Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий 1200х650х750 мм, Шафа для документів 800х380х1950мм
Очікувана вартість
41 460,00 UAH
UA-2024-03-28-000265-a d38758b3312247cbb9b1988df0b0af93
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цвіркун Світлана Василівна

380577460300 CPMD1EKONOM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПІВДЕННОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ №1 ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 38743499
Місцезнаходження: 62456, Україна , Харківська обл., смт Буди, ВУЛИЦЯ ФАЯНСОВЩИК, будинок 5
Контактна особа: Цвіркун Світлана Василівна
380577460300
CPMD1EKONOM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Стіл письмовий 1200х650х750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, смт Високий, вул. Слобожанська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
6 штука
Шафа для документів 800х380х1950мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, смт Високий, вул. Слобожанська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

28 березня 2024 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стаднік Володимир Іванович
#1995501491
Переможець 41 460,00
UAH
28 березня 2024 08:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 квітня 2024 09:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 41 460,00
UAH