Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)
Очікувана вартість
1 942 795,00 UAH
UA-2024-03-29-002722-a ● 3541f39037c040e8abf427a4d2a9d56b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 sv.tender106@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 11:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 942 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 713,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 11:05 |
ТД_просочування деревних конструкцій.docx | |
29 березня 2024 11:05 |
Додаток 5 Проєкт договору просочування деревних констр.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 квітня 2024 10:49
Дата відповіді: 03 квітня 2024 11:35
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте надати у складі пропозиції "документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника або субпідрядної організації за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо малярів, інженера з охорони праці." Роботи з вогнезахисту виконуються згідно "Правил з вогнезахисту" затверджених наказом МВС №1064 від 26.12.2028р. В Правилах з вогнезахисту затверджений конкретний перелік посад і працівників, які вимагаються для надання послуг з вогнезахисної обробки. Наявність в учасника інженера з охорони праці є дискримінаційною вимогою. Дана вимога вже оскаржується в АМКУ по іншій закупівлі. Вимагаємо прибрати з вимог надання на інженера з охорони праці документу (акту, або довідки, або іншого документу) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику !
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), тобто послуги підвищеної небезпеки.
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442:
«Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Також при виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 «Критерії оцінки умов праці» Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні робіт;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо).
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Також, просимо Вам ознайомитися з рішеннями АМКУ щодо даної вимоги, згідно з якими, така вимога визнана законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників закупівлі.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), тобто послуги підвищеної небезпеки.
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442:
«Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Також при виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 «Критерії оцінки умов праці» Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні робіт;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо).
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Також, просимо Вам ознайомитися з рішеннями АМКУ щодо даної вимоги, згідно з якими, така вимога визнана законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників закупівлі.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 02 квітня 2024 10:52
Дата відповіді: 03 квітня 2024 11:44
Шановний Замовнику! В Додатку 1 ви вимагаєте надати Протокол випробувань на відповідність вимогам п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини. Вказавши конкретний пункт конкретного ГОСТу, ви цим самим звужуєте коло потенційних учасників, які мають протокол випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини, виданий згідно інших ГОСТ, ДСТУ. В Україні визначення показника корозійної дії не обмежується тільки одним ГОСТ 30219-95. Вимагаємо внести зміни в тендену документацію, прибравши посилання на п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 або зазначити "надати протокол випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 чи іншого ГОСТ, ДСТУ"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику !
ГОСТ 30219-95 є діючим міждержавним стандартом, затверджений Наказом від 18.12.1996 № 544 та стосується вогнезахисту (просочення) дерев’яних конструкцій.
Звертаємо Вашу увагу, що під час надання послуг Учасник має застосовувати вогнезахисну суміш, що створює максимально високий захист від вогню - група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А.
Посилання на вогнезахисну суміш підгрупи IA визначається саме до п 3.4.2. ГОСТ 30219-95, а саме передбачається, що вогнезахисна деревина 1 групи поділяється на три підгрупи, серед яких : IA - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі.
Отже, вимога не є дискримінаційно, та визначено згідно норм, стандартів, які є чинними в Україні
ГОСТ 30219-95 є діючим міждержавним стандартом, затверджений Наказом від 18.12.1996 № 544 та стосується вогнезахисту (просочення) дерев’яних конструкцій.
Звертаємо Вашу увагу, що під час надання послуг Учасник має застосовувати вогнезахисну суміш, що створює максимально високий захист від вогню - група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А.
Посилання на вогнезахисну суміш підгрупи IA визначається саме до п 3.4.2. ГОСТ 30219-95, а саме передбачається, що вогнезахисна деревина 1 групи поділяється на три підгрупи, серед яких : IA - важкогорюча деревина, нездатна до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі.
Отже, вимога не є дискримінаційно, та визначено згідно норм, стандартів, які є чинними в Україні
Дискримінація
Дата подання: 02 квітня 2024 11:10
Дата відповіді: 03 квітня 2024 13:03
Шановний Замовнику! Вимагаючи п.1.7 Додатку 2 копію протоколу (ів) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, складеного із застосуванням методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261, ви дискримінуєте та штучно обмежуєте конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі. Так, Ви хочете бачити у складі тендерної пропозиції учасника, НЕ протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які відповідно до чинного законодавства України складаються із застосуванням методики, яку визначає для себе уповноважений випробувальний центр, який суб’єкт господарювання вибирає на власний розсуд, а виключно протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які складаються із застосуванням методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261.
