Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 04654336 |
Вебсайт: | http://bctm.com.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3 |
Контактна особа: |
Сергій Ходань +380678031022, +380677670600 bctm.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 7 068 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 683,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 50 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 16:49 |
Оголошення закупівлі капітального ремонту мереж.pdf | |
27 березня 2024 16:49 |
Тендерна документація капітальний ремонт мереж корdoc.doc | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ДЦ_3.rtf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ОК_02-01.rtf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2.54_ДЦ_ДЦ_2.rtf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2.54_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ПВР.rtf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додоток 1.1.Том 1 7132235-1-ТМ_27.11.23.pdf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.1. експертний звіт.pdf | |
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.1.Том 2 7132235-1-ІТЗЦЗ_20.10.23.pdf |
29 березня 2024 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Оголошення закупівлі капітального ремонту мереж.pdf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Тендерна документація капітальний ремонт мереж корdoc.doc
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ДЦ_3.rtf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ОК_02-01.rtf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2.54_ДЦ_ДЦ_2.rtf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2.54_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.2. 54_ДЦ_ПВР.rtf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додоток 1.1.Том 1 7132235-1-ТМ_27.11.23.pdf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.1. експертний звіт.pdf
|
||||||
27 березня 2024 16:49 |
Додаток 1.1.Том 2 7132235-1-ІТЗЦЗ_20.10.23.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-07-000008 ● 6b71dfab2e3a477a90a1c58c84fed1fc
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2024 № 35-З
Миколаїв
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 07.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.05.2024 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-03-27-010652-a 27.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:56:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 11:31:43
Пояснення КП БМР БЦТМ
Пояснення на запит Південного офісу
держаудитслужби в Миколаєвській області від 07.05.2024р
На запит Державної аудиторської служби від 07.05.2024р КП БМР «БЦТМ» повідомляє, що відповідно до вимог Розділу ІІІ наказу № 275 Міністерства розвитку економіки Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
4. Розрахунок очікуваної вартості робіт.
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Склад, обсяги та очікувана вартість робіт була визначена за проектно-кошторисною документацією, розробленою ФОП Мітленко Т.В. що має кваліфікаційний сертифікат провідного інженера проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації , забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків ( відповідальності ) СС3 (значні наслідки) та Стельмаха Івана Степановича , що має кваліфікаційний сертифікат інженера –проектувальника в частині інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Проектно-кошторисна документація отримала позитивний експертний звіт № 01-0355-23/ЦБ 01.12.2023р. Філії Київоблбудекспертиза Державного підприємства КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ. Вказані документи є в переліку оприлюдненої тендерної документації,- додаток 1.1
КП БМР БЦТМ не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктам господарювання державного сектору економіки у розумінні п.41 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р «Про ефективне використання державних коштів», не отримує коштів з державного бюджету та не проводить оплату з рахунків казначейства.
Інформація щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі розміщена на офіційному сайті Замовника http://bctm.com.ua/ua/about/richni_plani_ta_derzhavni_zakupivli
Відповідно до Ст. 5. Закону «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.
Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Відповідно до ч.1 Положення про Південний офіс Держаудитслужби , затвердженого Наказом Держаудитслужби № 23 від 02.06.2016р Управління Держаудитслужби 1. Південний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом.
У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
На території Одеської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
До запиту не було надано підстав для проведення моніторингу Південним офісом держаудитслужби в Миколаєвській області за місцезнаходженням замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІЛАРК" |
6 860 733,40
UAH з ПДВ
|
6 860 733,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІЛАРК" #38606332 |
Переможець |
6 860 733,40
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 13:02
|
Договір № 4523-24-4 від 19.04.2024.pdf | укладений |
23 квітня 2024 13:01
|