Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-03-28-003154-a 07a8d47a69a04703897ce9e0d73107d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Левицька

+380635710201 tender3039@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3039 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 23313925
Вебсайт: https://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Левицька
+380635710201
tender3039@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2024 11:00
Початок аукціону: 12 квітня 2024 12:59
Початок аукціону: 12 квітня 2024 12:59
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 одиниця
Радіостанція портативна MOTOROLA DР 4800Е UHF
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2024
ДК 021:2015: 32230000-4 — Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник оплачує 100 % вартість Товару протягом 10 банківських днів з дати, вказаної у підписаній видатковій накладній та поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Виникнення бюджетних зобов’язань за договором настає у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2024 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 11:18
Оголошення.docx
28 березня 2024 11:18
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "РОМСАТ" 345 000,00
UAH з ПДВ
345 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МКТ–КОМЮНІКЕЙШН" 423 470,00
UAH з ПДВ
423 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛЬДІН ВІТАЛІЙ АРКАДІЙОВИЧ" 482 800,00
UAH з ПДВ
482 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2024 15:16
Електронний підпис
16 квітня 2024 14:03
Електронний підпис
10 квітня 2024 15:51
Електронний підпис
10 квітня 2024 15:51
Електронний підпис
10 квітня 2024 12:12
Електронний підпис
10 квітня 2024 12:12
Електронний підпис
10 квітня 2024 12:11
Витяг ЄДР НВО 26.03.2024.pdf.zip
10 квітня 2024 12:11
СТАТУТ НВО РОМСАТ_2024.pdf.zip
10 квітня 2024 12:11
Витяг з ПДВ.pdf.zip

Публічні документи

11 квітня 2024 04:06
Електронний підпис
11 квітня 2024 04:06
Електронний підпис
11 квітня 2024 04:05
01. Пропозиція.pdf.p7s
11 квітня 2024 04:05
04. Повноваження.pdf.p7s
11 квітня 2024 04:05
17. Витяг 06.03.2024.pdf.p7s
11 квітня 2024 04:05
15. ОПИС NEW.pdf.p7s
11 квітня 2024 04:05
13. ВИПИСКА NEW.pdf.p7s
11 квітня 2024 04:05
08. Довідка 236 ст.pdf.p7s

Публічні документи

11 квітня 2024 10:16
Електронний підпис
11 квітня 2024 10:16
Електронний підпис
11 квітня 2024 10:01
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2024 21:08
Паспорт Гольдін В.А..pdf
10 квітня 2024 21:08
Лист щодо ліцензії.pdf
10 квітня 2024 21:08
Довідка про учасника.pdf
10 квітня 2024 21:08
Проєкт договору.pdf
10 квітня 2024 21:08
Лист щодо повноважень.pdf
10 квітня 2024 21:08
Таблиця 1.pdf
10 квітня 2024 21:08
Виписка з ЄДР Гольдін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "РОМСАТ"

ТОВ "МКТ–КОМЮНІКЕЙШН"

ФОП "ГОЛЬДІН ВІТАЛІЙ АРКАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НВО "РОМСАТ"
#39689490
Рішення скасоване 345 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 10:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 12:57
ТОВ "НВО "РОМСАТ"
#39689490
Відхилено 345 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2024 10:46
ТОВ "МКТ–КОМЮНІКЕЙШН"
#43892657
Відхилено 423 470,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 08:19
ФОП "ГОЛЬДІН ВІТАЛІЙ АРКАДІЙОВИЧ"
#3130220776
Переможець 482 800,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 09:46

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду на відповідність інформації та документів, що подані ТВО «НВО «РОМСАТ» у складі пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі виявлені невідповідності , а саме: п.22 Оголошення про спрощену закупівлю передбачено Фактом подання пропозиції учасника вважається його підтвердження відсутності таких підстав/обставин 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) пропозиція подана учасником закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 12) керівника учасника закупівлі, фізичну особу, яка є учасником закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Виправити невідповідності у пропозиції учасником ТВО «НВО «РОМСАТ» (ЄДРПОУ:39689490) шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, які підтвердять відсутність зазначених підстав/ обставин протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2024 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛЬДІН ВІТАЛІЙ АРКАДІЙОВИЧ"
#3130220776
482 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2024 14:40
ду2 169 .pdf зміни до договору
03 червня 2024 14:37
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2024 10:27
ДОДАТКОВА УГОДА Nº1.pdf зміни до договору
20 травня 2024 10:02
Електронний підпис укладений
07 травня 2024 09:17
Договір 169.pdf укладений
07 травня 2024 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 169
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML