Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шприц перфузійний трьох компонентний (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33140000-3 – Медичні матеріали)
Очікувана вартість
164 000,00 UAH
UA-2024-03-28-007334-a ● 72f287d60731448194d006585374e73f
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
28 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05484126 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
Контактна особа: |
Марина Миколюк +380973993469 tender1_vmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, протягом робочого дня з 09:00-16:30.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару.
У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, протягом робочого дня з 09:00-16:30.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару.
У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Шприц перфузійний 50 мл 3-х компонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
28 березня 2024 15:03 |
проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Наявність додаткової голки |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Зовнішній діаметр голки | 2 | |
Довжина голки | від 30 | |
Об'єм | 50 | |
Тип з'єднання |
Можливі значення:
|
|
Розмір голки |
Можливі значення:
|
|
Наявність голки |
Можливі значення:
|
|
Пакування |
Можливі значення:
|
|
Кількість застосувань |
Можливі значення:
|
|
Кількість елементів |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" |
16 840,00
UAH з ПДВ
|
16 840,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Писарчук О.В. |
24 254,00
UAH з ПДВ
|
24 254,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" |
28 890,00
UAH з ПДВ
|
28 890,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКСАВ ГРУП" |
29 200,00
UAH з ПДВ
|
29 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "ТЕНДЕРМЕД" |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
30 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Бурлаків Марта Богданівна" |
67 360,00
UAH з ПДВ
|
67 360,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ Мірас-Медікал |
141 889,00
UAH з ПДВ
|
141 889,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
158 600,00
UAH з ПДВ
|
158 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
161 253,00
UAH з ПДВ
|
161 253,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Медичний системний інтегральний сервіс" #39115519 |
Відхилено |
16 840,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 10:59
|
ФОП Писарчук О.В. #2801216340 |
Переможець |
24 254,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 15:35
|
договір 1-69-ЗПП від 05.04.2024.pdf | укладений |
05 квітня 2024 15:34
|