По-друге, відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства), зазначений протокол (а саме протокол (и) випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, із застосуванням методики № 181-2015, затвердженої листом ДСНС України від 11.07.2014 року № 26-9049/261) має містити відомості щодо втрати маси зразка після випробувань до піддавання прискореному старінню не більше 5% (відповідно ГОСТ 16363-98). Втрата маси зразків випробувань не більше 5% стосується НЕ строку придатності, а Групи вогнезахисної ефективності. Тому, показник втрати маси зразків випробувань не більше 5% не повинен бути у протоколі на строк експлуатації. Дана вимога вже оскаржується в АМКУ по іншій закупівлі. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію! Хватить прописувати тендерну документацію під конкретний розчин, а саме ANTIFIRE IMPREGNAT та конкретного учасника, а саме ТОВ "ГАРАНТ СПЕЦМОНТАЖ" в субпідряді з ТОВ "ЕКСПОБУД КОНСАЛТИНГ" !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику !
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Жодним нормативним документом не визначений ВИЧЕРПНИЙ перелік документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), тобто послуги підвищеної небезпеки.
Учасники повинні застососувати суміш, яка не здатна до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі.
Строк придатності вогнезахисної речовини визначається за результатами клiматичних або перiодичних випробувань.
Замовник не порушує права та законні інтереси Учасників, встановлюючи вимоги, які дають змогу підтвердити якість, безпечність та інші необхідні технічні характеристики суміші. Також встановлюючи вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі замовник завжди допускає можливість використовувати учасниками «еквівалент», зберігаючи при цьому технічні характеристики.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Жодним нормативним документом не визначений ВИЧЕРПНИЙ перелік документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), тобто послуги підвищеної небезпеки.
Учасники повинні застососувати суміш, яка не здатна до самостійного горіння тривалий час в умовах розвиненої пожежі.
Строк придатності вогнезахисної речовини визначається за результатами клiматичних або перiодичних випробувань.
Замовник не порушує права та законні інтереси Учасників, встановлюючи вимоги, які дають змогу підтвердити якість, безпечність та інші необхідні технічні характеристики суміші. Також встановлюючи вимоги щодо технічних характеристик предмету закупівлі замовник завжди допускає можливість використовувати учасниками «еквівалент», зберігаючи при цьому технічні характеристики.
Тендерна документація прописана під конкретний розчин та учасника!
Дата подання: 02 квітня 2024 11:30
Дата відповіді: 03 квітня 2024 13:04
Шановний Замовнику! Пунктом 1.5 Додатку 2 "Під час надання послуг Учасник має застосовувати вогнезахисну речовину, що створює максимально високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства), про що у складі пропозиції надає документи від виробника, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А, а саме: сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого органу сертифікації (оцінки відповідності) або протоколи випробування (видані уповноваженим випробувальним центром (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025)) , що підтверджують показники підгрупи 1А згідно пунктів 3.4.2, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТУ 30219-95." Прописавши у вимогах конкретні пункти ГОСТу, ви цим самим звужуєте коло потенційних учасників. Сертифікат відповідності та протоколи випробувань НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ, які видає потенційний учасник. Їх видає випробувальні центри, акредитовані лабораторії на підставі чинного законодавства. Виробник розчину не може вказувати акредитованій лабораторії, як оформляти протоколи та яку інформацію в них вказувати. Тому, прописані вами пункти 3.4.2, 3.4.5, 3.5.9, 3.5.10 ГОСТУ 30219-95 у вимогах є дискримінаційними. Вимагаємо внести зміни і прибрати посилання на пункти ГОСТ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання сертифікату та протоколів, не містить посилання про видання таких документів Учасником.
Сертифікат відповідності повинен бути від Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого органу сертифікації (оцінки відповідності), протоколи - видані уповноваженим випробувальним центром. При цьому, такі документи оформлює виробник суміші. Рекомендуємо звернутися до виробника щодо вищезазначених документів.
Сертифікат відповідності повинен бути від Державного центру сертифікації ДСНС України чи іншого органу сертифікації (оцінки відповідності), протоколи - видані уповноваженим випробувальним центром. При цьому, такі документи оформлює виробник суміші. Рекомендуємо звернутися до виробника щодо вищезазначених документів.
Дикримінація
Дата подання: 02 квітня 2024 11:32
Дата відповіді: 03 квітня 2024 13:10
Шановний Замовник! Пунктом 1.6 ви вимагаєте: Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, кількість шарів нанесення вогнезахисної суміші, яка планується учасником до застосування, не повинна перевищувати двох (механізованим спосіб нанесення) або трьох (при ручному нанесенні), що має бути підтверджено у складі пропозиції протоколами випробувань, наданими Учасником згідно п. 1.4. та 1.5 цього Додатку. Зазначаємо, що є певні правила до оформлення протоколів випробувань. Кількість шарів нанесення не є обов'язковою інформацією для наявності в протоколі. Іншу, другорядну інформацію, кожна лабораторія сама вирішує включати в протокол чи ні. Виробник розчину не може вказувати акредитованій лабораторії, як оформляти протоколи та яку інформацію в них вказувати. Тому, наявність шарів нанесення в протоколах випробувань є дискримінаційною вимогою, забаганкою Замовника та фірми, яка має виграти дану закупівлю. Вимагаємо прибрати даний пункт з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику !
