 2024 17:38
Електронний підпис
17 квітня 2024 17:33
Протоколи випробувань.pdf
17 квітня 2024 16:46
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:15
Протоколи випробувань.pdf
17 квітня 2024 16:15
Протокол №1.pdf
12 квітня 2024 09:49
Електронний підпис
12 квітня 2024 09:49
Електронний підпис
12 квітня 2024 09:48
Електронний підпис
12 квітня 2024 09:48
Електронний підпис
11 квітня 2024 17:41
10.1 Опис.pdf
11 квітня 2024 17:41
4.2 Договір Ощад + акт.pdf
11 квітня 2024 17:41
10 Статут копія.pdf
11 квітня 2024 17:41
2.2 Тех паспорт.pdf
11 квітня 2024 17:41
9.2 протокол0001.jpg
11 квітня 2024 17:41
8 Гарантійний лист.pdf
11 квітня 2024 17:41
9 наказ №CІ-1.pdf
11 квітня 2024 17:41
7 Авторизація HIKVISION.pdf
11 квітня 2024 17:41
9.3 протокол0002.jpg
11 квітня 2024 17:41
11 Довідка щодо санкцій.pdf
11 квітня 2024 17:41
1 ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО ЦІНИ.pdf
11 квітня 2024 17:41
4.1 Договір + акт.pdf
11 квітня 2024 17:41
3.1 Протоколи.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 20:27
Електронний підпис
12 квітня 2024 20:24
Виписка з ЄДР.pdf
12 квітня 2024 20:24
ВИТЯГ ЄДРПОУ 01.2024.pdf
12 квітня 2024 20:24
ВИТЯГ ед податку.pdf
12 квітня 2024 20:24
Транспорт.rar
12 квітня 2024 20:24
Аналогічний договір.pdf
12 квітня 2024 20:24
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 20:24
HIKVISION_31754153_531.pdf
12 квітня 2024 20:24
Аналогічний договір _.pdf
12 квітня 2024 20:24
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЗНЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
#41692113
Переможець 2 430 600,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 16:08

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "Системна Інтеграція" (далі-Учасник) Замовником відповідно пп. 1.3. п.1 ч.1 Розділу 3 документації вимагалось надання довідки Учасника у довільній формі, що містить детальний опис наявності приладів та електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг (підтвердити копіями протоколів (-у) випробування на діелектричну міцність вимірювальних приладів учасника, що будуть використовуватися при наданні послуг з додаванням бирок вимірювальних приладів, бирок електроінструменту). Учасник завантажив відповідну довідку, але для підтвердження завантажив протоколи випробувань та бирки , які не дійсні, а саме: - у протоколі №120 від 25 вересня 2023 р. (зазначено , що дата наступного випробування повинна бути проведена 25.03.2024, також дана інформація зазначена на бирках); - у протоколі №006 від 02 лютого 2023 р. (зазначено , що дата наступного випробування повинна бути проведена 02 лютого.2024, також дана інформація зазначена на бирках); - у протоколі №163 від 26 жовтня 2023 року та бирках мають термін наступного випробування 26 квітня 2024 року (на період дії договору будуть неактуальні). З урахуванням викладеного завантажити документальні матеріали, які актуальні на час розкриття пропозиції та дії договору. Відповідно до вимоги п.п. 1.11 п.1 ч.1 Розділу 3. Документації, щодо копій документів які підтверджують повноваження посадової особи Учасника, Учасником надано протокол зборів учасників у форматі Jpeg. Відповідно п.3 ч.1 Розділу 3 тендерної документації зазначено: «Окремі Jpeg-файли (наприклад, окремих оцифрованих різних документів паперового носія), необхідно конвертувати в PDF формат зі створенням багатосторінкового документу іменованого кольорового PDF-файлу». Просимо виправити зазначені вище недоліки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНА ІНТЕГРАЦІЯ"
#41692113
2 430 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДД_1 до Дог №ЕТ-74_24 від 09.05.2024 (print).pdf зміни до договору
10 травня 2024 07:31
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 15:36
ЕТ-74_24 Договір СВС ТОВ Системна Інтеграція підп..pdf укладений
03 травня 2024 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору та викласти його у новій редакції, а саме: «4.1. Ціна Договору визначається відповідно до Специфікації (Додаток № 1 до цього Договору) та складає 1 952 070,00 грн (Один мільйон дев'ятсот п'ятдесят дві тисячі сімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ, крім того ПДВ – 390 414,00 грн (Триста дев’яносто тисяч чотириста чотирнадцять гривень 00 копійок), разом з ПДВ – 2 342 484,00 грн. (Два мільйони триста сорок дві тисячі чотириста вісімдесят чотири гривні 00 копійок). Додатки до договору №1, 2, 3 - викладені в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ЕТ-74/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML