Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Спаська, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 875 000,00 UAH
UA-2024-03-28-001799-a 2382e3f996d04ac9b3e60035fceed862
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юдіна

+380986211747 ridne.misto23@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Рідне місто" НМР
Код ЄДРПОУ: 44712128
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м.Новомосковськ, вул.Білої Зіни, будинок 156-Е
Контактна особа: Наталія Юдіна
+380986211747
ridne.misto23@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2024 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Спаська, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Спаська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 березня 2024 10:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 квітня 2024 22:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 22:38
ТД_Спаська зі змінами 0804.docx
08 квітня 2024 22:38
Перелік змін 0804.docx
04 квітня 2024 19:01
Перелік змін.docx
04 квітня 2024 19:01
ТД_Спаська зі змінами.docx
28 березня 2024 10:14
ТД_Спаська.docx
28 березня 2024 10:14
Додаток4_проект договору.docx
08 квітня 2024 22:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2024 22:38
ТД_Спаська зі змінами 0804.docx
08 квітня 2024 22:38
Перелік змін 0804.docx
04 квітня 2024 19:01
Перелік змін.docx
04 квітня 2024 19:01
ТД_Спаська зі змінами.docx
28 березня 2024 10:14
ТД_Спаська.docx
28 березня 2024 10:14
Додаток4_проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Припинить це неподобство нарешті!!! Ви хочете на всю країну стати відомими?
Дата подання: 05 квітня 2024 17:03
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:23
04.04.2024р. замовником внесено зміни до тендерної документації. Зокрема, внесено зміни до ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: виключено пункт 3.2., а п.3.1. викладено в наступній редакції: «3.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Учасниками зазначається та надається НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ УКЛАДЕНІ У 2023-2024 РОКАХ. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у). Зазначені договори(вір) можуть надаватись БЕЗ ДОДАТКІВ ТА ДОДАТКОВИХ УГОД. Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. ЗАЗНАЧЕНІ ЛИСТИ ВІДГУКИ ПОВИННІ БУТИ ДАТОВАНІ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ВІДКРИТТЯ ЦЬОГО ТЕНДЕРУ. Всі вказані в довідці договори, мають бути ВИКОНАНІ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, з остаточною ціною цих договорів (виконаних в повному обсязі договорів) не менш ніж 100% очікуваної вартості цієї закупівлі. Аналогічним договором вважається договір за кодом ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» на надання послуг з поточного ремонту доріг (вулиць, проїздів, автошляхів) ПО КОЖНОМУ З ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ ДОГОВОРУ ВКАЗАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОМЕР ОГОЛОШЕННЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA.» Згідно зі ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII): «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.». Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вищенаведені вимоги для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) є такими, що ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. А саме: По-перше, вимога щодо надання НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ – така вимога Є ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ, лише тими, хто зможе надати щонайменше два аналогічні договори виконані у повному обсязі. Це є дискримінацією до учасників, що мають які мають тільки один виконаний у повному обсязі аналогічний договір за вказаний період часу (навіть якщо такий договір за сумою та обсягами робіт перевищує дану закупівлю у декілька разів) – тобто такі учасники не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Не є коректним посилання замовника на те, шо згідно вимог п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків виконання робіт не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки необхідних робіт, Замовником встановлено вищевказану вимогу (Незрозумілим є той фак, яким чином кількість виконаних договорів впливає на якість робіт та добросовісність виконавців. Учасники, які мають два і більше виконаних договори, можуть бути недобросовісними та неякісно виконати роботи за іншими договорами. В свою чергу учасник, який має один якісно виконаний в установлені строки аналогічний договір з вартістю виконаних робіт, що перевищує дану закупівлю, не зможе прийняти участь у закупівлі, тому що замовник встановив дискримінаційну вимогу). П. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ніяк не стосується встановлення кількості аналогічних договорів. П. 2. частини другої ст. 22 встановлено, що у тендерній документації зокрема зазначаються «ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» (жодного слова про кількість аналогічних договорів). Сам же критерій чітко (без будь-яких «або») визначений в п.3 частини другої ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «2.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:….3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ);». Тобто, якщо буквально брати вказану норму ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник може підтвердити свій досвід як мінімум одним аналогічним договором. (Наприклад, якщо замовник вимагає, щоб сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) була не менше ніж 100% очікуваної вартості закупівлі, учасник підтверджує відповідність одним договором, що відповідає встановленому критерію щодо вартості виконаних робіт, або декількома – які в сумі мають загальну вартість виконаних робіт не менше ніж 100% очікуваної вартості закупівлі.). На даний час склалася стала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з аналогічних питань. В своїх рішеннях Антимонопольний комітет України чітко зазначає, що замовники необґрунтовано встановлюють вимогу щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ДОГОВОРІВ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, відповідно до якої ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VIII, зокрема: НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. По-друге, вимога щодо надання аналогічних договорів УКЛАДЕНИХ У 2023-2024 РОКАХ - така вимога також Є ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ, особливо з огляду на той факт, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами) на території України на момент проведення закупівлі діє воєнний стан. Враховуючи вимогу, що аналогічний договір має бути виконаний у повному обсязі, то не всі учасники зможуть надати виконані договори саме за 2023-2024, оскільки з початку військової агресії з боку російської федерації проти України у лютому 2022 року і на момент проведення даної закупівлі не всі замовники мають змогу приймати та оплачувати підрядні роботи за укладеними договорами, у зв’язку з чим дія багатьох договорів призупиняється (фактично замовник обмежив період, за який можна надати аналогічні договори, 1 роком і 4-ма місяцями, чим штучно обмежив конкуренцію. Через це частина учасників не зможе прийняти участь у даній закупівлі). Вищевказані дії замовника призводять до дискримінації учасників по факторам, що не залежать від них, а саме: від здатності замовників прийняти і оплатити виконані роботи (всі розуміють, що переважна більшість замовників – це юридичні особи, які забезпечує потреби держави або територіальної громади і фінансуються з державного чи місцевого бюджетів). По-третє, замовник зазначає, «До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у). Зазначені договори(вір) можуть надаватись БЕЗ ДОДАТКІВ ТА ДОДАТКОВИХ УГОД.» Досить дивною є дана вимога з огляду всіх інших вимог до підтвердження досвіду учасника. П.3 частини другої ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційний критерій щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а не факту укладання договору. Отже, чи може подання копій (оригіналів) аналогічних (ного) договорів (у) підтвердити факт належного виконання договору? Відповідь очевидна, що ні, не може. Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 09.10.2018 у справі №913/159/17. На переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. По-четверте, замовник вимагає надати «Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. ЗАЗНАЧЕНІ ЛИСТИ ВІДГУКИ ПОВИННІ БУТИ ДАТОВАНІ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ВІДКРИТТЯ ЦЬОГО ТЕНДЕРУ.» В чинному законодавстві України, що регламентує здійснення публічних закупівель, відсутній такий термін, як «відкриття тендеру», а тому незрозумілою є дана вимога. Якщо замовник мав на увазі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, то воно відбувається уже після подання учасниками тендерних пропозиції, а тому така вимога є абсурдною. І взагалі, вимога щодо дати видачі відгуку є також такою, що обмежує конкуренцію та обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. А саме, замовником внесено зміни до тендерної документації 04.04.2024 після 19:00, зокрема, додана вимога щодо дати видачі відгуку (у попередній редакції такої вимоги не було). Дату подання тендерних пропозицій перенесено на 09.04.2024р. до 00:00 (фактично до 23:59 08.04.2024р.). Таким чином, подання пропозицій фактично перенесено на 4 дні, з яких два дні припадає на вихідні дні (субота та неділя). Тобто учасникам залишається лише 2 робочі дня для отримання більш «свіжих» відгуків, що є неможливим, оскільки (як правило) багато потенційних учасників територіально знаходяться в різних областях України з попередніми замовниками і фізично подати заяву (також потрібен час на розгляд заяви) та отримати відгук за два робочі дні складно. Отже дана вимога є дискримінаційною, оскільки ставить у нерівне становище учасників, які територіально знаходяться поруч із попередніми замовниками, і учасників, які територіально знаходяться на значній відстані із попереднім замовником. По-п’яте, замовник встановив вимогу «ПО КОЖНОМУ З ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ ДОГОВОРУ ВКАЗАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОМЕР ОГОЛОШЕННЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA» - така вимога є такою, що ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Зазначена вимога обмежує коло контрагентів за аналогічним договором лише бюджетними установами. Потенційні учасники, які мають досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які укладені недержавними контрагентами і які НЕ ОГОЛОШУВАЛИСЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA, не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Ще однією дискримінаційною вимогою, яка дозволяє замовнику, як мінімум, наперед знати коло учасників закупівлі, а як максимум – дозволяє замовнику маніпулювати та відсіювати «непотрібних» учасників, є вимога надання у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту (Додаток 5). Сам акт огляду об’єкту за формою Додатку 5 не має жодного сенсу, проте отримати його можуть лише «потрібні» учасники. Інші учасники, які не нададуть такий акт огляду об’єкту у складі тендерної пропозиції, будуть відхилені і не заважатимуть «потрібному» результату закупівлі. Також, слід зазначити, що проаналізувавши аналогічні закупівлі даного замовника в період з 01.04.2024 до 05.04.2024, дещо стають зрозумілі внесені Замовником зміни в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). А саме, декілька учасників «змогли оформити» із замовником акти огляду об’єкту (причому оформлені в один день), один з цих учасників ЗА ДИВНИМ ЗБІГОМ ОБСТАВИН має ДВА ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ укладені із замовником даної закупівлі у 2023 році (напевно і «свіжі» відгуки на ці договори у даного учасника теж вже є). Враховуючи вищевикладене та той факт, що замовником порушено 4 з 6 принципів здійснення публічних закупівель, вимагаємо від замовника припинити вищевказані порушення норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: 1) розширити період за який можна надати аналогічний (аналогічні) договір (договори) так, щоб він включав хоча б один рік (2021) до початку введення на території України воєнного стану; 2) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ВИКОНАНИХ ДОГОВОРІВ, дозволивши учасникам підтверджувати досвід одним або декількома аналогічним (аналогічними) договором (договорами) з сумою виконаних робіт не менше 100% очікуваної вартості даної закупівлі; 3) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо дати видачі відгуків від контрагентів; 4) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу що «ПО КОЖНОМУ З ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ ДОГОВОРУ ВКАЗАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОМЕР ОГОЛОШЕННЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA», або додати примітку «за наявності»; 5) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту (Додаток 5) та сам Додаток 5. І наостанок, Шановний Замовник, у випадку якщо Ви все ж таки не внесете зміни у відповідності до діючого законодавства, ми обіцяємо, що усі оголошені Вами процедури стануть предметом майбутніх проваджень згідно зі статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (антиконкурентні дії органів влади).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, Замовником будуть внесені зміни до ТД
Ви вже зовсім далеко зайшли!!! Зупиніться!
Дата подання: 09 квітня 2024 16:48
08.04.2024р. замовником внесено зміни до тендерної документації. Зокрема, внесено зміни до ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: п.3.1. викладено в наступній редакції: «3.1. Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Учасниками зазначається та надається НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ УКЛАДЕНІ У 2023-2024 РОКАХ. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у) з додатками та додатковими угодами. Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. ЗАЗНАЧЕНІ ЛИСТИ ВІДГУКИ ПОВИННІ БУТИ ДАТОВАНІ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ВІДКРИТТЯ ЦЬОГО ТЕНДЕРУ. Всі вказані в довідці договори, мають бути виконані в повному обсязі, з остаточною ціною цих договорів (виконаних в повному обсязі договорів). Аналогічним договором вважається договір за кодом ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» на надання послуг з поточного ремонту доріг (вулиць, проїздів, автошляхів) ПО КОЖНОМУ З ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ ДОГОВОРУ ВКАЗАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОМЕР ОГОЛОШЕННЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA.» ФАКТИЧНО, ЗАМОВНИК НЕ ВИДАЛИВ ЖОДНОЇ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ!!!! ЦЕ Є ВІДВЕРТИМ ЗНУЩАННЯМ НАД ПОТЕНЦІЙНИМИ УЧАСНИКАМИ ТА НАД ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. СТАЄ ОЧЕВИДНО, ЩО ЗАМОВНИКОМ ЦІЛЕСПРЯМОВАНО ВСТАНОВЛЕНО ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КОМФОРТНИХ УМОВ ДЛЯ «ПОТРІБНИХ УЧАСНИКІВ». ЧЕРГОВИЙ РАЗ ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА НА НАСТУПНЕ: Згідно зі ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII): «Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ; 4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.». Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вищенаведені вимоги для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів) є такими, що ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. А саме: По-перше, вимога щодо надання НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ – така вимога Є ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ, лише тими, хто зможе надати щонайменше два аналогічні договори виконані у повному обсязі. Це є дискримінацією до учасників, що мають тільки один виконаний у повному обсязі аналогічний договір за вказаний період часу (навіть якщо такий договір за сумою та обсягами робіт перевищує дану закупівлю у декілька разів) – тобто такі учасники не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Не є коректним посилання замовника на те, шо згідно вимог п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У зв’язку з наявністю у досвіді роботи Замовника випадків виконання робіт не в повному обсязі, з порушенням строків та невідповідної якості згідно умов договору, з метою уникнення повторних прецедентів та недопущення затримки необхідних робіт, Замовником встановлено вищевказану вимогу (Незрозумілим є той фак, яким чином кількість виконаних договорів впливає на якість робіт та добросовісність виконавців. Учасники, які мають два і більше виконаних договори, можуть бути недобросовісними та неякісно виконати роботи за іншими договорами. В свою чергу учасник, який має один якісно виконаний в установлені строки аналогічний договір з вартістю виконаних робіт, що перевищує дану закупівлю, не зможе прийняти участь у закупівлі, тому що замовник встановив дискримінаційну вимогу). П. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ніяк не стосується встановлення кількості аналогічних договорів. П. 2. частини другої ст. 22 встановлено, що у тендерній документації зокрема зазначаються «ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ І ВИМОГАМ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.» (жодного слова про кількість аналогічних договорів). Сам же критерій чітко (без будь-яких «або») визначений в п.3 частини другої ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «2.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:….3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі ДОГОВОРУ (ДОГОВОРІВ);». Тобто, якщо буквально брати вказану норму ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник може підтвердити свій досвід як мінімум одним аналогічним договором. (Наприклад, якщо замовник вимагає, щоб сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) була не менше ніж 100% очікуваної вартості закупівлі, учасник підтверджує відповідність одним договором, що відповідає встановленому критерію щодо вартості виконаних робіт, або декількома – які в сумі мають загальну вартість виконаних робіт не менше ніж 100% очікуваної вартості закупівлі.). На даний час склалася стала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з аналогічних питань. В своїх рішеннях Антимонопольний комітет України чітко зазначає, що замовники необґрунтовано встановлюють вимогу щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ДОГОВОРІВ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону №922-VIII, відповідно до якої ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону №922-VIII, зокрема: НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. По-друге, вимога щодо надання аналогічних договорів УКЛАДЕНИХ У 2023-2024 РОКАХ - така вимога також Є ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ, особливо з огляду на той факт, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами) на території України на момент проведення закупівлі діє воєнний стан. Враховуючи вимогу, що аналогічний договір має бути виконаний у повному обсязі, то не всі учасники зможуть надати виконані договори саме за 2023-2024, оскільки з початку військової агресії з боку російської федерації проти України у лютому 2022 року і на момент проведення даної закупівлі не всі замовники мають змогу приймати та оплачувати підрядні роботи за укладеними договорами, у зв’язку з чим дія багатьох договорів призупиняється (ФАКТИЧНО ЗАМОВНИК ОБМЕЖИВ ПЕРІОД, за який можна надати аналогічні договори, 1 РОКОМ І 4-МА МІСЯЦЯМИ, чим штучно обмежив конкуренцію. Через це частина учасників не зможе прийняти участь у даній закупівлі). Вищевказані дії замовника призводять до дискримінації учасників по факторам, що не залежать від них, а саме: ВІД ЗДАТНОСТІ ЗАМОВНИКІВ ПРИЙНЯТИ І ОПЛАТИТИ ВИКОНАНІ РОБОТИ (ВСІ РОЗУМІЮТЬ, ЩО ПЕРЕВАЖНА БІЛЬШІСТЬ ЗАМОВНИКІВ – ЦЕ ЮРИДИЧНІ ОСОБИ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПОТРЕБИ ДЕРЖАВИ АБО ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ І ФІНАНСУЮТЬСЯ З ДЕРЖАВНОГО ЧИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТІВ). По-третє, замовник вимагає надати «Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. ЗАЗНАЧЕНІ ЛИСТИ ВІДГУКИ ПОВИННІ БУТИ ДАТОВАНІ НЕ РАНІШЕ ДАТИ ВІДКРИТТЯ ЦЬОГО ТЕНДЕРУ.» ЧЕРГОВИЙ РАЗ ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ЗАМОВНИКА, що в ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ, що регламентує