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Жодним нормативним документом не визначений ВИЧЕРПНИЙ перелік документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Вважаємо, що замовник не порушує права та законні інтереси учасників, встановлюючи вимоги, які дають змогу підтвердити якість, безпечність та інші необхідні технічні характеристики суміші. Встановлюючи дані вимоги замовник лише намагається забезпечити якісне надання послуг щодо предмету закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі»: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Жодним нормативним документом не визначений ВИЧЕРПНИЙ перелік документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Вважаємо, що замовник не порушує права та законні інтереси учасників, встановлюючи вимоги, які дають змогу підтвердити якість, безпечність та інші необхідні технічні характеристики суміші. Встановлюючи дані вимоги замовник лише намагається забезпечити якісне надання послуг щодо предмету закупівлі.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 02 квітня 2024 16:41
Дата відповіді: 03 квітня 2024 13:16
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити всі дискримінаційні вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» . а саме:
Вимогами п.1.15 Додатку 4 до тендерної документації, передбачено надання:
Надати документ, який підтверджує впровадження на підприємстві системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовища, а саме сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання», виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат, отриманий на підставі діючого на даний час нормативного документу.
Звертаємо Вашу увагу , що встановлена вимога є дискримінаційною, про що свідчать рішення АМКУ, та не має жодного відношення до предмета закупівлі.
Також, встановлена Вами вимога 2.4. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника або субпідрядної організації за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо малярів, інженера з охорони праці. Такий документ повинен містити рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. Підтвердити факт проведення контролю (перевірки) Держпраці за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці, правильністю застосування списків виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах (461-2016-п), Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці (1290-97-п), Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня (163-2001-п), Переліків робіт із особливо шкідливими і особливо важкими та шкідливими і важкими умовами праці, на яких встановлюється підвищена оплата праці, та інших нормативно-правових актів, відповідно до яких надаються пільги та компенсації працівникам за роботу із шкідливими умовами праці (шляхом листа від Держпраці, або іншого документального засвідчення проведення такого контролю (перевірки).
Хочеться особливо, звернути Вашу увагу на те, що атестація робочих місць проводиться відповідно до постави КМУ від 01.08.1992 р. № 442 та Методичних рекомендацій від 01.09.1992 р. № 41. Враховуючи постанови КМУ від 10.09.2014 р. № 442, від 11.02.2015 р. № 100 та від 11.02.2015 р. № 96 .
Підприємство вивчає норми охорони та гігієни праці щодо свого виробництва, а також: Списки № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, Списки виробництв, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці та Списки виробництв, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня.
Предмет закупівлі не включає в себе та не передбачає залучення до надання послуг працівників. Відповідно списків №1 і №2. Тому будь ласка надайте обґрунтування встановлення вами такої вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику !
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), тобто послуги підвищеної небезпеки.
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442:
«Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Також при виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 «Критерії оцінки умов праці» Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні робіт;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо).
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Також, просимо Вам ознайомитися з рішеннями АМКУ щодо даної вимоги, згідно з якими, така вимога визнана законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників закупівлі.
Щодо сертифікату, хочемо зазначити , що відовідно до ст. 22 Закону Про публічні закупівлі, тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Таким чином, наявність в тендерній документації сертифікатів ДСТУ передбачено чинним законодавством України та є законною вимогою у сфері публічних закупівель.
Ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі послуг, що належать до робіт підвищеної небезпеки.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020
Предметом закупівлі є ДК 021:2015 - 77220000-8 Послуги з просочування деревини послуги з протипожежних заходів (проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій горищ), тобто послуги підвищеної небезпеки.
Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442:
«Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.»
Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці.
Також при виконанні робіт згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 «Критерії оцінки умов праці» Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме:
- вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні робіт;
- вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо).
Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки:
1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці;
2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність.
Також, просимо Вам ознайомитися з рішеннями АМКУ щодо даної вимоги, згідно з якими, така вимога визнана законною та такою, що жодним чином не порушує права та законні інтереси Учасників закупівлі.
Щодо сертифікату, хочемо зазначити , що відовідно до ст. 22 Закону Про публічні закупівлі, тендерна документація повинна містити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Таким чином, наявність в тендерній документації сертифікатів ДСТУ передбачено чинним законодавством України та є законною вимогою у сфері публічних закупівель.
Ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Отже, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі послуг, що належать до робіт підвищеної небезпеки.
Жоден суб'єкт господарювання не обмежений в можливості та праві отримати відповідні сертифікати. Кожен учасник має можливість пройти добровільну сертифікацію. Те що вимога наявності сертифікату ІSO являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОБУД КОНСАЛТИНГ" |
1 941 712,95
UAH з ПДВ
|
1 941 712,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПОБУД КОНСАЛТИНГ" #42613416 |
Переможець |
1 941 712,95
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 15:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 13:17
|
Договір 553.pdf | укладений |
25 квітня 2024 11:50
|