Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою населених пунктів – негайна ліквідація дрібних деформацій і пошкоджень вулично-шляхової (дорожньої) мережі північно-західної частини міста Хмельницького
Очікувана вартість
2 938 637,03 UAH
UA-2024-03-29-001333-a ● 1cff4112fb7640f9904d1533ea16d711
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03335445 |
Вебсайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
Контактна особа: |
Кітнік Олександр Миколайович +380969718948 asfalt-bred@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2024 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 2 938 637,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 386,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів – негайна ліквідація дрібних деформацій і пошкоджень вулично-шляхової (дорожньої) мережі північно-західної частини міста Хмельницького
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 09:56 |
Додаток 5 Підтвердження відповідності.docx | |
29 березня 2024 09:56 |
Додаток 2 Відомості про учасника.docx | |
29 березня 2024 09:56 |
Додаток 4 Технічне завдання.docx | |
29 березня 2024 09:56 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
29 березня 2024 09:56 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
29 березня 2024 09:56 |
тд 2024 (Пн.-Зх. частина).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 квітня 2024 17:47
Дата відповіді: 04 квітня 2024 12:01
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників. Згідно вимог встановлених у пункті 2.1 розділу ІІ тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасником у складі пропозиції надається акт обстеження (огляду) об’єкта, на якому плануються виконати роботи в довільній формі, підписаний представником Замовника і учасника закупівлі із зазначенням дати обстеженя. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями (періоду уточнення).» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноваженою особою Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради розглянуто Вашу вимогу №б/н від 01.04.2024 року, та повідомляю наступне.
Замовник здійснює закупівлі відповідно до вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі - Постанова № 1178).
Умови закупівлі та вимоги до предмету закупівлі формуються Замовником з урахуванням вимог Постанови 1178, положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та чинного законодавства України.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з обсягом робіт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Також, звертаємо увагу, що представник Замовника, що буде залучатись при обстеженні (огляді) об’єкта не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників.
Заперечень для обстеження об’єкту зі сторони Замовника жодному потенційному учаснику не надається.
Тож, наявність Акту обстеження впроваджується для підвищення якості тендерної закупівлі, та як протидія ціновому демпінгу недобросовісним Учасникам.
З огляду на зазначене Ваша вимога підлягає відхиленню
Замовник здійснює закупівлі відповідно до вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) (далі - Постанова № 1178).
Умови закупівлі та вимоги до предмету закупівлі формуються Замовником з урахуванням вимог Постанови 1178, положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та чинного законодавства України.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Замовник не погоджується, що дана вимога дискримінаційна, навіть навпаки, огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з обсягом робіт для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Також, звертаємо увагу, що представник Замовника, що буде залучатись при обстеженні (огляді) об’єкта не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників.
Заперечень для обстеження об’єкту зі сторони Замовника жодному потенційному учаснику не надається.
Тож, наявність Акту обстеження впроваджується для підвищення якості тендерної закупівлі, та як протидія ціновому демпінгу недобросовісним Учасникам.
З огляду на зазначене Ваша вимога підлягає відхиленню
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гранд Дорбуд" |
2 938 058,02
UAH з ПДВ
|
2 938 058,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Гранд Дорбуд" #37673819 |
Переможець |
2 938 058,02
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 09:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 квітня 2024 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 16:39
|
Договір | укладений |
25 квітня 2024 16:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з благоустрою населених пунктів – негайна ліквідація дрібних деформацій і пошкоджень вулично-шляхової (дорожньої) мережі північно-західної частини міста Хмельницького | 1 | послуга |
2 938 058,02
UAH з ПДВ
|