здійснення публічних закупівель, ВІДСУТНІЙ ТАКИЙ ТЕРМІН, ЯК «ВІДКРИТТЯ ТЕНДЕРУ», А ТОМУ НЕЗРОЗУМІЛОЮ Є ДАНА ВИМОГА. Якщо замовник мав на увазі розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, то воно відбувається уже після подання учасниками тендерних пропозиції, а тому така вимога є абсурдною. І взагалі, вимога щодо дати видачі відгуку є також такою, що обмежує конкуренцію та обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі. Є об’єкти за аналогічними договорами, які перебувають на території де ведуться бойові дії, а замовники за такими договорами не мають можливості оперативно надати відповідні відгуки. Отже дана вимога є дискримінаційною, оскільки ставить у нерівне становище учасників, які територіально знаходяться поруч із попередніми замовниками (зокрема, учасники, які мають договори з замовником по даній закупівлі), і учасників, які територіально знаходяться на значній відстані із попереднім замовником. Також, дана дискримінаційна вимога не враховує той факт, що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами) на території України на момент проведення закупівлі діє воєнний стан, що таж створює складнощі з отриманням відгуків. По-четверте, замовник встановив вимогу «ПО КОЖНОМУ З ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ ДОГОВОРУ ВКАЗАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОМЕР ОГОЛОШЕННЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA» - така вимога є такою, що ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Зазначена вимога обмежує коло контрагентів за аналогічним договором лише бюджетними установами. Потенційні учасники, які мають досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які укладені недержавними контрагентами і які НЕ ОГОЛОШУВАЛИСЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA, не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. По-п’яте, ще однією дискримінаційною вимогою, яка дозволяє замовнику, як мінімум, наперед знати коло учасників закупівлі, а як максимум – дозволяє замовнику маніпулювати та відсіювати «непотрібних» учасників, є вимога надання у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкту (Додаток 5). Сам акт огляду об’єкту за формою Додатку 5 не має жодного сенсу, проте отримати його можуть лише «потрібні» учасники. Інші учасники, які не нададуть такий акт огляду об’єкту у складі тендерної пропозиції, будуть відхилені і не заважатимуть «потрібному» результату закупівлі. НАШЕ ПІДПРИЄМСТВО В ДРУГИЙ ТИЖДЕНЬ БЕЗУСПІШНО НАМАГАЄТЬСЯ ОФОРМИТИ АКТИ ОГЛЯДУ ЯК ПО ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ, ТАК І ПО ІНШИМ АНАЛОГІЧНИМ. ЩОРАЗУ УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ЗАМОВНИКА ВИЯВЛЯЄТЬСЯ НА ВИЇЗДІ, ЗВ’ЯЗАТИСЯ З УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ЗА ВКАЗАНИМ НОМЕРОМ ТЕЛЕФОНУ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ НЕМОЖЛИВО, НА ЛИСТИ НАПРАВЛЕНІ НА ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ, ЯКА ВКАЗАНА В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАМОВНИК НЕ ВІДПОВІДАЄ. ЩО ЦЕ Є, ЯК НЕ ВІДВЕРТЕ ВІДСІЮВАТИ «НЕПОТРІБНИХ» УЧАСНИКІВ?! Також, слід зазначити, що проаналізувавши аналогічні закупівлі даного замовника в період з 01.04.2024 до 08.04.2024, дещо стають зрозумілі встановлені Замовником дискримінаційні вимоги, в тому числі в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). А саме, декілька учасників «змогли оформити» із замовником акти огляду об’єкту (причому оформлені в один день), один з цих учасників ЗА ДИВНИМ ЗБІГОМ ОБСТАВИН має ДВА ВИКОНАНІ АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ укладені із замовником даної закупівлі у 2023 році (напевно і «свіжі» відгуки на ці договори у даного учасника теж вже є). Враховуючи вищевикладене та той факт, що замовником порушено 4 з 6 принципів здійснення публічних закупівель, ЧЕРГОВИЙ РАЗ ВИМАГАЄМО від замовника припинити вищевказані порушення норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: 1) розширити період за який можна надати аналогічний (аналогічні) договір (договори) так, щоб він включав хоча б один рік (2021) до початку введення на території України воєнного стану (ЩО ПОСТАВИТЬ УЧАСНИКІВ У БІЛЬШ-МЕНШ РІВНІ УМОВИ); 2) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ВИКОНАНИХ ДОГОВОРІВ, дозволивши учасникам підтверджувати досвід одним або декількома аналогічним (аналогічними) договором (договорами); 3) ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГУ ЩОДО ДАТИ ВИДАЧІ ВІДГУКІВ ВІД КОНТРАГЕНТІВ; 4) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу що «ПО КОЖНОМУ З ЗАЗНАЧЕНОГО У ДОВІДЦІ ДОГОВОРУ ВКАЗАТИ ПОСИЛАННЯ НА НОМЕР ОГОЛОШЕННЯ У СИСТЕМІ HTTPS://PROZORRO.GOV.UA», або додати примітку «за наявності»; 5) ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту (Додаток 5) та сам Додаток 5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 квітня 2024 07:30
Кінець періоду оскарження: 21 квітня 2024 00:00
Дата відміни: 21 квітня 2024 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг
Документи:
10 квітня 2024 07:30
Електронний підпис
10 квітня 2024 07:30
Рішення про відміну Спаська.docx